dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Die heb ik ook gezien knoekie de ooievaar eet muizen. Maar dan ziu het kunnen zijn dat het piekeren voorbij is?
Idd beterschap.

Sas-8314

als jij daar voor kiest dan vast en zeker  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

;D ;D
andere ideen zijn ook welkom.

Iemand nog een extra suggestie op onderstaande (soort inzichtlegging wat er gaat gebeuren). Blijf een beetje hangen in de duiding hiervan.

Brief-ster-pk/hond-beer-ruiter

Alvast bedankt

Kristalletje

De rest niet gelezen, dan word ik beïnvloed, haha, dus meteen maar mijn dinges:

Muizen-ooievaar-boek=lelie  mc=vrouw
  Huis-slang-tuin
     Roede-brief
        Klavers

Ergens krijg ik het gevoel dat je een beetje op iets zit te wachten wat jou weer fijn doet voelen.
Voel je je wat rusteloos vandaag, ongeacht waar je heen gaat of wat je doet? (Huis Slang Tuin)
Heb je een soort onbestemd gevoel dat er iets gaat gebeuren (waarmee ik niet doel op iets slechts overigens).
Voor mij overheerst het gevoel dat je zit te wachten, afwachtend bent. Al weet ik niet welke kaart dit nou eigenlijk precies zegt, de Lelie zou dat kunnen vertegenwoordigen denk ik.
In dit geval zie ik Ooievaar als hopen (verwachten) van (net als het wachten op de ooievaar die de baby moet gaan brengen, dat is ook met hoop, verwachting) van iets wat je niet precies kunt benoemen (Boek).

Sas-8314

de lelie zou ook als waarnemen geduid kunnen worden ..
iets voorzien, aanvoelen

:-*

waterman

@ kristalletje

Laat je nou bijna helemaal beschrijven in welke situatie ik nu zit. Ik zit inderdaad op iets te wachten waarin ik eigenlijk zelf actie in wil ondernemen maar ik eigenlijk even geduldig moet zijn. Zou wel een fijn gevoel geven idd.Wel knoop doorgehakt als ik op een bepaalde datum nog geen feedback heb gekregen ik zelf stappen onderneem. En ja het is een soort gevoel van binnen soort verwachting ook (terwijl iedereen om me heen me compleet voor gek verklaard)en daardoor was ik gisteren erg rusteloos (heb toen beslissing genomen). Maar ook bij geen feedback en hrt dsn uitvoeren van mijn beslissing gaat er iets gebeuren weet alleen indetdasd nog niet wat kan positief of negatief zijn.

Dus zo slecht doe je het niet met de uitgebreide teller....heel erg helder juist!

@sas lelie kan denk ik idd ook voor aanvoelen staan past ook mooi bij duiding van kristalletje.

Ik hou jullie op de hoogte deze duiding is heel belangrijk ben zal ergens on de komende maand waarheid worden.

Bedankt dames ga ik me even buigen ovet mijn legging voor morgen.  Heb nog nooit zoveel dubbele kaartjes bij elkaar gezien :-)

waterman

Nou een hele duiding met bijna alleen maar dubbele kaarten
Voor vrijdag

Vrouw-kind-kruis=wolken   mc/boom
   Wolken-kind-wolken
    Toren-toren
         Klavers

Iets met mezelf weer vindenn door ergens een kruis over te zetten waardoor de wolken verdwijnen.Groei en geluk maar verder compleet onduidelijk voor deze keer.

Sas-8314

zolang het maar geen kruis door je kind is ..
misschien dingen wat minder negatief zien
controle willen hebben over iets wat je niet in de hand hebt.

je kind staat centraal
je innerlijk, maar ook een nieuwe groei als je de wolkjes aan de kant schuift,
of ze gewoon wat witter maakt  :-*

Knoekie

je ziet door de bomen het bos even niet meer.... je kunt jezelf even niet meer vinden.. op zoek naar geluk maar weet even niet meer waar hoe en wat het uberhaubt is??

Knoekie

kruis kind ongeduld? Boom, je hebt er de energie even niet voor?

Kristalletje

Dank je voor de feedback, Waterman!
:-*

waterman

@sas controle willen hebben over iets wat ik niet in de hand heb klopt gedeeltelijk wel. Die nieuwe groei ook wel. Het weer wta positiever zien ipv negatief (sommige situaties) heb ik nu juist een paar dagen geleden al gedaan)
@knoekie ongeduld is zeer zeker waar  ;D. maar geen energie herken ik niet merkjuist het tegenovergesteld.

Zelf nog een poging gewaagd met wat hulp:

Vrouw-kind openstaan voor mezelf. Innerlijk overheersen er toch wat zorgen en onzekerheid en inderdaad ook ongeduld (kind-kruis-wolken). Er zijn nog wel aardig wat obstakels (wolken-toren 2x)misschien een instantie/iets dat goed weer voorspeld maar het een en ander (nog) niet kan waarmaken? Toren-klaver-boom misschien als groeiend geluk omdat je tot inzicht komt?

Hij blijft lastig met die torens en wolken maar die zijn niet altijd negatief.
Fijne vrijdag

Zit me nu ineens te bedenken dat ik eigenlijk best ook wel eens benieuwd ben hoe een legging met een specifieke vraag er voor mij in de tarot uit zou zien maar daar heb ik al helemaal geen kaas van gegeten (heb deze ook niet zelf in huis)

waterman

Voordat ik vandaag een super gezellig dagje ga hebben nog even mijn kaartjes

Vogels-hond-muizen=ooievaar  mc ooievaar
    Lelie-boom-huis
         Anker-ruiker
                Kist

Gesprekken met vrienden (heel letterlijk want ik ga zo een dag op stap). Vertrouwen dat terugkomt maar wel een beetje ongeduldig zijn en afwachtendVertrouwen groeit langzaam maar ik voel me er beschermd door zodat ik dingen kan afsluiten.
Ergens afstand van gedaan of mezelf vermannen. (Was kist lelie ook niet iets met je sexleven..geen einde eraan overigens:-)
Innerlijke verandering die resulteert in een stabiele periode. Veranderingen alom.

Nou ben benieuwd aanvulling is zoals altijd weer welkom.

Fijne dag.

waterman

Alvast voor zondag

Brief-kind-muizen=brief   mc= kruis
     Huis-kruis-vos
          Huis-vos
              Hond

Een einde aan wantrouwen? iets beseffen?  Muizen brief als nieuws dat komt maar ik eerst moet onderzoeken omdat ik er een beetje wantrouwend tegenover sta door de vos?
Ergens een kruis doorzetten?
Lastige kaarten deze keer zie het niet helemaal.

Weltrusten.

waterman

Voor maandag

Zon-ooievaar-heer=tuin   
  Vogels-ruiker-maan
     Berg-boom
         Boek
Mc= boom

Zon-ooievaar verandering die me een goed gevoel geeft. Vogels heer huis maan gesorek met een heer over zaken die mijn innerlijk versterken.  Dit gesprek levert iets moois op. Op werkgebied misschien? 
Berg boom boek er zijn nog wel strubbelingen maar door het overwinn van de problemen zorg ik voir groei en nieuwe levenslessen.

Fijne zonnige dag.