dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

De hele week staan mijn kaartjes al in het teken van veranderingen en nieuws. Tot op heden kan ik alleen nog niet de link leggenmet wat er gebeurd is. En voor je uitleg van zaterdag...niet bang voor verandering maar in mijn leven al iets te veel veranderingen gehad. Die helaas vaak wel met negatieve dingen te maken hadden.en daardoor al te vaak mijn mannetje heb gestaan. Maar eigenlijk heel goed weten wat ik wil en hoe en wat maar ook wel onzeker zijn omdat sommige dingen gewoon niet gaan gebeuren.

En voor de zondag...alweer veranderingen ;D
Ring-heer-zon=vogels     mc=lelie
  Ooievaar-muizen-slang
        Huis-lelie
         Vissen

Een heer die veranderingen door gaat voeren. Er volgt een goed gesprek/communicatie waar ik over na moet denken
Veranderingen waardoor nieuwe keuzes gemaakt kunnen worden maar ik of de heer piekeren er nog een beetje over.
Een fijne tijd thuis.

Eerst maar gaan slapen en dan morgen nog eens bekijken.
Weltrusten.

Moonskin

Hoi Waterman,

Ring-heer-zon=vogels     mc=lelie
  Ooievaar-muizen-slang
        Huis-lelie
         Vissen

Door veranderingen in de relatie mbt een heer zal de aantrekkingskracht toenemen, het zonnetje gaat weer schijnen.. Veranderingen zullen wel gemaakt worden, moeilijkheden worden omzeild. Hierdoor zullen de zaken sneller worden opgelost.. Harmonie in huis brengt voorspoed met zich mee.. Wellicht ook harmonie in het werk wat financieel gewin geeft.

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

waterman

@thea heel erg bedankt. Voor de relatie mbt een heer zou het moeten gaan om een vriendschappelijke relatie o.dat er verder niemand is.
Voor de rest hebben mijn kaarten de hele week in het teken gestaan van veranderingen, nieuws, keuzes met aafsluiten en nieuwe beginnen en opnieuw starten, nieuwe mensen leren kennen en  iets met een heer. Tot nu toe kan ik het mensen leren kennen heel goed plaatsen. De overige zaken nog niet. Duidelijk is wel dat er iets te gebeuren staat en dat dat xirgt voor een nieuwe start. En er wordt zoveel verandering en nieuws geduid dat er toch binnenkort iets moet komen.

Voor maandag alvast
Slang-klavers-boom= vos    mc=slang
   Ruiker-slang-toren
       Ster-heer
           Kist
Ik sluit iets af met betrekking tot een heer. Of ik ben daadkrachtig om iets af te sluiten.
Hoopvol en bewust van mij  eigen kracht. Ruiker-slang er komen duidelijkheden.
Klavers-boom-vos groeiend geluk waar ik nog een beetje wantrouwen over heb/voorzichtig in ben

alweer afsluiten en nieuws/duidelijkheid ;D
Fijne maandag
Lfs

Sas-8314

hallo Waterman :)

Ruiker-slang-toren
       Ster-heer
           Kist

de heer stuurt mogelijk idd een bericht, maar handelt daarbij vanuit eigen belang
jij hebt dit mogelijk al in de gaten en bent op je hoede en weet wat je te doen staat.
Of dit is een scenario, zoals jij het ziet maw zoals je verwacht dat het zal gaan.

Kun je er iets mee ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Ruiker-slang-toren
       Ster-heer
           Kist

een bepaalde verwachting heb ik inderdaad wel sas. Of geen of een oppervlakkige reactie. En mijn reactie weet ik dan ook. Maar misschien gaat het me nog verrassen.
Voorbedachte scenario's hebben namelijk vaak de neiging om nooit zo te gebeuren zoals jij ze in gedachten had. En ben je er zelf dus met je gedachten te vaak mee bezig. En daarom ook zo typerend dat mijn dagleggingen de hele week al aangeven op veranderingen/nieuws etc etc. Ik ga het meemaken denk ik ;-)

waterman

voor vandaag met in mijn achterhoofd de vraag of er misschien ook een tipje van de sluier kon worden opgelicht vanuit welke hoek ik al die veranderingen en nieuwsberichten mag verwachten:

Zeis Beer Anker=Hart        MC=Zeis
  Ring Vos Muizen
     Schip Ruiter
        Huis

Jawel, weer nieuws ;D
Onverwachte gebeurtenis ivm relatie/overeenkomst (beer-anker). Anker-hart-muizen verliezen van gelukzalig gevoel? Er komt nieuws maar het is nog even onderweg/het duurt nog even voordat het er is (schip-ruiter) maar ik heb er ergens toch nog niet echt vertrouwen in (vos).Of ik krijg er juist vertrouwen in)vos-muis..muizen nemen weg wat links ligt dacht ik). Fijne veranderingen in huis/mijn dagelijkse leven (schip-ruiter-huis).
Hmm met mijn vraag op de achtergrond zou ik zeggen dat de veranderingen te maken hebben met een verbinding met iemand/iets. De zeis als MC zie ik dan eigenlijk weer als iets oogsten.
Fijne dag.

waterman

Citaat van: Kristalletje op mei 23, 2014, 13:03:36 PM
Heb het idee dat iemand anders met iets aankomt, zo van "goh, dit zou leuk zijn, zullen we dat doen?!"
Niet letterlijk dat, maar die vibe. Als dat zo is, dan beter niet doen.
Citaat van: Moonskin op mei 23, 2014, 13:05:36 PM
Let op een uitnodiging (voor een etentje misschien) welke waarschijnlijk niet heel fijn zal zijn.
Ruiter-vos-tuin kan je ook duiden als een bericht uit de familie mbt een uitnodiging..

