"sterrenhemel,vliegen/vallen"

Gestart door frommeltje, april 02, 2014, 10:00:46 AM

frommeltje

Hoi,

Ik ga nog even een poging wagen,misschien dat iemand me meer kan vertellen over deze droom:

Ik sta buiten en kijk naar boven,ik zie een prachtige blauwe sterrenhemel.Ik kijk verder naar rechts en zie de kerstman met slee en rendieren,alleen niet in kleur maar een beetje doorschijnend wit.Daarnaast zie ik een elfje {in de vorm van een stripfiguur of tekenfilmfiguurtje}.
Ineens vlieg ik heel snel en hoog naar boven,vind dit niet fijn.Net zo snel val ik naar beneden,meteen word ik wakker.

Deze droom vond ik niet zo fijn,ben benieuwd of iemand iets meer weet te vertellen.
Bedankt,groetjes.

Sas-8314

hallo Frommeltje :)

ik heb nog niet eerder gereageerd om dromen te duiden, ben ook niet zo bekend ermee, ben momenteel meer bezig met de lenormand kaartjes te leren duiden.
Toch viel je topic me op en kreeg ik er wel een gevoel bij.
Dus ik heb besloten om te reageren, niet geschoten is altijd mis ;)

het eerste wat me opvalt is dat je de sterrenhemel omschrijft als zijnde blauw,
Waarom blauw denk ik dan, wat zegt jou deze kleur.
blauw staat bij mij voor mij vertrouwen en communicatie.

Je beschrijft de sterren hemel ook als prachtig, deze hangt boven je dus voelt voor mij als iets dat boven je hangt, toekomst zogezegd. Iets wat je ook wenst en waar al beeld van is. Misschien ook op vertrouwt, of juist niet, nog twijfelt, door de kleur blauw. Of je hebt behoefte om er over te praten, doet dit misschien ook al.

Je kijkt vervolgens naar rechts (misschien verstand) en ziet de kerstman en elfjes, niet helder maar vaag.
Een onduidelijk beeld en niet realistisch voelt dat aangezien we richting zomer gaan.

Door of nadat je naar deze vage beelden kijkt vlieg je vervolgens omhoog en weer omlaag,
Dit voelt voor mij alsof je op de goeie weg zit, ook weet wat je wil en hoe dit uitziet, maar je mogelijk laat afleiden door iets dat vaag is of wellicht een fantasie ...

Ben benieuwd of je hier iets mee kunt Frommeltje :)

groetjes van SAs 
what defines us is how well we rise after falling

frommeltje

Hoi Sas,

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn droom uit te leggen.
De kleur blauw zoals jij beschrijft,communicatie,dat heb ik al vaker gehoord.Vaak hoor ik dan dat ik meer moet praten,dat doe ik schijnbaar te weinig.Ben nogal een binnenvetter.

Je hebt ook gelijk dat ik me vaak laat afleiden.Mijn fantasie slaat nogal eens op hol en dan verlang ik soms naar dingen die eigenlijk niet altijd reeel zijn.

Hele mooi uitleg,d'r zit zeker wat in waar ik iets aan heb.
Knap voor iemand die nog nooit een droom heeft uitgelegd,bedankt en groetjes.

Sas-8314

dank voor je feedback frommeltje :)
en fijn dat je er iets aan hebt.

succes en veel wijsheid ;)
:-* Sas
what defines us is how well we rise after falling