dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

noekey

ik hou wijselijk mijn mond  :-X ;D ;D

Sas-8314

typisch en zeker ook niet verwacht  8)
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

ga je mijn legging nou nog duiden Noekey
of kom je niet verder als de tuin  :P

noekey

Huh ben ik nou wel je legging van vandaag vergeten te duiden?!  ??? ???

Copy/paste je kaartjes anders nog ff een keer, dan weet ik zeker dat ik de juiste voor me heb  ;D haha

Ben echt een zeef op t moment hoor! Pfff  ::) :)

Sas-8314

ZEIS   MUIZEN   RING   =  WEG
    SLEUTEL  VOGELS   ROEDE
          RUIKER  MUIZEN
               MAANTJE
MC=TUIN

:-*

Knoekie

stres om een relatie word weggekapt, eindelijk ligt daar die weg open voor je. Je hebt zelf een manier gevonden om met je verdriet/ frustraties om te gaan?? (gaat lekker he ;D ;D ;D) je geluk vermeerderd zich... dromen en je omgeving worden weer zichtbaar ;D ;D

noekey

Citaat van: noekey op juni 25, 2014, 19:12:18 PM
  ZEIS   MUIZEN   RING   =  WEG
    SLEUTEL  VOGELS   ROEDE
          RUIKER  MUIZEN
               MAANTJE
MC=TUIN

Gekwetter in je tuin op een nachtelijk uur. Volgens mij had je een drukke nacht :)
Het muizengif wat je hebt gehaald zal zijn vruchten gaan afwerpen, weg muisjes, deze worden weggemaaid :)
De sleutel was het muizengif en geeft je de rust dat er niet mee van die trappelende muizenvoetjes te horen zijn (als een cadeautje :) )

Eigenlijk een duiding op zeer alledaags niveau dit keer, ben benieuwd naar je kaartjes van morgen :)

Op zich al redelijk geduid, want ik blijf wel bij wat ik heb geschreven, ook voor morgen :)
De tuin zie ik ook als letterlijk, druk bezig met het mooi maken van je tuin, en mooi wordt het/is het. De ruiker staat in de tuin, mooie bloemen in je tuin. Veel kleuren, op bloemen komen vlinders af, daar is die vlinder weer. Je gaat de vlinder zien en niet alleen de bruine en witte vlinder, maar is onderweg.
Muizengetrappel in de avond onder het maanlicht, ik voel er geen negativiteit bij, er zal nix van je worden gestolen.
Ook al zeggen de kaarten het niet, ik voel een vrolijk getrippel bij die muisjes. Vogeltjes die om je heen kwetteren en fluiten, knusheid, kneuterigheid (is dat een woord :S hihi)

Denk niet dat je er echt veel mee kan dit keer Sas, sorry daarvoor  :-* :-*

Sas-8314

ja ja die vlindertjes van jou ;)
ik meende vandaag eentje met meer kleuren te zien, maar deze vlinder ging net iets te snel om goed te kunnen zien welke kleuren de vlinder toonde, die heb je ook ertussen, van die hele pijlsnelle ..
het zou dus nog steeds een bruine kunnen zijn, maar ik verdenk 'm een beetje  ;D

ik ga morgen eerst eens beginnen met mezelf mooier te maken als dat nog kan tenminste, maar denk wel,
ze schijnen daar ook hoofdmassages te geven,dus ik laat ze maar gewoon even hun ding doen in mijn tuin terwijl ik me laat verwennen en zie wel wat ik er van vind. Ik heb wel het idee dat de tuinmannen weten wat ik mooi vind en waar ik blij van wordt, in ieder geval meer zon idd en die gaat er komen.
De muisjes, ach het strooisel zal het werk uiteindelijk wel doen en anders heb ik nog 6 zakjes :)
zolang ze niets stelen en niet piepen heb ik er ook niet zo'n moeite mee en snap ik ook wel dat ze binnen willen komen  :)

Knoekie

Sas-8314

je mag ze ook komen vangen Knoekie
als je het snel genoeg doet tref je ze wellicht nog met volledig bewustzijn aan  ;)

noekey

Misschien wel een bruine vlinder in transformatie naar kleur :) hihi

Morgen lekker genieten van je me-time, dat heb je wel even verdiend!

En als dat niet werkt met die strooisels, dan leen je maar een van mijn poezebeesten, dan trappelen de muisjes heel snel het weiland in ;)

Sas-8314

kijk dat is nog eens een idee,
een poes stelen bij iemand uit de buurt  ;D ;D

noekey

Dat werkt echt hoor!  ;D
Mijn broer heeft ook keer een kat geleend en binnen week waren de muizen weg ;)

Sas-8314

ja is zo'n gek idee nog niet, maar heb een idee dat de muis (denk maar 1 klein veldmuisje zover)
in de tussenwand zit en achter het keukenkastje, dus da;s lastig voor de kat en mij :(
ik heb nog maar een zakje open getrokken, misschien is het een veelvraat ;)

noekey

Ohhh dat is geen probleem hoor, het gaat om de geur van de kat die de muisjes doet afschrikken
Bij mijn broer snapte die kat totaal niet wat ze moest doen en zat voornamelijk zielig in een hoekje of verstopt onder de bank ;)