dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Dank je wel darianne ik kan er wel wat mee.

Sas-8314

ik wacht met smacht op wat er met de vogeltjes is gebeurd   :)

hoe gaat het met 'onze' (;)) waterdame vandaag ?
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hey sas

Nou ik weet nog even niet waar de vogeltjes heenvliegen vandaag hoor

wel weet ik dat ik nu heel goed besef dat ik op mijn werk compleet niet op mijn plaats zit wat daardoor ook zijn inslag heeft op mijn humeur. Laat ik het zeggen een kleine dip waardoor ook mijn hoofd weer voldoende ruimte krijgt om te gaan nadenken terwijl ik dat juist niet wil. (en daarmee ook een soort van gemis gevoel de kop opsteekt)

Dus ik ben benieuwd of die ruiker vandaag nog zijn gezicht laat zien en de klaver-vrouw is het vandaag ook niet echt ::)

heleen

Citaat van: Darianne op juli 14, 2014, 22:00:27 PM
De ooievaar is over de berg gevlogen dus problemen zijn overwonnen ;)

als de grote ooievaar dan maar niet struikelt over de zeis. Of misschien wel, veranderd hij en heel veel kleine vogeltjes, die wendbaar door de lucht kunnen vliegen. Verkleinen is hetgeen er in mij opkomt. Kleine sterretjes in de luchtruim, bij een heldere nacht.

http://lezerscolumns.metronieuws.nl/view/d48t

misschien wel toepasselijk.

liefs
Heleen.

waterman

Lieve Heleen bedankt voor je linkje. Heel erg herkenbaar en zeer zeker waar.
Ik hoop dat ik je duiding van vorige week nog ene keer kan toepassen en herkennen, maar deze is heel erg herkenbaar.

Voor woensdag
Muizen-Slang-Brief=Berg
   Lelie-Vissen-Vogels
     Heer- Zeis
       Klavers
mc vos

moeilijkheden worden omzeild, berichten komen via een omweg of helemaal niet. Niet zo heel goed in mijn vel zitten maar weten dat dit gevoel zal overgaan. Geluk met een heer komt maar ik moet knopen doorhakken. Vosje als dat ik hierin nog niet helemaal vertrouwen heb en dat ik voorzichtig ben.

waterman

Hmm de kaarten die ik voor vandaag gelegd had kan ik niet echt terug herleiden.  Zat juist heel goed in mijn vel en dat bleek wel toen er door 2 mensen die ik al lang niet meer gezien had werd gezegd dat ik zo straalde...
Altijd leuk ;D maar dan zijn de kaarten toch op een andere manier te duiden.

Voor donderdag
Toren-heer-boom-sterren
   Roede-sleutel-berg
      Kist-hond
          Boek
Mc boom

Hmm einde aan een vriendschap door geheimen? Ik moet er even over denken niet zo helder nog.

Knoekie

er zijn wat obstakels/ tegenwerkingen waarvan je nog niet helemaal zeker bent hoe je deze zult benaderen? Je bent het allemaal een beetje objectief aant bekijken, je hebt de energie en de visie.... ik zie kist hond boek meer als een begin van trouw zijn aan jezelf door zaken die je de laatste tijd geleerd/meegemaakt hebt! Boom voor energie?

waterman

Hey Knoekie,

lang geleden  ;D

je omschrijving over kist-boek-hond spreekt me wel aan. Boom voor energie en groei dan misschien ook wel? De obstakels of tegenwerkingen weet ik nu nog even niet maar daar denk ik even over na.

Bedankt :-*

waterman

Voor vrijdag

Klavers-heer-ooievaar=roede      mc= ring
   Lelie-ruiker-heer
        Schip-ruiter
             Huis

Nou fijne kaartjes zo voor het weekend.  Zou bijna zeggen dat er iets nieuws met een nieuwe heer onderweg is ;D.
Ik ga er eens over slapen dan ben ik morgen weer helderder om nog eens te kijken.

