Auteur Topic: 13 legging  (gelezen 3171 keer)

Nonblond

• Gast
13 legging
« Gepost op: april 03, 2014, 09:30:19 am »
Hoi,

Ik heb hier een 13 legging gedaan over een liefdesvraag.

Mijn relatie is net over. Ik ben de scheiding aan het afhandelen. Nu is er hele sterke aantrekkingskracht tot een jongere man. Hij heeft een korte relatie (2jaar), waar het al een poosje rommelt.
De aantrekkingskracht is wederzijds, maar we weten niet wat we ermee moeten voel ik zo aan.

Hier de legging.

zon

berg   anker      boom

weg    klaver   pk/slang  kind  ooievaar

kist   zeis        beer

heer

Een oprechte liefde in mijn omgeving waar ik geluk bij voel, pk/slang. Ik zou mezelf bijna benoemen als loeder :o Ik weet niet wat ik met de slang moet. De heer gaat iets afkappen. Of een afkapping met een heer.

Ik heb keuzes gemaakt in het verleden waarvan ik gelukkig ben geworden. Deze waren moeilijk maar ik pluk er nu de vruchten van.
Een geboorte van iets nieuws wat moet groeien. Het maakt me gelukkig en geeft mij kracht.

Nou, dit valt nog niet mee.

vriendelijke groetjes,

Nonblond

Sas-8314

• Master lid
Re: 13 legging
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2014, 09:48:55 am »
hallo Nonblond :)

nou je doet het beter als mijn eerste duidingen  ;D ;)
de slang kan staan voor veel dingen zover ik weet,
slang-klaveren kan zijn hoopvolle vrouw
slang-beer voor een doorzetter
berg-slang voor problemen met of door een vrouw
kind-slang voor een nieuw begin
slang op je persoonskaart voor een angstige of onzekere vrouw maar ook voor een verleidelijke vrouw :)
slang-beer voor intimiteit met een vrouw of jaloezie of een sterke zelfstandige vrouw

In jouw verhaal en met jouw duiding denk ik dat deze grotendeels wel zullen kloppen :)
tijd voor de zon en een stabiele tijd met een heer, :)

een ommekeer ... positieve uitdaging
de heer lijkt ontevreden te zijn, of is dit geweest, mogelijk door problemen met jaloezie en heeft een afwachtende houding (gehad).
berg   anker      boom
vertrouwen of stabiliteit groeit door inspanning wellicht ..

ben benieuwd of je er iets mee kunt of dat iemand (nog) iets anders ziet ..
zonnige groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Nonblond

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2014, 10:17:50 am »
Dank je wel Sas.

Ik herken wel wat dingen.

Ik ben zeker een hoopvol persoon en een doorzetter. Er zijn inderdaad in het verleden problemen geweest met een vrouw in mijn afgelopen relatie. Hierdoor is sowieso een nieuw begin ontstaan.

Ik denk dat de pk zeker een onzekere vrouw inhoud, die enorm verleidelijk schijnt te zijn. De onzekerheid is dat ik niet begrijp wat een leuke jonge vent met mij zou moeten. Toch komt de meeste input van hem op het moment. Juist door mijn onzekerheid trek ik mij een beetje terug. En dan zit hij nog in een relatie. Dat is een punt waarvan ik denk dat hij daar eerst maar iets mee moet.

Tijd voor zon is het zeker. Ik kan niet wachten op de zomer.

Vraag blijft toch nog of het tussen de heer en mij ooit enige kans van slagen heeft?

Voorlopig maar alles van dag tot dag nemen.

Dank je wel zover.

groetjes,

Nonblond :D

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #3 Gepost op: april 03, 2014, 10:44:54 am »
er leiden heel veel wegen naar Rome,
de antwoorden liggen allemaal binnen bereik, althans voor zover we deze mogen hebben op de momenten waarop we er naar verlangen ...
Door de juiste vraagstelling te vinden, zullen er al dan niet de gewenste en/of noodzakelijke antwoorden komen,
kwestie van blijven oefenen en open staan voor de antwoorden  :)

wat de zomer betreft ... naar mijn mening mogen we zeker niet klagen, maar wellicht merk je dit niet voor niets op  ::)
Waarom wachten op de zomer als je nu kunt genieten van het heerlijke lente zonnetje (kriebels)...
Misschien wacht je wel op de officiële titel (zomer) voordat je het kunt / wilt geloven (te mooi om waar te zijn) dat de zon er is ...
Zegt dit misschien iets over je relatie of de gevoelens die je hebt en deelt ?
misschien moet jij je eens wat meer laten prikkelen door het zonnetje  8)
ga je vanzelf zien wat het met je doet ...
de zon staat voor optimisme en vertrouwen en kracht, kan je helpen bij je onzekerheid dus, de heer en het anker lagen ook bij de zon in je kaarten ;)

groetjes van Sas
« Laatst bewerkt op: april 03, 2014, 10:50:07 am door Sas-8314 »

Nonblond

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 03, 2014, 10:51:23 am »
Erg scherp Sas ;D

Dat zou het zeker kunnen zijn. Waarom wachten op de zomer? Lente is het mooiste jaargetij. Alles ontpopt. Misschien mijzelf maar eens open zetten en afwachten wat er dan gebeurd. Wat gevoelens betreft zijn ze erg heftig. Moest het mijzelf bijna verbieden vond ik. Maar het is zoals het is. Ik kan ze ook niet wegstoppen.

groetjes,

Nonblond

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #5 Gepost op: april 03, 2014, 10:58:38 am »
er is niets dat zomaar gebeurd ...

