dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Zou idd leuk zijn bedankt voor je lieve woorden.
Nog een inzicht in mijn kaatjes voor morgen?
Heb al een aantal dagen het gevoel dat al mijn leggingen beetje bom hetzelfde draaien. Wishfull ;D

Sas-8314

#271
waarschijnlijk ben je dan ook een beetje met hetzelfde bezig waterdame :)

jouw kaartjes en wat ik er in zie ..

Berg-ooievaar-vos=sterren
   Klavers-zon-lelie
      Sleutel-ring
           Weg
Mc zon

2 zonnetje
je bent postief, wil bewust zijn van wat er zich om je heen allemaal afspeelt,
je gaat een besluit nemen, bepaalde zaken worden helder voor je.
sleutel-lelie is ook zekerheid
iets meer geduld opbrengen wellicht ?

volgens mij niet zo lang meer ;)

lelie-zon of sterren is ook helderzien(d)
energie waarnemen
of anders gezegd de waarheid ervaren, vrede sluiten met een situatie, iets zien zoals het echt  is ?


:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Vrede sluiten met de situatie heb ik vorige week gedaan het is niet anders. Er zullen 2 partijen vriendschap willen sluiten en  iet 1. Stomme is wel nadat ik dat dus gedaan had er ineens weer bericht kwam na 2 maanden. ::) maar goed wat daarin gebeurt zien wel (op vriendschap gebied dan heb eigenlijk niet zo heel veel trek meer in iets anders).

Ongeduld? Ikke?  ;D ik mis het nu ook wel gewoon het samen zijn of iemand die graag in je nabijheid vetkeerd en je vraagt hoe het gaat etc. Dus ja ik wil graag zeg maar. Nou ja misschien dat de duidingen van afgelopen week uitkomen binnenkort

Dank

Sas-8314

en hoe is het met het zonnetje waterdame ?
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

zonnetje nergens te zien. Rustige dag gewoon lekker nergens ana denken dus ook geen vervelende gedachtes. Gewoon een heerlijk rustig hoofd. Dat is al zon genoeg geloof ik ;-)

nee het gaat prima!

Sas-8314

dus de zon is aanwezig  :-*
blijven zien waterdame, daar zit de echte kracht  8)
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Een normale dag zonder moeilijkheden en sinds tijden gewoon heerlijk rust in mijn hoofd. Het hoeft niet meer..dat voelt fijn.

Voor de donderdag

Weg-schip-slang=maan
    Ring-zeis-schip
      Anker-kind
           Vogels
Mc=hond

Een keuze die ik heb gemaakt leidt naar een nieuwe onderneming/vernieuwing. Knopen die worden doorgehakt door een plotselinge reis? Gesprekken over emoties maar dat gaat nog niet helemaal vaneen leien dakje? hond als vertrouwen hebben.

Kristalletje

Je moet middels een omweg ergens komen. Kan letterlijk of figuurlijk zijn.
Vertrouwen houden, het lijkt erger dan het is, je komt er wel.

waterman

Bedankt voor je uitleg kristalletje

Als de omweg figuurlijk is zal ik het vanavond wel merken na mijn werk ;-). Figuurlijk dan moet ik de omweg ook nog even zoeken denk ik maar heb wel eem idee waarover het gaat. En komen doe ik er inderdaad wel.
Ik sta er om bekend dat ik alles met een omweg doe...niets gaat van een leien dakje story of my life. ;D


Kristalletje

Nou ja, hoop dat je geen omwegen krijgt, haha. Tis een uitleg, he. Kan er finaal naast zitten, maar was wat bij mij op kwam.

waterman

@ kristalletje

Telt ergens helemaal niet meer naartoe gaan ook als een omweg ;D
Plan voor na het werk de sportschool in te duiken echter vanwege een ontsteking niet meer geweest.  Ik komer wel...alleen niet vandaag haha.

Alvast voor vrijdag het zijn ook echt de gezelligste kaarten die je kunt trekken.
Maar positief ingestel als ik tegenwoordig ben....

Vos-weg-slang=slang
    Kruis-vrouw-vos
      Vrouw-slang
            Kruis

Mc= berg

Hele vrolijke kaarten. Poging 1 :-)
Keuze welke tacktiek/werkwijze ik moer gebruiken iets dat (net als gisteren) via een omweg gebeurt.  Vernieuwing maar me hier van niet laten afleiden. Ergens een kruis doorzetten en zelf de touwtjes in handen (willen) houden. Afrekenen met alle rommel en ritzooi en daardoor vernieuwen.
De berg als het punt dat ik heb bereikt door mijn eigen groei.

Nou toch aardig gelukt dat positief duiden.
Suggesties zijn uiteraard van harte welkom.

Fijne avond

waterman

Ik denk dat de omweg er vandaag inderdaad weer echt is. Verder ga ik voor vandaag nog steeds uit van mijn positieve duiding van mijn "vrolijke" kaartjes.

Alvast een heel fijn weekend dames.

Sas-8314

hallo waterdame :)
hoe staat ie met de omwegen ??
ach er zijn vele wegen die naar Rome leiden
vooral niet te druk maken, de reis er heen is vaak nog veel leuker / spannender als het doel op zich ;)

jouw kaartjes en wat ik er in zie

Vos-weg-slang=slang
    Kruis-vrouw-vos
      Vrouw-slang
            Kruis
MC=berg

dame netjes centraal :)
een hoop doelen,
dingen die worden behandeld
koppie er bij houden
niet iedereen is zo zelfstandig of begripvol wellicht ..

vrouwen zijn wezens die bezig zijn met emoties
een dame zorgt met en leeft vanuit haar gevoel :)
Jij bent een dame ...

:-*
what defines us is how well we rise after falling

heleen

veel slangen om de vrouw heen. maar ook de vos 2 keer aanwezig. Het geeft een gevoel dat je een hoge berg op moet. onraad op je pad, maar het enige wat je hoeft te doen, is hier een kruis over te trekken. Loslaten van geklets die je misschien onzeker kunnen maken. Nergens voor nodig om daar naar te luisteren. Je eigen doel bepalen, tenslotte weet je je doel, het beklimmen van de mount everest, en zorgen dat je de top bereikt. Het gaat je wel lukken, vertrouw daar maar op.

Heleen.

waterman

Heel erg bedankt dames voor het duiden.

@ heleen heel erg mooi en heb eigenlijk zelf het idee dat ik bijna op de top van die mount everest ben. Veel overwonnen dus dit lukt ook. Bedankt
@sas jij bedankt voor je lieve duiding met dame en vrouw ;D.

Voor de zaterdag
Vogels-schip-heer-slang     
   Beer-zon-anker
       Roede-lelie
            Huis
Mc=zon

Zon centraal en als mc zegt genoeg.
Gesprekken zorgen voor een andere koers (of dezelfde waar ik nu al op zat) en zorgt voor een nieuwe start. Goede eigenwaarde en positieve instelling het loopt weer grotendeels zoals ik het zelf wil. Me blijven richten op mezelf en daar krijg ik hulp van iemand bij.