dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

klopt ja, die moet ik er nog even instampen bij me! bij mij is de brief ineens uit mn leggingen verdwenen ;D ;D ik had er geloof ik vorige week nogal last van!! geloof dat ik de feiten onder ogen heb gezien ;D

Sas-8314

heb er ook geen brief bij de laatste dagen, maar twijfel nog  ;)

waterman

Dank dames

Brieven gehad begin vorige week toen paar dagen nirt. En nu sinds gisteren weer terug.
Afgelopen weekend ineens enorm veel boeken. ..in 1 legging.
Gaat goed.

Weltrusten

Knoekie

weltrusten ;D Bis mooorrrrgeeennnnn... *knoekie begint alvast duits te oefenen voor het aankomende wochenende*

Sas-8314

na dann viel spass Knoekie

en slaap lekker dames  :-*

waterman

Citeer
Klavers-hond-pk/heer-zeis-hart
Geluk komt als ik vertrouwen blijf hebben maar ik moet wel knopen voor mezelf doorhakken?Of geluk met een heer waarbij ik mijn mannetje moet  staan.

Hierin de knoop doorgehakt en gevraagd wat er nu gaat gebeuren in deze situatie.

Brief-ster-pk/hond-beer-ruiter
Helder inzicht, besef dat je iets wenst of gewoon goed bericht. Vriend die steun geeft, krachtig persoon die zorgt voor nieuwe start dat te maken heeft met vooruitgang eventueel in de liefde?

Voor donderdag
Muizen-ooievaar-boek=lelie  mc=vrouw
  Huis-slang-tuin
     Roede-brief
        Klavers
Muizen-ooievaar periode van piekeren is voorbij veranderingen zijn nog wel even geheim maar ik wordt bijgestaan door iemand. Of door nieuw inzicht zal ik geluk ervaren.huis-slang misverstanden in communicstie worden opgelost. Slang-tuin waardoor ik mijn eigen leven weer in handen neem.
Roede-brief als reactie ergens terug op waarbij ik me gelukkig voel (klavers)

Niet zo helder vandaag maar misschien dat iemand aan kan vullen?

Sas-8314

goede morgen Waterman

gisteren had ik de muizen kaart in mijn handen en het eerste wat bij me boven kwam was piep piep ;)
een sms ... een kort bericht en/of ook een reminder, een herinnering door de lelie
slang als verbinding tussen huis-tuin
zo binnen zo buiten ...
hoe voel jij je en hoe treedt je naar buiten ...

roede-brief zou feedback kunnen zijn  ..
roede-slang een snelle verbinding
slang als chemie of vergiftigd, ergens niet goed van worden of in zijn ..

muizen als informatie, nieuwsgierigheid, wat verandering brengt
maar mogelijk jezelf ook kleiner maken en willen verstoppen ..
de slang eet de muizen namelijk en  niet andersom
slang staat ook voor verteren, hoe verteer jij hetgeen je te weten komt
hoe deed je dit in het verleden .. en wat is er nu veranderd, wat maakt je nu zo onrustig ?

slang als gelukkig zijn, wanneer in contact met jezelf,
ook weer jezelf en de ontwikkelingen anders mogen gaan zien ..
lelie, er valt nog iets te leren ..

Kun je er iets mee waterman ?
:-*

waterman

Ik kan er zeker wat mee sas. Ben inderdaad onrustig heeft ook enebeetje met mijn besluit te maken. bericht of feedback moet ik afwachten die kan ik nu nog niet plaatsen (hoop er wel op). Maar in al deze dingen ben ik ook zeer nieuwsgierig of er wat gaat gebeuren. Heb mijn besluit zelfs opgeschreven zodat ik er iedere dag aan herinnerd word! En er zit nog een actie in die ik moet gaan ondernemen als er dus geen feedback komt!

Heb je misschien ook nog een visie over de andere kaartjes?

Brief-ster-pk/hond-beer-ruiter
Helder inzicht, besef dat je iets wenst of gewoon goed bericht. Vriend die steun geeft, krachtig persoon die zorgt voor nieuwe start dat te maken heeft met vooruitgang eventueel in de liefde?

Bedankt weer, ook alvast aan alle anderen.

Knoekie

was het niet dat de ooievaar muizen at zolang ze elkaar aankeken? dus de ooievaar naar de muis keek?

Sas-8314

geen idee maar grappig om het zo te zien Knoekie  ;

Knoekie

heb het ergens gelezen ;D ;D ;D goedemorgen trouwens SAS

Sas-8314

ook goedemorgen Knoekie  :) :-*
niet aan het werk ?

Knoekie

Nog even, ben energie en moed aan het verzamelen, kan vandaag wel iiieettsss later weg waar ik wel blij om ben, echter de tijd gaat wel snel en ben echt een beetje ziekjes :-[

Sas-8314