dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

Sas-8314

mijn nieuwe zondag kaartjes ..

kind  klaver anker = vos
      beer   ruiter  kind
          ster     vos
               lelie
MC= ruiker

de vos zegt Sas er moet vandaag ook nog gewerkt worden,
de ruiker wil nog even na genieten ;)

van de 1 naar de 5 vandaag
Het cijfer 5 is verbonden met Mars.
Dit is de planeet die staat voor ambitie, activiteit, durf en moed. Aan de andere kant kan hier ook je onzekerheid en angst mee verklaard worden. Deze onzekerheden veroorzaken vaak ruzie en boosheid wat weer verandering brengt. Dit kan je natuurlijk weer angst aanjagen, maar eigenlijk is het ook iets om respect voor te hebben. Op de juiste manier ingezet kan het veel betekenen in je leven. Iedereen heeft  wel eens een schop voor zijn kont nodig en de vijf kan daar voor zorgen.

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

goede morgen lieve wereldwondertjes :)

mijn nieuwe kaartjes,
gelegd in een opper-beste stemming ;)

DAME  HOND  HART  = ANKER
     ROEDE  WOLKEN MUISJES
         OOIEVAAR  DAME
                   ZEIS
MC=WEGEN

getal 3
mijn eigen persoonsgetal ;)
dus in mijn element  8) :)
daar had ik de kaartjes niet voor nodig  ;D ;D

de wolken centraal ..
geen communicatie
de weg bevalt prima en de energie ook
mijn ankertje ligt hier nu even prima  ;D ;D

geniet(en) van deze dag  :-*
big hug ..

De 3 is een belangrijk aspect omdat je hier een eerste fase afrondt.
Natuurlijk begin je aansluitend gelijk met een andere vervolgfase, maar daarom worden kaarten met dit cijfer vaak verbonden met vooruitgang en beweging. Er is een belangrijke hang naar ontwikkeling en vaak wordt er voortgebouwd op iets dat net ontwikkeld is, maar nog verder uitontwikkeld moet worden.

3 kan je daarom het resultaat noemen van de samenwerking bij 2 en 1. Het is de integratie van die twee krachten. Het cijfer drie kom je veel tegen. Kijk maar eens naar de bijbel met de Vader, de Zoon en de Heilige Geest of in het paganisme: de maagd, de moeder en de wijze vrouw.

Twee ogenschijnlijk verschillende aspecten kunnen dus heel goed samengaan om iets nog beters te ontwikkelen. Sluit daarom nooit uit om een samenwerking met een onverwachte partner aan te gaan. Je weet namelijk nooit wat daar uit voort kan komen.

Zo is het ook als je een relatie aangaat met iemand. Twee onafhankelijke zielen verbinding zich door middel van het derde principe van de verhouding. De energie die dan ontstaat is uniek en zal nooit met iemand anders kunnen ontstaan omdat het de unieke samensmelting is tussen deze twee mensen.

Bij de drie gaat het ook om het genieten van het leven. Mensen met dit geboortegetal zijn expressief, grappig en houden er van om in gezelschap te zijn. Ze delen graag ervaringen met anderen en geven zo vorm aan wat er bij 1 en 2 is samengevoegd. Die interactie is telkens weer anders als er andere mensen bij betrokken raken, maar zij zijn heel goed in het aangaan van verbindingen. Beter dan andere mensen.

Drie wordt geassocieerd met geel, mentale activiteit en verstand. Het zorgt er voor dat we logisch na kunnen denken.

dameblanche

kaartjes gelegd in opperbeste stemming?
om 3 uur 46???

geen schoonslaapje voor sas....

de dame hier niet getrokken als de pk, dus we geven hier de betekenis handelen aan, veranderingen doorvoeren aan.
zo rond je 40ste kom je in een soort van midlife crisis, dit hoeft geen crisis  te zijn, maar meestal maak je op dezeleeftijd een evaluatie van je leven door.
ben je de eerste 40 jaar voor anderen bezig,cijfer je je deels weg, deze komende 40 jaar kom jezelf op de eerste plek.
dit gaat niet zonder eerst te gaan onderzoeken wie je in feite bent, waar je staat en waar je naar toe wil.
handelen in vriendschap waar het hart op de eerste plek komt...het vergroot je zelfvertrouwen....
vriendschappen zullen ook veranderen gaan.

Sas-8314

de komende 40 jaar ..

