hulp gevraagd betekenis methode van drie

Gestart door espietje, maart 11, 2014, 23:31:53 PM

espietje

Heeft net de kaarten proberen te leggen over mijn relatie.

Kreeg als volgt

Links: De maan (32) huidige situatie
Rechts: De ooievaar (17) ontwikkeling in de toekomst
Boven op de PK:De klaveren (2) de afloop van de zaak

Ik ben aan het oefenen...en ik maak hieruit (kan heel verkeerd zitten)
De situatie nu gaat beloond worden als ik geduld heb. Een mogelijke verhuizing  in de toekomst ofeen verandering.
En dat het de goede kant opgaat een gelukkig leven in de toekomst dat hetgeen er nu afspeelt het verdriet van korte duur gaat zijn????? Kan dit kloppen? Groetjes espietje x



Eva_84

Dag Espietje,

Leggingen kan je plaatsen onder "Lenormand Kaart-leggingen", hier is het meer bedoeld voor algemene info over Lenormand enz.

Maan - Klavers - Ooievaar
De maan in de huidige situatie kan staan voor een droom die je hebt ivm de relatie, maar ook voor wat depressieve gevoelens, het niet meer zien zitten.
De maan spiegelt de ooievaar, dus hier komen wel veranderingen in. Dat kan een verandering binnen de relatie zijn, maar ook veranderen van relatie.
Klavers als uitkomst is positief, het geluk terug vinden.
Grtjs

espietje

Bedankt :)

Ja khoop op verandering in de relatie op een positieve manier. Want de relatie zelf zie ik zitten mazr heb wel idee hoe ik het graag eou zien. Khoop dat wij de liefde terug vinden en dat het groeit  en het kan worden zoals ik hoop. Bedankt Eva...ps:  ik heb troywens achteraf gezien dat ik het op de verkeerde forum deze topic had geplaatst en heb het ook bij lenormand kaart leggingen geplaatst  ;) groetjes