36 legging Lief

Gestart door Lief, maart 18, 2014, 10:18:30 AM

Lief

Even een 36 legging....

sleutel   -kist        -vogels    -kind       -huis        -wolken  -zon      -ring        -roede
ooievaar-hart       -tuin        -muizen   -vissen     -boom    -maan   -vrouw     -toren
schip     -heer      -zeis        -ruiker     -beer       -ster       -vos      -ruiter       -boek
slang     -anker    -kruis       -weg       -berg       -hond     -brief     -lelie         -klaver

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

in de spiegellegging kunnen we de man spiegelen aan de vrouw.
zij liggen ruggelings aan elkaar, de heer kijkt de dame niet aan, communicatie is er niet of nauwelijks.

ring-anker= relatie van lange duur.
kijk wat onder de heer ligt, hij heeft een kruis getrokken, het ging om een onverwachte ontmoeting op liefdesgebied.
een en ander is uitgelopen op een slippertje, roede-slang-tuin-zeis.
kijken we in diagonale lijn, dan zien we de zeis-tuin naast hem liggen, de heer gaat vreemd, doch dit ligt in jouw verleden.
de muizen liggen erbij, het verlorene keert terug.
hij verliest daarbij zijn aanzien en vertrouwen, kijk naar de wolken die voor de zon verschijnen, het huwelijk staat onder vuur.
de vrouw is trouw, maar leeft in onvrede.
een griep is deels overwonnen, boom-wolken.
in feite sta je emotioneel veel verder in het proces als de heer.
dus de heer in het verleden hoeft nog geen scheiding te betekenen.
maar het is wel de grote gemene deler geworden in het spel.
vertrouwen is geschaad en dit keert niet terug, het zal in een andere vorm moeten gaan verschijnen, maar ik weet niet of de heer en de vrouw dit zal aangrijpen.
de roede blijft een kopkaart, evenals de slang.
de sleutel en de klaver daarin geven nog het voordeel van de twijfel.
de vrouw wil het alleen oplossen, maar dit is onmogelijk.
de heer wil zijn aandeel hierin onder het tapijt vegen.
de toren naast de vrouw geeft aan dat zij alleen voelt staan.
we zien de weerspeigeling in het kruis- zon; dit geeft aan

Lief

Hoi Marianne,

Dank zover  :-* :-*

Wat zegt het kruis-zon en waar sta ik nu op dit moment in de kaarten. Wat is het toekomstperspectief??

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)

janice

vrouw bijna op het eind wil denk ik zeggen dat je nog veel met het verleden bezig bent.
vrouw toren houdt denk ik hier in dat er tijden aan zullen komen dat je momenten voor jezelf neemt, afluiten van je omgeving,
oh wacht, marianne tikt bijna hetzelfde , sorrie ik begon met tikken zonder eerst verder te lezen :) maar de toren is het enige kaartje qua toekomstperspectief (naast roede en boek natuurlijk... en de hoekkaartjes)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

Hmm, hoe belangrijk zijn de hoekkaarten en wat zeggen ze? Hmm, weinig voor de toekomst dus? Dat verleden weet ik wel. Van de week maar eens nieuwe legging doen. Ben juist met de toekomst bezig. Streep onder het verleden, kan ik toch niks meer aan veranderen......

Groetjes, Lief :)

janice

dat kan je idd wel duidelijk in je legging terug zien
het anker in het huis van de vrouw geeft een stabiele periode aan, vrouw in het huis van de ooievaar geeft aan dat er een verandering aan staat te komen.

en misschien komt er wel een nieuwe liefde op je af  :P
ik kijk dan naar de gespiegeld kaarten hart vrouw heer ruiter.

Lief

Doe maar dezelfde liefde, maar dan met een nieuwe start. We hebben een poos gemodderd, maar het cirkeltje moet maar eens doorbroken worden. Genoeg gekift en gedaan.

