dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Wat later vandaag maar eerst een aantal kilometers gelopen voor het goede doel

Voor zondag

Ster-heer-lelie=klavers
  Kist-weg-maan
      Lelie-hond
         Vogels

Mc hond

Bewust zijn van mijn eigen kracht. Ik krijg hierbij steun en voel me daardoor gelukkig.  Besluit genomen om mijn emoties te uiten envvertrouwen te hebben waardoor er vooruitgang komt. Iemand in de vriendenkring geeft raad in een goed gesprek

Fijne dag nog

waterman

kaartjes van maandag

Kruis-maan-huis=kruis
   Maan-kruis-huis
       Maan-kruis
          Maan

Mc heer

Alweer de heer als mc. Voor de rest echt geen idee wat ik hier nu mee moet doen. 4 kruizen 4 manen en 2 huizen. Iets met afsluiten maar heel definitief if iets? Ik ga heel op blanco mocht er iemand iets extra's zien dan hou ik me aanbevolen.

Fijne dag

waterman

Ik heb ergens het gevoel dat deze kaartjes mij iets speciaals willen vertellen. Ik weet tot op heden toe nog niet wat en heb besloten om hier eerst en duidelijkheid over te krijgen voordat ik weer nieuwe dagkaartjes ga trekken. Nieuwe kaartjes kunnen dus even duren. maar met zoveel dubbele kaarten erin krijg ik het even niet heel duidelijk meer.

Als er iemand een helder inzicht heeft dan hoop ik dat hij/zij die ook wil delen.

lfs Waterman/dame

Sas-8314

wat roept een kruis allemaal bij je op waterdame ?
what defines us is how well we rise after falling

waterman

een hele hoop sas
afsluiting, einde, ergens letterlijk een kruis onder zetten. Maar ook geloof (kerk) en juist vernieuwing (als je ergens een streep onder zet dan begin je aan iets nieuws). En soms staat hij ook voor bescherming (van boven of juist hier beneden)

er is heel veel mogelijk op veel verschillende vlakken. Als ik dit zou trekken in een algemen legging (dus niet gewoon toepasbaar op gebeurtenissen op een dag) dan zou ik zeggen een totale omwenteling op alle vlakken. Ook in combi met de heer als MC dan voor een sort van daadkracht.

Helemaal duidelijk is hij in ieder geval niet met 4 kruizen maar ook 4 manen en 2 huizen. Nog niet voor mij dan althans.

Sas-8314

hoop idd en kruis als doel kan ook waterdame :)

Kruis-maan-huis=kruis
   Maan-kruis-huis
       Maan-kruis
          Maan

Mc heer

maan is werken in huis
of thuiswerk of werken aan je innerlijke balans
dat doe je met een doel
omdat hiermee dan ook  hoopt ergens een eind aan te maken, hier kies je dan dus voor.

misschien ook de wens om een werkster in te huren ;)
of maan-huis een heer die je naar de maan wenst ?
of in de nacht gewoon bij je ;)
maar ook kruis als een geweten dragen, spijt hebben van iets ..
dagkaartjes die je alledaags duidt kunnen (te) veel kanten op.

ben benieuwd wat het je achteraf gaat zeggen  :)

waterman

Hey lieve sas

Alles wat je aangaf zou nog waar kunnen zijn ook ;D. Dubbele kaarten zijn niet erg maar dit was zo specifiek dat ik er geen raad mee wist/weet.
Ik heb nog niet helemaal het overzicht heb ook ergens een gevoel dat er deze week misschien iets staat te gebeuren al weet ik niet wat.
Ik hou je op de hoogte ben zelf minstens zo benieuwd.

Bedankt

Knoekie

Die dubbele kaarten vind ik idd nog steeds moeilijk ::) ::) maar die van jou waren wel heel gewaagd!!

waterman

Haha dat vond ik ook.
Maar aks jij nog suggesties hebt hiu ik me aanbevolen hoor ;) ;D

Knoekie

nou ik las gisteren dat de maan ook voor ilusies kan staan, dus mn eerste gedachten was, maak je jezelf soms ilusies mbt jezelf ??? ??? of heb je die gemaakt en daar zet je nu een kruis doorheen ??? ???

Sas-8314

een droom is alleen een illusie wanneer er niet in geloofd wordt en niet aan gewerkt wordt naar mijn mening,
wanneer het een illusie is dan zegt het meer over de persoon die de droom heeft dus naar mijn mening ;)

Knoekie

waterman

Geheel waar. Maar toch ook een beetje met knoekie eens
Je kan een droom hebben waarvan je zekf wel weet dat hij nooit uut gaat komen. Of in ieder gevsl niet op de manier zoals jij het het liefste zou willen. Maar toch kan je die droom dan wel behouden.
Ik ben van mening dat je altijd moet blijven drome n.

Mawr dat deeltje waarvan je zelf gaat beseffen dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren kan je dan inderdaad een doort illusie noemen. 
In dit geval kan ik de duiding dan ook wel een beetje plaatsen aangezien sommige zaken onder ogen worden gezien en daarbij ook de droom zelf ook een beetjeveranderd.

Hoop dat ik dit nu even goed onder woorden heb gebracht :-)
Ik denknog steeds dat er veel staat te gebeuren met deze kaartjes en ga er nog eens over nadenken. Benieuwd ofik erachter ga komen. Bedankt voor de hulp!

Knoekie

wij zijn ook benieuwd waterman ;D ;D

Sas-8314

wij ???
als me myselfie & I  ::) Knoekie