dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Nieuwe dag

Kruis-heer-vissen= boek
   Heer-boek-hart
        Hond-vos
            Maan
Mc vos

Nieuw begin met een heer door afsluiting van iets. Dit brengt emoties teweeg waarbij ik mijn mannetje sta en waardoor ik een andere kijk op de zaken krijg. Een heer met een wat gesloten karakter heeft wel wat gevoelens maar kan dit niet helemaal uiten.
Hond-vos-maan zou mijn soulmate kunnen zijn?

Niet echt een dagduiding maar kondigt wel iets moois aan (gezien mijn eigen duiding:-))
Aanvulling van harte welkom.

Fijne dag

yoga

ik voel vooral geroddel, door vrienden...

de heer is verliefd maar durf niet te uiten  :) hij is beetjr schuw

liefs

Sas-8314

eens spieken bij jouw kaartjes van vandaag  :)

Kruis-heer-vissen= boek
   Heer-boek-hart
        Hond-vos
            Maan
Mc vos

de vos vraagt aandacht ..
   de vos zegt als je niet op je eigen intuïtie vertrouwt en er naar handelt dan zul je ook geen anderen     kunnen vertrouwen en moet je steeds op je hoede wezen ..
liefde is niet iets wat geleerd moet worden, dus ook niet verstandelijk te beredeneren valt Waterdame ...
toch lijkt het een valkuil te zijn ... hou je iets verborgen ? zelfbescherming ..
pas op dat je geen schijnveiligheid na streeft ..

standvastig komt er bij me op als ik naar je heren kijk ..
eentje is er dat zeker, ik zie er geen overtuiging of ontwikkeling bij liggen, maar dat komt vast omdat jij de sleutel hebt verduistert ...
heb ook zo'n idee dat je een beetje bang bent voor de muizen ..
tja ... lastig denk namelijk dat ze beide toch gaan komen zoals ook de weg ..

droom je leven en leef je dromen ..
liefde is hart werken ... overgave ...
het begint bij ons zelf ..
niet meer verschuilen, ik zie geen excuus hiervoor liggen, is er ook niet
kom maar wat meer uit je holletje ;)

what defines us is how well we rise after falling

waterman

@yog
Een heer met heimelijk gevoelens kan leuk zijn masr heb geen idee. Het geroddel vsn vrienden denk ik niet dat zou eerder door de vogeltjes worden aangegeven. Bedankt voor je duiding.

@sas
Ik moet eerlijk zeggen dat hij niet helemaal herkenbaar is deze keer. De zelfbescherming kan wel kloppen vertrouwen in mijn intuïtie op sommige punten verliezen ook wel. Geen angst voor de muizen wel standvast deze keer. Misschien dat ik er straks meer uit herken.
Weer bedankt voor je uitleg lieve sas :-*

Voor maandag
Brief-hart-vrouw=kist
   Beer-ooievaar-ruiter
    Maan-hond
         Vos

Mc boom

Beslissing of besef dat me aan het hart gaat maar die wel steun geeft. Kist iets afsluiten of juist nieuw begin? Veranderingen die op mijn pad komen waardoor ik meer zekerheid krijg en ik meer vertrouwen krijg. Emotioneoebsteun van een vriend waarin ik wel voorzichtig ben. Gestage groei :-)

Fijne dag morgen

Sas-8314

heej waterdame :)

wat is waar, wat is onwaar, geen idee, jij bent degene die het uiteindelijk zal gaan weten,
ondertussen blijf ik verder gewoon mijn gedachtekronkels verspreidden  ;)

jouw kaartjes en wat ze mij weer zeggen

Brief-hart-vrouw=kist
   Beer-ooievaar-ruiter
    Maan-hond
         Vos

Mc boom

getal 4 ruiten en harten
ontwikkeling op gevoelsmatig gebied
Let op je energie zegt de boom mij, balans in de gaten houden ..

:-*

ik stuur je een zonnetje toe ..

what defines us is how well we rise after falling

waterman

Thanks lieve sas
Zonnetje is altijd welkom. Net als jouw gedachtenkronkels
Deze week lekker vrij dus energie weer oppeppen door lekker sporten en huisje ooruimen.
Emotionele ontwikkeling zou wel eens kunnen kloppen

waterman

Dinsdagkaartjes

Klavers-muizen-heer= ooievaar
    Ring-beer-ruiker
       Huis-hart
             Heer

Mc= zon    en tijdens het schudden viel het hart eruit

Zelf zorgen voor mijn geluk door daadkracht en  mijn eigen kracht. Veranderingen er gaat iets rond komen misschien een leuk man in mijn omgeving. Een stabiele relatie met mezelf waardoor een stabiele periode aanbreekt.  Gevoelens voor of van een heer?? Mijn hart openstellen voor een nieuwe liefde?? Ik zie het in ieder geval zonnig in.