@Thea en Kristalletje: deze kan ik sinds gisteren plaatsen door een idee van een hele goede vriend maar waarbij ik echt gelijk het idee volede van dat ik dat niet moest gaan doen. Of er in ieder geval eerst meer info over moet hebben. Bedankt voor het duiden

Wat betreft de kaartjes gisteren vind ik ze nog steeds lastig net als de kaarten van vandaag. Ik ga bijna denken dat er een wensgedacht inzit maar aangezien andere dingen inmiddels wel op zijn plek zijn gevallen...
Wat ik nog steeds niet kan plaatsen zijn de positieve veranderingen en nieuws in iets met een heer. Ik heb wel contact met een heer maar ik verwacht nu niet dat daar positieve veranderingen in gaan gebeuren. Maar we wachten het af.

Kaartjes voor woensdag

Brief-Heer-Hart=Slang  MC=Heer
  Toren-Sterren-Zon
     Anker-Roede
        Zeisen

Anker roede en zeisen voorspellen nooit veel goeds maar zeisen op het einde was meestal oogsten. Maar gisteren stonden ze ook op het einde als MC.Kaartjes van gisteren en vandaag vind ik lastig.
Mocht iemand meer duidelijkheid kunnen bieden dan graag.

Fijne dag.

Sas-8314

hallo waterman :)

Brief-Heer-Hart=Slang  MC=Heer
  Toren-Sterren-Zon
     Anker-Roede
        Zeisen

de zeis kan ook staan voor tijd, inspanning en beloning na hard werk, maw oogsten idd
maar dat doe je ook door iets te delen waardoor het niet delen stopt ...

de sterren staan centraal
aandacht, informatie die belangrijk is en iets dat helder wordt
ster is ook wens, daar begint het uiteindelijk mee
de ster ben ook jij die dus iets wil en in zich heeft

een heer die wellicht (teveel) aandacht opeist,
niet op een wenselijke manier wellicht
een dame die werkt om in haar eigen kracht te (blijven) staan

Kun je er iets mee waterman ?

waterman

Bedankt sas. de heer die aandacht opeist...ik denk hierin dan nu niet letterlijk maar meer figuurlijk omdat hij af en toe nog door mij hoofd spookt (althans ik gok erop dat het om een bepaalde heer gaat). Waarbij ik in het laatste contact juist om een beetje duidelijkheid heb gevraagd. Juist ook in combinatie met de duidingen van afgelopen week.
denk dat dat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn en dat het nieuws en de veranderingen dan daarop zouden kunnen gaan, dus dat daar uiteindelijk een antwoord op gaat komen.
Maar dat is mijn idee

Sas-8314

je gaat de heer zien zoals hij is waterman
daardoor zul je steeds meer in je eigen kracht komen te staan
en andersom zul je doordat je bewuster wordt van jezelf de heer anders kunnen gaan zien.
dat is wat ik meen te zien ...
zo ofzo kom jij er sterker uit :)
zolang dat sterretje centraal blijft en jij je gevoel bewust  blijft volgen ..

waterman

Nou ik ben benieuwd wel merk ik dat wel nieuwsgierig ben naar een reactie vanuit hem (en of hij dus de duidelijkheid durft te verschaffen).
bedankt sas!

overigens zijn andere inzichten ook nog zeer welkom.
wat ik ook nog als duiding teruvond voor de combi hart-slang-heer met daaronder de zon: verleiding en de heer kan precies wat meer genieten van zijn kracht. Verleiding tot succes (zon - slang)

waterman

Nog steeds geen nieuws geluk of verandering op herengebied ;D
Dan maar voor donderdag

Roede-huis-vogels=brief   mc=kist
   Beer-ster-schip
       Zon-toren
            Vos

Mc kist er komt ergens een einde aan. Roede-huis innerlijke strijd waardoor ik me minder op mijn gemak voel (huis). Er komt wel goed nieuws of een innerlijke reis misschien (vogels brief schip). Beer-ster-zon er volgt een stabiele geluksperiode met steun en vernieuwing maar ik heb er niet echt vertrouwen in (vos). Toch komt er verheldering terwijl ik nu een beetje vastzit (zon-toren). Maar ik ben vastberaden (zon) en handel uit intuïtie en mijn gevoel (ster).

Het niet  vertrouwen in een geluksperiode en de vernieuwing en verandering klopt wel. Maar ook nu wer nieuws en verandering naar positieve dingen. Ik blijf benieuwd.

Fijne dag

Knoekie

dank voor je duidelijke duiding en de uitleg waterman! maar staat de zon-toren voor vast zitten?

waterman

Oeps stukje vergeten. ;D. Vastzitten in een toren maar het einde is nabij. Zon..er komt weer overzicht.

Overigens sinds vandaag wel nieuws gehad door de heer tegen te komen en van schrik me compleet omdraaide :). 2e keer half uur later schrok hij net zo hard en had ineens haast. Geloof niet dat we voorlopig nog mail contact hebben.
Ben benieuwd naar al die andere veranderingen die geduid werden....thea duide zelfs dat door een verandering het contact met de heer juist zou verbeteren en de aantrekkingskracht terug kwam....ik laat me verrassen denk ik maar.

Ow knoekie mocht jij nog iets zien mag je sltijd proberen hoor. Op dit moment gaat het duiden bij mij weer redelijk (stuk helderder) maar extra inzicht kan geen kwaad.

Knoekie

Ik ben nog steeds wat onzeker, maar vind het erg fijn jullie uitleg te lezen, vaak als jullie uitleggen, zie ik het ook! maaaarrr ik zal voortaan bij jou ook een beetje oefenen, leuk ;D