Heldere duiding meuderke ;)
toppertje ben jij  :-* :-*
maar dat wist je al en soort zoekt soort  ;D ;D

noekey

DAME  HOND  HART  = ANKER
     ROEDE  WOLKEN MUISJES
         OOIEVAAR  DAME
                   ZEIS
MC=WEGEN

In opperbeste stemming om 4 uur s nachts?? Ben je een nachtvlindertje geworden ;) hihi

Dame-hond-hart = anker; een vriendschap met een dame die zich dieper in je nestelt, wellicht een soulmate?
De wolken centraal, geen zonnetje die stiekum door de wolkjes prikt, maar met de zeis en roede wapper je die wolkjes wel weg. Veranderingen in de dame gaande, keuzes die worden gemaakt voor/door de dame zelf. Niet te veel piekeren of het goede keuzes zijn, alles keuzes die gemaakt worden vanuit het hart kunnen niet fout zijn

noekey

hahaha zie nu dat Marianne ook over je schoonheidsslaapje begon  ;D hihi

Sas-8314

tja mien meuderke ;)
ik heb mijn slaapjes gehad van 20:30 tot na 01:00 (telt dubbel)
en van 9:30 tot 13:30 :)
en ik zie er dus nog steeds geweldig uit  ;D ;D
Heb alles gedaan wat ik moest doen en zelfs nog tijd gehad voor social talk en mijn tuintje :)
Dus ik ben ook nog lief voor mezelf geweest ;)

Sas-8314

toch niet zo wakker als ik dacht  ;D ;D
lees nu pas je heldere duiding ;)
thx lieve dame,
en ja nacht vlinderen is soms echt heerlijk ;)
Piekeren doe ik eigenlijk niet echt momenteel,
gaat allemaal vanzelf, misschien is het dagdromen,
genieten van alles wat er is / mag zijn ..
verliefd op het leven ;)

Sas-8314

en ja zoals het voelt (en werd bevestigd afgelopen vrijdag+zaterdag)
ben ik momenteel omringd door mijn zielsverwanten :)
Afgelopen nacht heb ik een een samenzijn gehad met allemaal (zover (h)erkend) en dat was heel bijzonder :)

noekey

Een samenzijn op zondagnacht? Dus nu zijn er een aantal die ook een schoonheidsslaapje nodig hebben?  ;D hihihi

Sas-8314

ik vermoed dat ze er weinig/niets van gemerkt hebben ;)
maar een werking heeft het zeker gehad ..
hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

noekey

op zich wel fijn voor ze, dat het toch een werking heeft maar geen slapeloos nachtje aan over hebben gehouden ;)

Sas-8314

@Noukey
dat komt nog wel ;)
je weet toch, uiteindelijk is het doel om elkaar te helpen,
zodat we onze mentale uitdagingen aan kunnen gaan.

nieuwe kaartjes :)

KIND  WEG  VOGELS  - ROEDE
       ANKER VISSEN  MUIS
         SLEUTEL BERG
                HOND
MC= WOLKEN

gedachtekracht :)
vissen
laat maar stromen
alleen dan kunnen ook oorzaken wegstromen
en kan negativiteit voorbij stromen

mijn roede
mijn toverstukje
it's magic
als IK WIL

het kind loopt voorlopig nog lekker te fluiten :)
geen koersverandering, maar doorzetten !

getal 8
Het gaat hier om het toepassen van wat je geleerd en ontdekt hebt. Dit gaat niet zomaar. Leven gaat met vallen en opstaan. Vaak hebben we wel ergens een bepaald talent, maar toch hebben we vaak ook een stuk waarover we ons onzeker voelen en waar we nog veel moeten leren. De acht brengt dat vaak ook naar boven.

Knoekie

Kind heeft zijn of haar weg gevonden, praat hierover en handeld hierna
Voelt zich veilig en heeft zijn of haar haven gevonden alhoewel qua emoties er misschien nog wellicht wat aan knaagt! met sleutel overkom je die berg wel blijf trouw aan jezelf en het word dan allemaal vanzelf wel duidelijker

Sas-8314

een beetje knabbelen en kriebelen is anders niks mis mee vind ik zelf
en als er ergens aan geknaagd wordt dan is het die sleutel ..
muis-sleutel
nieuwsgierig zijn,
oftewel ongeduld, een mentaal iets waar ik me van bevrijd :)
Maar ook sleutel als alles maar denken te moeten/willen oplossen,
alles lost zich vanzelf op op zielsnivo (sleutel)
het openen van het hart, ook sleutel
laten stromen ..
onbevangen, kom maar op zegt mijn kind  :P

dank voor de duiding Knoekie  :-*