Ik ben het met je eens als je schrijft dat er eerst duidelijkheid moet zijn, eerst het ene afsluiten en dan aan iets nieuws beginnen. Toch zijn we mensen en niet altijd even bewust van onze gevoelens en keuzes, soms uit onwetendheid (geen karma) of omdat we het niet willen weten (negatief karma)
Als jouw heer onwetend is dan zal hij tijd nodig hebben om er achter te komen wat hij voelt en wil.
De zon ligt boven jullie beide dus ik zou zeggen prikkel elkaar met lentekriebeltjes en kom er samen achter of het een mooie lange zomer kan worden  :-*

slang-beer ook een sterke vrouw die strijd voor haar verlangens ;)

succes en dank voor je feedback  :)
groetjes van Sas

janice

• Master lid
« Reactie #6 Gepost op: april 03, 2014, 15:03:49 pm »
wat was je vraag eigelijk bij de legging
Intuitie is verstand dat haast heeft

Nonblond

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: april 03, 2014, 16:06:39 pm »
Hoi Janice,

Of er een serieuze relatie gaat ontstaan tussen deze heer en mijzelf.

dameblanche

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: april 03, 2014, 17:36:20 pm »
Hoi,

Ik heb hier een 13 legging gedaan over een liefdesvraag.

Mijn relatie is net over. Ik ben de scheiding aan het afhandelen. Nu is er hele sterke aantrekkingskracht tot een jongere man. Hij heeft een korte relatie (2jaar), waar het al een poosje rommelt.
De aantrekkingskracht is wederzijds, maar we weten niet wat we ermee moeten voel ik zo aan.

Hier de legging.

zon

berg   anker      boom

weg    klaver   pk/slang  kind  ooievaar

kist   zeis        beer

heer

Een oprechte liefde in mijn omgeving waar ik geluk bij voel, pk/slang. Ik zou mezelf bijna benoemen als loeder :o Ik weet niet wat ik met de slang moet. De heer gaat iets afkappen. Of een afkapping met een heer.

Ik heb keuzes gemaakt in het verleden waarvan ik gelukkig ben geworden. Deze waren moeilijk maar ik pluk er nu de vruchten van.
Een geboorte van iets nieuws wat moet groeien. Het maakt me gelukkig en geeft mij kracht.

Nou, dit valt nog niet mee.

vriendelijke groetjes,

Nonblond

onder ligt de breuk met je partner, je hebt het verwerkt en staat nu open door nieuwe dingen, voortgang, het onderweg zijn, wat de weg hier aangeeft, maar de berg werpt op de zon en het geluk een schaduw, je weet eigenlijk niet precies waar je aan toe bent, ook de boom werkt niet mee, net als de beer geeft het aan dat er iets niet goed is, er moet iets gaan veranderen.
ook zegt de weg iets over het karakter van je rivale, dit is een actieve dame, maar nogal ik-gericht is. zij staat graag in de schijnwerpers, echter wordt haar wel leugentjes om bestwil vertelt, ik denk dat de heer naar jou toe ook niet helemaal eerlijk is.

de beer ligt hier om de toekomst positief te kunnen beínvloeden, en dat betekend dat je eigenlijk je houding naar hem zal moeten gaan veranderen.
ik  'zie'op den duur dat je je emotioneel zal gaan terugtrekken.

lfs marianne

de slang geeft aan dat er alleen wordt bemint om uiterlijkheden

Nonblond

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: april 03, 2014, 18:31:44 pm »
Dank je wel Marianne.

De beer zegt dat er iets moet veranderen, maar wat?
Ik zie de dame overigens niet als een rivale. Niet echt actief en ik gericht?? Druk met een studie. Dat vergt tijd.
Wat ik wel weet is dat zij leugentjes om bestwil verteld. Ze weet niet wat ze wil. Is vrij jong, heeft nu zekerheid in een relatie maar flirt enorm met anderen mannen. Dingen wat niet in een relatie past ervaart zij als normaal. De naïeve figuur in dit geheel is hij. Ik zeg daar verder niks van. Ik vind dat hij dat maar zelf moet ondervinden. Het heeft totaal geen zin hem nu met de neus op de feiten te drukken. Hij ziet het bij vlagen, maar nog lang niet helder. En ik heb ook niet het gevoel dat ik hem daar weg moet trekken. Dat zou geen zin hebben.
Het enige wat ik weet is het gevoel wat er tussen ons is en dat het heel sterk is.

De beer ligt er om dingen positief te veranderen. Tussen hem en mij? Of puur voor mezelf? Ik probeer er nu al emotioneel niet teveel in te gaan zitten. De toenaderingen en uitingen komen van zijn kant. Ik blijf volhouden dat ik het niet kan bevatten wat een jonge vent met een oudere vrouw moet.
Beminnen tussen ons is er zeker niet bij zolang hij in een relatie zit. En om uiterlijk zal het niet draaien. Hij kan veel jongere dames krijgen die strakker in hun lijf zitten dan ik. Dat is gewoon de realiteit.
Is er tussen hem en zijn huidige partner misschien alleen maar lichamelijke aantrekkingskracht? Dat zou ik beter kunnen begrijpen.

Ik dank je voor je uitleg. Ik zal nog eens een dagkaart trekken zo nu en dan. Kijken of dat misschien wat inzichten geeft. En verder laat ik het maar gebeuren.

Ik wens je een prettige avond.

vriendelijke groet,

Nonblond