We zijn het aan onze dochters verplicht ons weer als volwassen ouders te gedragen en niet als 2 ruziƫnde kleuters. Zij verdienen een stabiele, vertrouwde basis....

Dank voor de uitleg Janice  :-* :-* ik vind de daglegging al erg lastig. Een 36 legging heb ik echt geen kaas van gegeten. Erg knap hoe je het kunt analyseren....

Liefs, Lief :-* :)

janice

bedankt voor je feedback! :)
Ik hoop dat ik het dan weer mis heb maar in een relatielegging kan de roede en/of de toren (de toekomstkaarten) juist voor een scheiding staan, met boek eronder gebeurt dat misschien in het geheim, of heel onverwachts of er gaat een onderzoek aan vooraf.
Maar het kan ook betekenen dat je je in het geheim eenzaam en alleen binnen de relatie zal voelen.
Ik hoop dat jullie er gewoon uitkomen

bij dagleggingen hou ik het bij de 3 kaarten die ik voor m'n neus krijg, gedurende de dag herken ik  ook wel al snel wat de kaarten me duidelijk proberen te maken, en anders reken in de kaarten alleen dan door voor wat uitgebreidere info, maar dat gebeurt niet vaak ... ben er ook veel te lui voor om eerlijk te zijn  :-[

Lief

Hoi hoi,

Het was geen relatielegging. Ging meer om werk, mijn boek.

Het lijkt erop of de kaarten aangeven wat al gebeurd is. Ik voel me inderdaad wat alleen zo nu en dan. Wat boek betreft ben ik ook bezig met het vervaardigen en uitgeven van een boek. Misschien dat dat iets zegt.

Ik zal van de week nog eens een 36 doen om te zien of er dan wat meer toekomst in staat.

Liefs, Lief  :-* :)

janice

Aha! Je terugtrekken voor studie Die kaarten dus vrij letterlijk te interpreteren.
Toren boek kan staan voor een bibliotheek, een school of een andere leerinstelling.

Maar het kan wel een paar maandjes tot een jaar duren voordat een GT helemaal is afgerond qua gebeurtenissen

Lief

Owkee Janice,

Dan laat ik het voorlopig zo....

Ik ben inderdaad bezig met een studie. Een 4 jarige foto opleiding. Ik zit in het 3e jaar en heb het heel druk. Door omstandigheden die thuis gespeeld hebben loop ik een beetje achter, moet dus wat inhalen. Verder kwam de kans om een boek te maken ook nog eens tussendoor. Ik ben bezig met een boek waar 30 vrouwen in komen te staan die kanker hebben of hebben gehad. Hun persoonlijke verhaal wordt opgetekend door een schrijfster en ik maak van iedere vrouw 2 portretten. 1 geheel gestyled en sjiek tegen een zwarte achtergrond. De andere bloot tot aan de middel tegen een witte achtergrond. Boek gaat heten 'de naakte waarheid'. Erg spannend allemaal. Druk met organiseren en plannen, maar ook contracten e.d. opstellen qua portretrecht en auteursrecht. Zoeken naar drukken/uitgever.....

Heel spannend allemaal!

Dank voor je verdere uitleg :-*

voorlopig maar alleen de dagkaartjes en dit even laten voor wat het is.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

janice

Spannend! Heeft dit in de krant gestaan ? ik kan me heeeel vaag herinneren dat ik daar wat over gelezen heb, het ging over hetzelfde onderwerp.

