hulp bij legging

Gestart door waterman, maart 16, 2014, 22:18:24 PM

waterman

Ik ben beginnend en bang dat ik de leggging te positief uitleg. Omtrent de liefde heb ik 2x een 5kaart legging gedaan. Wil iemand mij helpen duiden.

Vraagstelling of dat er tussen mij en mijn ex nog wat zou gebeuren op liefdesgebied trok ik
Zon    hond   ooievaar/pk     brief    tuin

Of ik binnenkort een nieuwe liefde ga vinden
Klavers  kind  toren/pk   boom  berg

Ik hoop dat iemand kan helpen

Eva_84

Dag Waterman,
Welkom!

Citaat van: waterman op maart 16, 2014, 22:18:24 PM
Vraagstelling of dat er tussen mij en mijn ex nog wat zou gebeuren op liefdesgebied trok ik

Het zijn allemaal positieve kaartjes, dus als ja/nee vraag is het antwoord ja. Als we kijken naar de betekenis van de kaartjes, zou ik denken dat je ex nog steeds een goede vriend is (zon-hond), dat die vriendschap of trouw wel veranderd is (hond-ooievaar) naar aanleiding van nieuws (brief) uit de omgeving (tuin). Kan het zijn dat jullie nog steeds dezelfde vriendenkring hebben, of elkaar regelmatig tegenkomen op feestjes of andere evenementen? (tuin). Dus, of er nog iets gebeurt tussen jou en je ex op liefdesgebied, ja, kan zijn dat jullie een leuke tijd doorbrengen op een feestje of zo, maar meer dan dat staat er hier niet in de kaartjes. Denk niet dat jullie echt terug samen komen als koppel, eerder vriendschappelijk.

Of ik binnenkort een nieuwe liefde ga vinden
Klavers  kind  toren/pk   boom  berg
Eigenlijk stel je hier 2 vragen, komt er binnenkort een liefde (tijd), en komt er een nieuwe liefde.
Qua tijd, toont de boom dat het allemaal heel traag gaat. Ook de berg aan het einde van je kaartjes wijst erop dat de liefde geblokkeerd zit. Je zal waarschijnlijk eerst nog vanalles moeten verwerken (boom-berg) eer er iets kan veranderen.
De toren toont ook dat je je wat terugtrekt, wat eenzamer kan zijn.
Klavers+kind kan wel staan voor klein geluk, en kind voor iets nieuws (een nieuwe liefde, wat geluk op^liefdesgebied?), dus waarschijnlijk komt er wel een nieuwe liefde, maar het zal volgens mij niet voor binnenkort zijn.

Maar dat is wat ik er in zie, misschien ziet iemand anders er iets anders in.
Groetjes, Eva

waterman

Eva bedankt voor je reactie.

Zowel in het eerste als in de 2 vraag herken ik de situatie een gedeelte.
Het tegenkomen van elkaar klopt niet helemaal misschien dat dat nog gaat komen.

Merk al wel dat het lastig is een goede vraag te formuleren. Ben benieuwd wat er met een grotere legging uit zou gaan komen maar daar waag ik me nog even niet aan. Of misschien moet ik de vraag anders stellen om een duidelijker beeld te krijgen.

janice

Ik ben beginnend en bang dat ik de leggging te positief uitleg. Omtrent de liefde heb ik 2x een 5kaart legging gedaan. Wil iemand mij helpen duiden.

de tuin kan ook staan voor het internet, hebben jullie veel contact op het internet met elkaar?
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

Klavers+kind  staat in het  verleden dus dat prille geluk is net voorbij
Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

Hoi Janice
er positief nieuws gekomen (brief) via mail. Misschien dat het op die manier uit te leggen is. Maar dat is wat er nu is gebeurt en zegt dus niets over de toekomst. Misschien dat ik volgende week nog maar een legging moet doen en de vraag iets anders moet formuleren.

Nog best lastig. Bedankt voor jouw uitleg.