Wil iemand een legging doen voor mij?

Gestart door Anna123, april 04, 2014, 15:31:29 PM

Anna123

Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum, hoewel ik wel al een tijdje mee lees. Zelf ben ik nog maar net bezig met Tarot en begrijp er nog niet genoeg van. Onlangs heb ik iemand leren kennen via het werk, waar er een klik mee is. We hebben (nog) geen relatie, spreken af en toe af om elkaar beter te leren kennen. Zou iemand hier een legging over willen doen? Wat ik vooral wil weten is of hij serieus is tegenover mij, en of we bij elkaar passen op relationeel gebied.
Bedankt!!!

dameblanche

ik heb een relatie legging hierop gelegd;

1 het thema, de kern; de geliefden
2 wat er ontbreekt; de dood

hoe jij hier tegen over staat;
3 staven 6
4 koningin van kelken
5 staven 10 op de kop

hoe hij hier tegen over staat;
6 kelken 8 op de kop
7 ridder van staven op de kop
8 de magiër

de kaart de geliefden geeft eigenlijk al aan dat er sprake kan zijn van een beginnende relatie.
er dient een keuze gemaakt te worden.
dus of ervoor gaan, of niet.

de staven 6 is ook de sjans-kaart, dus de klik is kenbaar gemaakt, de koningin van kelken geeft aan dat je gevoelens voor hem hebt, je staat er dus voor open, maar je hebt wel de neiging om in oude patronen hierbij te vallen.
het is toch iets waaronder je gebukt gaat, je verwacht te veel van jezelf bij een relatie, je zet je te veel in, of wel geven en nemen zijn nooit in balans geweest.

aan hem zal het niet liggen, hij is zeer geïnteresseerd, al zal hij te vlug van stapel willen lopen, hij laat het initiatief aan jou over.
dus geen echte casanova!!!
er kunnen echter wonderen verricht worden, maar deze kunnen alleen van de partij zijn, als er ook initiatief genomen gaat worden.

succes....marianne

Anna123

Dank je lieve Marianne, voor je duiding. Het komt overeen met hoe ik het aanvoel.
Wat je zegt over de oude patronen kan kloppen. Ik doe mijn best om het anders aan te pakken, maar het is niet eenvoudig. Ik werk eraan!
Wat hem betreft, in het begin liep hij nogal hard van stapel, de laatste week neemt hij juist wat meer afstand. Ik wil het niet teveel pushen omdat hij het zeer druk heeft, maar misschien moet ik juist wel de touwtjes in handen nemen...
Heel erg bedankt!!!

dameblanche