kan iemand alsjeblieft een gewone algemene legging doen?

Gestart door espietje, maart 30, 2014, 10:54:31 AM

espietje

Hoi ik ben sinds gisterenavond uiteen met mn vriend  :'(  . We blijven vtienden. Maar ben wrl benieuwd wat mij toch te wachten staat.in het leven. Groetjes.

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

janice zegt het zonder woorden ;D

ik heb een 13 legging gedaan, met de vraag; welke krachten spelen er rondom esprietje?
                     ruiker
           toren    kist     hart
sleutel muis   dame  boom  kind
           weg    schip   tuin
                      ring

op de pk ligt de 9e kaart de wolken. alom blokkade en geen manier meer vinden om verder te gaan.

je ziet dat er al twijfels [weg] waren rondom de voortgang[schip] van de relatie, je wilde zelf voor een oplossing[muizen-sleutel] zorgen, maar die ander werkte niet mee.
een einde, maar de ruiker verzacht de zaak. maar maakt ook een begin voor een zekere periode.
ik heb hier het gevoel dat hier iemand tussen steekt, kan het een moeder zijn van zijn kant?
toch blijf je met verliefde gevoelens achter en komt zal tot nieuwe [kind] ontdekkingen komen dat [ de boom]  je de inzichten geeft dat er iets aan scheelde.
de tuin is de kaart die aangeeft hoe je verder zal moeten gaan, en dat is zeker niet bij de pakken neer gaan zitten, focus je op iets anders, verzet je zinnen, ga desnoods de bloemen buiten zetten, letterlijk en figuurlijk.

ik kijk hierbij nog even naar de kopkaarten; ring-sleutel-ruiker en kind...
weer komen tot jezelf is hier de oplossing om los te kunnen komen weer tot rust te komen zal je tot nieuwe inzichten komen.

espietje

Mmm chocoladeijs is nier mn ding :-)...CHOCOLADE daarentzgen weer wel :-).

Alhoewel ok al twee dagen niets meer zzt of amper drink of komt eruit :-/

Mer zijn mama heeft hij niet een goede verstandshouding en hij iq echr iemand die zeld beslissongen nzemt. Twijfels waren niet weg maar heb ny wel iets van zekerheid...last vzn mn schouders dat wegvalt omdat ik nizt meer onzeker ben kweet nu dat bij hem gevoelens weg zijn nu gzdaan is.ik denk niet dat er iets scheelt aan hem of aan ons maar omsrandigheden door verleden mss wel sat hij gewoonweg te snel aan iets nieuws was bzgonnzn zonder het vorife voor zichzeld volledig af te sluiten. Dat hij ergens mqs wel wilde maar op zich ernog niet klaar voor was.ikzelf ben zoizzo iemand die wel zorgr dat terug rust komt had ik al wel en thuisblijven tobben is al helzmaal niets voor mij dus doe ik ook al ;-). Het rare is waarom ik echt gevoel blijf hebben dat ooit wel gaat komen dat begrijp ik niet goed. Her was wel zo zaterdag wistk opn bepaals moment wel hij gaate een eind aan maken...en dat ging voor ons verrassend goed we hzbben vzel gelachen...maar het doet pijn en missen doe ik hem wel..dat gzvoel vzn ooit teeug samznkomen is sterk maar dat wacht ik af en ga ik niet op zitten wachten ook niet en het zen rol gzven in mijn leven als het zo mozt zijn mzrk ik dat wel :-) ...bedznkt !!! :-)

dameblanche

de kaart: weg geeft twijfels aan....

espietje