Fijne kaartjes

yoga

Ring-beer-ruiker
       Huis-hart
             Heer

Beer in het midden.  Duidt op kracht die je helpt en geluk schenkt
ruiker erbij doet me denken aan rustig alleen willen zijn
Samen met man of een goeie vriend
Geluk straalt altijd
Geniet ervan

noekey

ik ga weer es ff kijken wat ik allemaal binnen krijg op jouw kaartjes ;D (ben niet in een al te opperbeste stemming, dus als het warrig is sorry hahaha)

Ring-beer-ruiker
       Huis-hart
             Heer

Mc = zon

onnodig geknaag/gepieker bij je ten opzichte van een heer, of het gekriebel van een heer ;)
verandering in het contact, gelukkige momenten
Kaarslicht, gezellig avondje thuis (met een andere heer wellicht)
Hart staat open voor de liefde, de dame voelt zich groeien in haar kracht.
iets met een contract, huurcontract of iets dergelijks. In ieder geval iets met een contract wat met je huis te maken heeft, als je een koophuis hebt wellicht het einde van de rentevaste periode die nadert (zeer gunstig nu om een nieuwe rente te mogen kiezen).
Zijn iig geen negatieve berichten rondom een contract.
Ondanks dat het niet in de kaarten naar voren komt (zoals bijv bij de vissen kaart etc) krijg ik steeds financieel meevallertje door...dus echt geen idee waar dat op gebaseerd is :)

Hoop dat je er wat mee kan :)

:-*

waterman

Dank je wel yoga
Ik hoop dat die tijd er binnenkort asn gaat komen met iemand

Dank je lieve noekey
Ik hoop dat de stemming eeer wat opgeklaard is :-)
Beetje gepieker omtrent een heer klopt wel alhoewel ik hem steeds verder wegstop. ik verwacht er niet heel veel van.
Een andere heer wie weet ik sta er voor open en begin weer met daten.
Contract met huis en financiële meevaller het zou beiden fijn zijn ga ik over nadenken.

Bedankt lieve dames

Knoekie

Ik ben het eerste gedeelte met noekey eensch!! klaver muizen heer knaagt iets aan je ibm een heer, dit veroorzaakt ook wat onrust! je bent hard bezig weer te komen in je eigen kracht en de relatie met jezelf, zeg maar weer in balans komen! echter de heer heeft in gedachten nog best een prominente plaats in je hart. ZOn als MC, je ziet het wel allemaal positief in en je bent energiek genoeg ervoor om weer helemaal met jezelf in balans te komen ;D ;D

waterman

Lieve knoekie

Ook jij hebt geheel gelijk. Hij spookt af en toe in de wat eenzame en rustige momenten;D
Maar een nieuwe relatie is zeer welkom en ik sta daar ook voor open. Dat dan gelukkig wel :-)

Dus herkenbaar knoekie :-*

waterman

Woensdag

Vrouw-hart-anker=sterren
  Ooievaar-muizen-beer
     Huis-klavers
         Wolken

Mc brief

De afgelopen dagen veel dezelfde kaartjes. Hart, ooievaar, klavers en huis komen iedere dag weer terug in verschillende combinaties. Wederom volgens mij dus weer een legging over gevoelens en mijzelf.
Morgen eens beter kijken.

Fijne avond

waterman

Nog eens gekeken

Vrouw-hart-anker-sterren
    Ooievaar-muizen-beer
       Huis-klavers
           Wolken
Mc brief

De wens voor vastigheid. Gevoelens die veranderen of verandert zijn. Stabiliteit die terugkeerd.
Nieuw geluk thuis dat nog een beetje overschaduwd wordt.

yoga

:)Jouw hart vraagt om stabiliteit en standvastigheid 
Ben je verliefd?
Die muizen willen knabbelen maar hebben geen kans tegen die beer die  je sterk laat voelen
Je schermt  jezelf wel nog veel af en dat ik niet nodig wat er breekt een tijd aan vol  mooie klavertjes rond je huisje   En die witte wolkjes laat je maar drijven door je hoofd
Het zorgt voor veranderingen
Liefs
Yoga