Slaap lekker.

waterman

Lelie-ruiker-heer
        Schip-ruiter
             Huis

Geluk dat komt door een heer die verandering aan gaat brengen en voor een omwenteling zorgt. Hierdoor komt er tevredenheid waardoor ik ook zelfverzekerder wordt en beter in mijn vel zit. Dit brengt ook beweging in mezelf. Er komt iets rond

Misschien toch een nieuwe heer die onderweg is ;-).

Sas-8314

heej  lieve waterdame :)
jouw kaartjes en wat mijn blik er in ziet

Lelie-ruiker-heer
        Schip-ruiter
             Huis

getal 9 kom ik op
voltooiing

Bij 9 mag je van jezelf eindelijk zien wat je gemaakt hebt en er tevreden over zijn. Tot dat moment was er altijd nog wel iets in je waarover je nog niet helemaal tevreden was. Dat is ook waarom sommige mensen heel lang in bepaalde fasen blijven hangen; omdat ze nooit tevreden kunnen zijn. Wat je ontwikkeld hebt komt eindelijk tot bloei. Natuurlijk geldt hier des te meer dat als je bij één begonnen bent met een negatieve overtuiging omtrent je concept dat hier bij negen de resultaten ook negatief zijn. Je kunt je dan wel afvragen waarom je de tekens aan de wand zo lang genegeerd hebt. Wat wil je niet zien en steek je je hoofd voor in het zand?

de ruiker centraal

is er een charmante man in je omgeving ?
of is de wens ?
het is me niet duidelijk,
ergens geen gewoonte van willen maken komt er bij me op ..
maar ook dat jij je voor de verandering misschien ook eens wat meer mag laten gaan ..

klavertjes, een toverstokje, daadkracht,
de dame heeft genoeg in huis
geen communicatie zie ik liggen  ::)
soms ook niet nodig denk ik dan
sommige dingen zijn nu eenmaal niet in woorden uit te drukken  :)

kun je er iets mee waterdame ?

geniet van ons zonnetje  :-* :-*

waterman

Genieten van de zon vanaf kantoor ;-)

Ik kan er wel wat mee hoor sas. En inderdaad is communicatie niet altijd noodzakelijk. Er komt langzaam ook heel veel rust in mijn hoofd ook al is er soms nog even een losse gedachte (loslaten heet dat geloof ik)Gewoon meegaan met de stroming kijken waar het schip uit mijn kaartjes me brengt. De wens voor een charmante man is er altijd dat kan nooit geen kwaad. Voorzichtig wat contacten gemaakt maar niets waaruit een nieuwe heer zou kunnen voortvloeien. Nog niet in ieder geval.

in de nummerologie ben ik niet zo thuis behalve mijn geluksgetal 4. Dus daar moet ik nog even over nadenken.

Bedankt weer voor je input lieve sas.

waterman

Begin van een nieuwe dag.

Zaterdag kaarten

Ruiter-maan-schip=kruis            mc zon
   Sleutel-anker-schip
       Maan-klavers
         Vissen

Iets uit het verleden,  positief blijven en blijven geloven. Ik ga een andere koers varen door los te laten en zien wat er gebeurt.  Daar ligt de sleutel. Anker lichten er komt weer hoop en vertrouwen.  Geluk komt mijn kant op en de zon overkoepelend alles.

Fijn weekend

Sas-8314

toch dat zonnetje ..
ik zat er al op te wachten, of beter gezegd jij ;)

Sas-8314

Ruiter-maan-schip=kruis            mc zon
   Sleutel-anker-schip
       Maan-klavers
         Vissen

kruis
iets waar je bewust voor kiest
nadat je er eerst mogelijk wat besluiteloos in bent geweest ..

maan-schip
2 schepen
romantiseren ..
maar ook dromen over een nieuwe romance
je kunt maar 1 schip besturen,
welk reis trekt je meer ?

een schip kan ook met onbekende bestemming reizen ..
dat heet avontuur ;) teveel avontuur kan ook misselijk maken ..
net als teveel drinken ;)
Ben jij een beetje avontuurlijk waterdame ???
:-*