dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

Knoekie

iedereen op dit forum leeft toch met elkaar mee ??? ??? ;D

Sas-8314

oh op die manier, ik twijfelde even of je mogelijk een gespleten persoonlijkheid had ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

heleen

komt vast snel ;) en met velen wordt het steeds leuker(der) ;D

Heleen.

heleen

De kaartjes van waterman. Tot de orde van de dag.

Kruis-maan-huis=kruis
   Maan-kruis-huis
       Maan-kruis
          Maan

mc=heer.

Overkoepelende kaart de heer.
Maan staat voor mij ook voor vrouw, vrouwelijke gevoelens, en alles rondom het vrouw zijn. Met al die kruizen zou je denken, daar moet je een eind aan maken :-X :-[ :o Maar dat kan ik als vrouw  niet in geloven. Vrouw zijn is toch leuk. ;D Maar toch dualiteit.

ik zit te denk aan de verschillende maanstanden. maar ik kan niet plaatsen waarom. Ergens de laatste fase van. daardoor het kruis maar tevens weer een nieuw begin. In ieder geval je dromen niet opgeven, want soms zijn dromen reƫler dan de werkelijkheid, alleen komen we daar veel later achter. Na veel verschillende maan(den)

liefs
Heleen.

Sas-8314

Citaat van: waterman op juni 30, 2014, 22:12:48 PM
Geheel waar. Maar toch ook een beetje met knoekie eens
Je kan een droom hebben waarvan je zekf wel weet dat hij nooit uut gaat komen. Of in ieder gevsl niet op de manier zoals jij het het liefste zou willen. Maar toch kan je die droom dan wel behouden.
Ik ben van mening dat je altijd moet blijven dromen.

Maar dat deeltje waarvan je zelf gaat beseffen dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren kan je dan inderdaad een soort illusie noemen. 
In dit geval kan ik de duiding dan ook wel een beetje plaatsen aangezien sommige zaken onder ogen worden gezien en daarbij ook de droom zelf ook een beetje veranderd.

Hoop dat ik dit nu even goed onder woorden heb gebracht :-)
Ik denk nog steeds dat er veel staat te gebeuren met deze kaartjes en ga er nog eens over nadenken. Benieuwd of ik erachter ga komen. Bedankt voor de hulp!

dromen ..
dromen die niet uitkomen, welke zijn dat en waarom kwamen ze niet uit.
wat hebben we er voor nodig om dromen uit te laten komen ..

de maan op de eerste plaats,
de droom op zich, de maan die tussen de sterren staat ..
de aandacht en de helderheid.
wat willen we ?
en wat willen we echt ? en komen we er voor uit ..
hebben we voldoende inzicht in onze dromen,
maar bovenal ook wat hebben we nodig om in balans te zijn / komen
sluiten onze dromen daar op aan ?
of zijn dromen en balans niet verenigbaar in ons eigen belang ..
en zijn het daarom illusies ..?
zeggen onze dromen iets over ons zelf ?

ik zeg droom je leven en (be)leef je dromen
en/of andersom
de maan is ook overgave, de romance van het leven ...

waterman

@ heleen, ik vind het veel te leuk om vrouw te zijn hoor, alleen soms die gevoelens,,die zou ik oko wel eens kwijt willen  ;D.
Maar ik vind je uitleg met de maanstanden ook wel mooi. Ik geef mijn dromen niet op maar soms moet je ook gewoon realistisch zijn en beseffen dat niet iedere droom waarheid kan worden. En dat je nieuwe dromen moet vormen.

@sas ik ga nog eens even jouw uitleg doorlezen. Wat wil ik echt en kom ik ervoor uit? Ja, ik ben er voor uit gekomen in dit geval ook omdat gevoel mijn hoofd tegensprak. En sinds een paar weken is eht tijd om weer gewoon met 2 benen op de grond te blijven staan.

Dank jullie wel dames voor de uitleg. Ik blijf het nog steeds een heel aparte trekking vinden vooral ook in combinatie met deze kaarten (kruis maan huis). Ik ga er nog eens over nadenken en ben benieuwd of ik binnenkort iets wijzer ga worden.

lfs

Sas-8314

kruis-maan-huis
een keuze maken om te werken aan je balans, je huis is ook je lichaam
en het thuis voelen er in
een waterdame zijn ipv een waterman ;)
dit niet te verwarren met man of vrouw zijn
maar de kwaliteiten in balans brengen
een waterman wil nu eenmaal graag verstandelijk met zijn gevoel omgaan,
dit laat hij beter aan de dame over ...

maar kruis-maan-huis zou wellicht hier ook nog een inlegkruisje kunnen zijn :)

waterman

de eigenschappen van een waterman als sterrenbeeld heb ik wel hoor sas. Maar dan ben ik heel nuchter en down to earth, maar kan goed omgaan met emoties.
Tot op heden nog niet echt duidelijkheid wat mijn legging betekende maar ik wacht het af.

lfs

Sas-8314

goede morgen waterdame :)
hoe gaat ie ?
ga je vandaag ook lekker genieten van het / jouw zonnetje  :)

waterman

hoi sas

ik geniet lekker van het zonnetje hoor. Lekker werken vandaag;D dus genieten vanaf kantoor.
Even gestopt met mijn dagkaartjes om te kijken naar de uitleg van mijn laatste.
En een grote GT gelegd voor de maanden juli.aug/sep. Moet daar nog even induiken omdat ik daar dus geheel rechts in lig maar dus wel met een heden. Als ik wat meer ontcijfert heb zal ik hem plaatsen.

Hopelijk schijnt het zonnetje bij jou net zo hard.

lfs

waterman

Langzaamaan aan het invullen wat mijn duiding met alleen maar kruizen huizen en manen mee te maken had.
De maanstanden ben ik niet heel erg in thuis misschien hebben ze er wel mee te maken gehad.

waterman

Hoe noem je het ook alweer? Even slikken en weer doorgaan? Nou heel hard geslikt dan maar.

Toch maar weer eens gelegd voor dinsdag

Zon-tuin-sleutel=vogels
  Beer-ooievaar-ruiker
        Maan-boek
              Weg
Mc ruiter

Eerste kaartjes zien er mooi uit. Eerst slapen dan ga ik er morgen over nadenken.
Slaap lekker.

waterman

Na wat nachtrust eens gekeken

Zon-tuin-sleutel=vogels
  Beer-ooievaar-ruiker
        Maan-boek
              Weg
Mc ruiter

Positief zijn , een man uit mijn omgeving zorgt voor vreugde en steun. Er zal een oplossing komen door te praten. Veel veranderingen waarna er een beloning/blijdschap zal volgen. Onzekerheden op werkgebied of iets dat een illusie bleek.

Er is iets veranderd en er komt iets in beweging met zowe ooievaar als ruiter.
Ben benieuwd.

heleen

het heeft iets met een man / vrouw te  maken. De tijd loopt terug, of vooruit? 5 voor 12 of 5 over 12? een bepaald boek/hoofdstuk dat op slot heeft gezeten, is geopend. wegen die gesplitst waren, zijn naar elkaar gegroeid. durf te dromen, kind van Uranus.

liefs
Heleen.