duiden van dertienlegging wie kan mij helpen?

Gestart door espietje, maart 12, 2014, 22:58:48 PM

espietje

Mijn relatie verloopt moeizaam wil graag weten of wij koppel blijven en het ons lukt om hierdoor te komen.

De tuin
               De vos                          het huis                  de sterren
Het kind     de hond       PK 2 de lelie         de slang        de beer
              Het hart                de ooievaar                    de muizen
                                             De ruiter

Mazzelles

Hallo Espientje,

Ik kan helaas nog niet echt duiden a.d.h. van kaarten, maar wel mijn logica of zienswijze delen.

Vind alleen jij het zo'n moeizame relatie of vindt jouw partner dat ook?
Spreek daar met jouw partner over of jouw gevoel klopt.
Als jullie beiden echt willen een koppel te blijven, dan is de kans groot dat het jullie lukt, maar dan wel de vinger op de juiste plek(ken) leggen.
Spreken en handelen, geven en ontvangen.

Meer kan ik voorlopig niet voor jou doen.
Succes

espietje

Dankjewel,

We ondrvinden allebei dat het moeizaam loopt gevoelens lzngst zijn kant komen maar niet maar hopen allebei dat het nog komt. We praten hierover maar wil hem ook niet verder wegduwen dan we al zijn. Hij voelt wrl iets na half jaar ...ik meer...maar kwil hem niet kwijt en geef hem de tijd die hij nodig heeft alleen wil ik dolgraag weten of wij hierdoor komen. We hebben allebei denk onze vertrouwen verloren door vorige relaties en tis niet gemakkelijk. Want we zoen mekaar ook alleen maar in het weekend en aangezien hij in het buitenland vertoefd vr zn werk is het moeilijk om zoals n gewone relatie eraan te wrken...

Groeten

Eva_84

De tuin
                   De vos                 het huis                  de sterren
Het kind     de hond            PK 2 de lelie               de slang          de beer
                  Het hart                de ooievaar           de muizen
                                               De ruiter

Kan het zijn dat er in het verleden een vriendschap een soort wantrouwen heeft gebracht? Gevoelens van een van beiden voor een vriend.
In de karma van de relatie (boven jullie) ligt tuin+huis, de vriendenkring of mensen dichtbij huis die een impact hebben op jullie relatie. Misschien zelfs er zich mee komen moeien.
Maar blijven jullie samen? Ik weet het niet. De kaartjes in jullie toekomst zijn niet de kaartjes die je zou willen zien in een gelukkige toekomst. De wens is er wel (ster), maar de slang wijst op oneerlijkheid (misschien zelfs leugens), de muizen wijzen op een verlies en de beer staat voor tweestrijd.
Volgens mij kan het wel nog goedkomen, als jullie er beiden voor gaan. Maar daar knelt het schoentje als ik je uitleg lees, willen jullie er wel alletwee aan werken, of komt het slechts van een kant?
De Lelie op jullie als themakaart kan staan voor hulp van buitenaf zoeken, vb een relatietherapie, of wie dan ook waar jullie beiden steun kunnen vinden.
Onder jullie (wat jullie zelf in de hand hebben) is ooievaar en ruiter. Ooievaar staat voor veranderingen, maar de ruiter wijst erop dat jullie zelf actie moeten ondernemen om veranderingen te creëren. Als jullie beiden je hoofd in het zand steken, en hopen dat de bui overwaait, gaat het niet lukken tussen jullie.
Ik vind dat Mazelles je al een heel goede raad heeft gegeven. Praat erover, en als beide partners erin willen investeren, werk dan aan jullie relatie. Je toekomst ligt altijd in eigen handen, maar het komt niet vanzelf.