Lief

hoi Janice,

Nee nog niet in de krant. Het boek wat jij bedoelt zijn alleen vrouwen met borstkanker. En verder staat daar een kleine stukje tekst bij. Met alle respect hoor. Borstkanker is een vreselijke ziekte, maar in vind dat er ook eens wat aandacht mag gaan naar vrouwen die een ander soort kanker hebben. In mijn boek komen vrouwen en zelfs meisjes met eierstokkanker, huidkanker, darmkanker en natuurlijk ook borstkanker. Alle vrouwen zijn welkom om hun verhaal te vertellen. Dat vind ik ook het leuke in aan het boek. Het worden prachtige foto's, maar ook een uitgebreid persoonlijk verhaal komt erin. Dat is waar de vrouwen behoefte aan hebben heb ik gemerkt. Dat ze HUN verhaal mogen vertellen....

groetjes, Lief :)

Eva_84

Hoi Lief,

Dat klinkt als een prachtig boek, dat jij aan het maken bent!
Als je kijkt in je legging naar het boek, staat dat in je toekomst, en enkel omringd door positieve kaartjes. Een goed teken :)
Vrouw - toren
Ruiter - Boek
Lelie - Klavers
Het toont je zoektocht naar een instantie ivm je boek (uitgever of zo, ruiter-toren), een nieuw boek/boek vol nieuws (ruiter-boek), steun hierbij (of samenwerking) met een expert of persoon die al ervaring heeft hiermee (lelie) en de klavers brengen je een portie geluk.
Als je wat dieper naar de kaartjes rondom jou kijkt, gaat het idd vooral over werk (met de maan, ring, toren).
Zon - ring - roede
maan - vrouw - toren
vos - ruiter - boek
Zon-boek toont succes met je boek, maar met roede-vos kan je meermaals tegen obstakels lopen, tegenwerking krijgen.
Zon-ring-roede: een contract krijgen maar er is wat strijd bij, misschien ga je veel moeite moeten doen om een contract vast te krijgen.
maan-vrouw-toren: je werkt er aan, maan-toren kan voor de werkgever staan, of voor de instantie waar je mee werkt/gaat werken
vos-ruiter-boek: opgelet voor mooipraters, iemand die het goed kan uitleggen (vos-ruiter) (ruiter kan een man zijn), maar die misschien wat achterhoudt voor je (vos spiegelt boek)
Dat boek komt er wel, maar wees voorzichtig met wie je in zee gaat.
Liefs :-*

dameblanche

je kunt ook een relatie legging doen met het Keltische kruis.
pos. 1 innerlijk, huidige situatie  van binnenuit.
pos. 2 uiterlijk, huidige situatie naar buiten gericht.
pos. 3 verleden
pos. 4 recent verleden
pos. 5 overkoepelende kaart, algemene strekking
pos. 6 nabije toekomst
pos. 7 de energie die jij in je relatie besteedt
pos. 8 de energie die je man in de relatie besteedt
pos. 9 hoe jij tegenover je man staat
pos. 10  hoe je man tegenover jou staat
pos. 11 toekomstverwachting van je jou
pos. 12 toekomstverwachting van jou man
pos. 13 de uitkomst.

het Keltische kruis i.v.m. werk
1 de huidige situatie van binnen
2 de huidige situatie naar buiten gericht
3 het verleden
4 recent verleden
5 overkoepelende kaart
6 nabije toekomst
7 de energie die je aan de kwestie besteedt
8 hoe je relateert
9 de toekomstverwachting
10 de uitkomst

maan-dame-toren geeft aan dat je zeer serieus gericht bent op je werk, je wilt er je toekomst van maken, werk is erge belangrijk voor je.
roede-boek-toren geeft een vakopleiding aan, deze is nog niet afgerond, je bent er nog mee bezig.
de spiegelingskopkaarten; roede-slang geeft aan dat je er behoorlijk veel energie in stopt, aan de andere kant heb je te maken met energieverlies.
sleutel-klavers, een beroepswens kan in vervulling gaan, mits je het advies rondom de sleutel in acht gaat nemen.
dus goed en open communiceren.
geen onduidelijkheden laten liggen
concequent  zijn.

ik hoop dat je hier iets aan hebt, het heeft geen zin om aldoor 36 leggingen te doen.
een duidelijkere vraag vraagt ook om een duidelijkere legging, 36 leggingen zijn meer algemeen.
ik bekijk deze leggingen alleen om te weten hoe we in het leven zelf staan.

gr. marianne