dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

voor woensdag

sleutel-sterren-ring=klavers
   kind-boom-brief
     hond-maan
       vos

mc=boom

veel ringen de laatste tijd in mijn leggingen. Ik ga hier even een nachtje over slapen (en over de leggingen van anderen ;) dan kom ik er morgen op terug.

slaap lekker

waterman

Frisse blik op mijn kaartjes

kind-boom-brief
     hond-maan
       vos

mc=boom

de sleutel die ik ga gebruiken/manier van handelen zal succesvol zijn. Er komen vernieuwingen in een overeenkomst of een nieuwe relatie (ring-klavers?)
kind-boom-hond mijn innerlijke vertrouwen groeit. Brief als ergens besef van hebben?
Beetje wantrouwen op het gebied van mijn werk

meer haal ik er niet uit voor nu.

Kristalletje

Alles loopt vandaag goed. Ik zie hier de Sleutel in de rol van synchroniciteit waar de Sterren hun extra input, versterking (uitbreiding) aan geven waardoor alles op een mooie manier samenkomt (Ring).
Zou me niet verbazen als je vandaag 'last' hebt van dingen als "Nou ja, zeg, dat is nou toch ook toevallig! Alsof het zo moest zijn!!"
Zo'n vibe. Misschien kijk je daar dan zelf een beetje verbouwereerd (Vos) naar, van "hoe is het mogelijk? Dat kan toch niet?"

Fijne dag!

Sas-8314

heej waterdame ;)

kind-boom-brief
     hond-maan
       vos

mc=boom

ik krijg een beetje het idee dat er groei / ontwikkelingen zijn die elkaar een beetje belemmeren als is er geen berg, vast ook geen probleem dan, maar mogelijk wel een aandachtspuntje ..
iets waarvan je de verdere ontwikkelingen toch even in de gaten moet houden,
je kunt dingen ook ontgroeien.
heb het idee nu dat het me je omgeving heeft te maken,
dingen niet meer zo vanzelfsprekend zijn of zullen worden.
de sleutel-vos zeggen me wel dat je dit al in de gaten hebt en ook al bedacht bent in hoe het op te lossen,
de wens ligt er in ieder geval en het gaat je goed af als je wilt
de hond, loyaal zijn aan je eigen gevoel
maar ook mensen waarmee jij je verwant en/of verbonden voelt
ook de wens er in, nieuwe start voor het kind dat erg creatief is
wellicht nog wat te stil is in het uiten daarvan
de bomen vangen een geluid op .. (dat komt nog)
waar komt het vandaan ?
luisteren zegt de vos ...  :-*
stil zijn, wijs zijn ... rustig zijn en weten dat alles er al is ;)
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Citaat van: Sas-8314
je kunt dingen ook ontgroeien.
heb het idee nu dat het me je omgeving heeft te maken,
dingen niet meer zo vanzelfsprekend zijn of zullen worden.
de sleutel-vos zeggen me wel dat je dit al in de gaten hebt en ook al bedacht bent in hoe het op te lossen,
de wens ligt er in ieder geval en het gaat je goed af als je wilt
de hond, loyaal zijn aan je eigen gevoel
maar ook mensen waarmee jij je verwant en/of verbonden voelt
ook de wens er in, nieuwe start voor het kind dat erg creatief is
wellicht nog wat te stil is in het uiten daarvan

Spijkertje en hamer sas...vooral het ontgroeien.  In dit geval mijn oudste vriendenclub. Iets wat eigenlijk al een jaaar geleden langzaamaan voor me duidelijk werd en na alle dingen die bij mij gebeurt zijn vorig jaar gemerkt dat die afstand nog groter is geworden. Ik ben zelf de persoon die verandert is alles wat je meemaakt vormt je. En dat resulteert soms in irritatie van mijn kant.
Tijd voor nieuwe vriendschappen zodat ik daar de dingen mee kan doen die ik niet met de rest kan doen. Zodat de situatie tussen ons ook weer wat verbeterd. Het alleen zijn werkt nu dus wat extra door qua gevoel.