espietje

Ja we willen het allebei wel maar kunnen niks forceren....zien mekaar weinig we hopen dat het komt ik wil er wel aan werken hard zelfs hij denkt dat het uit eichzelf moet komen...hij vind ook raar dat het nog niet er is....ligt met eichzrlf in de knoop. Ik blijf proberen .bedankt  :)

dameblanche

de lelie ligt op je pk, dus het gaat hier om een affaire,
kijken we naar de kaarten wat onder je liggen, dan zie ik het hart, dus de liefde, maar daar ligt de ooievaar en de ruiter bij, het gaat om iemand die aardig is, behulpzaam, instabiliteit en veranderlijkheid, de ruiter geeft hierbij aan dat dit laatste nogal actief aanwezig is.
kijken we naar de vos-huis-tuin, dan kan ik alleen maar aangeven dat het je je vasthoudt aan een utopie, ondanks sceptici, blijf je hoop houden[sterren] op het verlossende woord.
de slang de beer onder invloed van de muizen geven aan dat hier verliezen gelden gaan worden.
slang-hart een verliefdheid gebaseerd op uiterlijke verschijning en illussies.
ik wil niet negatief  zijn esprietje, maar de beer maant je aan de ogen te openen en je erop te wijzen dat er iets verkeerds aan kleeft.

Sas-8314

De tuin
                   De vos                 het huis                  de sterren
Het kind     de hond            PK 2 de lelie               de slang          de beer
                  Het hart                de ooievaar           de muizen
                                               De ruiter

hoi Espietje :)
ben het wel met Marianne eens eigenlijk ..
ben nog wel een leek, maar ik haal er ook het een en ander en zoiets uit.

ruiter - ooievaar - lelie/PK - huis - tuin
je word je bewust dat je om de tuin wordt geleid, wat zorgt voor verandering in je privé en wordt veroorzaakt door een andere liefde / affaire

Het kind - de hond - PK vertrouwen op je eigen intuïtie

hart - hond - vos
Je hart / vertrouwen wordt misleid

groetjes :)

what defines us is how well we rise after falling

espietje

Hoi allemaal ,

Alvast bedankt voor jullie reacties en duidingen! :)
Maar ik ga al wel zeggen met zekerheid dat er dus niemand anders in het spel zit hoor  :-\.. :).
Het is gewoon het gevoel dat er nog niet aanwezig is van graag zien...er is wel iets maar nog niet houden van bij hem. ..hij vind dit zelf heel vervelend. Mss dat kaarten voor mezelf trekken niet gaat  :). We zien het wel na n tijdje of jullie gelijk hebben laat ik dat zeker weten  :).

Groetjes ...x

Sas-8314

Hoi Espietje,

wat iemand of de kaarten ook zeggen, het kan nooit meer waarheid bevatten als je eigen gevoel :)
een lelie staat ook voor positief opstellen, dus wie weet :)
wens je veel kracht en wijsheid toe en ben benieuwd hoe deze weg voor je gaat verlopen.

voor nu een goed weekend gewenst :)
groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

espietje

Dat is waar  :) ik ben overlaatst ook terug naar mn kaarlegster feweest ga ik al 10 jaar naar toe. En ze wist dingen te vertellen die wel klopte en dat het idd moeilijk gaat nu ff zal durzn maar dat we het gingen overwinnen hopelijk heeft ze gelijk de dingen die ze in het verleden altijd zag ib haar kaartzn klppten wel steeds en kwamen ook uit. Maar je weet nooit natuurlijk. En ja mijn gevoel zelf ...ik probeerde steeds vroeger mn eigen gevoel te negeren al wist ik het steeds op voorhand al watr gaande was. Nu weet ik ergens wel dat het goed komt dat het idd moeilijk gaat maar geloof er zeld wel in. Maar deze kzer heb ik de persoobn echt enorm graag en daarom ook dat ik zoveel angst heb om hem kwijt te spelen . Het is ook de eerstz keer dat ik mij zo voel bij iemand. Het is niet altijd simpel. Als ik het gevoel had dat hij iemand anders had (wat ik hiervoor altijd juist aanvoelde, of rr iets an de hand was dat niet deugde dan was ik echt heel zeker) en maaktze ik er wel een einde aan. Bedankt en voor jou ook een super weekend  :)