@ kristalletje
Geen aha momenten vandaag en vibe als dat van 'nou dat is ook toevallig'. Dus ik kan hem nog even niet terugbrengen vandaag.
Misschien morgen wel herkenning.

Bedankt dames

Knoekie

vind het wel hele mooie kaarten hoor waterman, beetje wantrouwen, maar dat houd je scherp 8)

waterman

Haha bedankt knoekie.

Voor donderdag

Klavers-toren-slang=heer
    Berg-boek-anker
          Roede-ring
                Kruis

Mc lelie

De ring is de laatste dagen vast onderdeel inmijn leggingen
Groeiend geluk door overzicht en voor mezekf op te komen. Berg-boek-anker even geen idee.
Onenigheid in een relatie/overeenkomst/verbinding is voorbij. Grote schoonmaak en er een kruis doorzetten.
Lelie als bezcherming.

Slaap lekker

Knoekie

berg boek anker je hebt geleerd van je obstakels die je genomen hebt, je voelt nu weer vastigheid? hoop? (voor de toekomst?)  boek ligt ook bij toren, doet me denken aan groei slang bij anker, transormatie, je voelt je positief naar de toekomst zeg maar?

waterman

Thanks knoekie
Klinkt goed!

waterman

Wat vroeger vandaag alvast mijn kaartjes voor vrijdag

Vrijdag 27 juni

Ruiter-weg-zeis=sleutel
   Muizen-maan-slang
       Toren-schip
              Weg
Mc heer

Bericht wat te maken heeft met de keuzes die ik gemaakt heb om knopen door te hakken.  Iets wordt daarmee afgesloten maar ook gelijk weer geopend met de slang erbij. Zorgen om iets op mijn werk. Overzicht houden door mee te gaan met de stroming. Heer alsmc voor kkracht.

Fijne avond lieve dames (en inmiddels 1 heer)

waterman

Nog maar eens over slapen over mijn kaartjes geloof ik

Fijn weekend

Knoekie

wellicht heeft de oplossing je juist doen transformeren? zeg maar anders dan normaal reageren? wat stress? je  bent in gedachten onderweg om zaken op een andere manier aan te pakken? wellicht mbt een man, of je wil zaken op een wat standvastigere manier gaan aanpakken of doe je juist al?

waterman

Hey knoekie

Bedankt voor je duiding. Vooral met die laatste paar zinnen over standvastiger aan pakken heb je helemaal gelijk.  Ben ik nu net aan het doen en ik wacht de uitkomst daarvan af ;)

Voor zaterdag
Beer-boek-vos-toren
    Boom-huis-sleutel
      Ruiker-ruiter
          Zeis
Mc heer

Iets met in mijn eigen kracht staan. Geluk dat onderweg is en wat ik ga oogsten? Heer alweer voor kracht?

Eerst maar eens een dagje gaan shoppen dan zal ik vanavond nog eens kijken.
Fijne dag

Knoekie

er zijn wat zaken die je niet helemaal vertrouwd waardoor je jezelf een beetje isoleert? je weet dat je zelf de oplossing hebt naar je eigen geluk? je wil af van bepaalde gedachten? Ik denk juist heer weer voor standvastigheid?

waterman

@ knoekie
Weer bedankt voor je input

Mijn eigen visie voor de kaartjes van vanochtend. .na de hrle dag te hebben meegemaakt.

Beer-boek-vos-toren-huis
Misleid voelen door een goede vriend die er een soort van dubbel verhaal op nahoudt.
De zeis wls dat ik er helemaal klaar mee ben en de heer als daadkracht. ..iemand eens uitleggen dat ik me hier niet fijn bij voel.

Kaartjrs voor morgen nog maar even mee wachten.

Lfs