dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

heleen

Geschreven woord. Vogels communicatie, brief is schrijven. Ring verbinden samen met anker, vastleggen. En met de sleutel kan je het op slot draaien, of juist openen. Daarin het midden zwemmen de vissen die alle kanten op kunnen. En weg die ook meerdere keuze’s geeft. Je kunt links of rechts om, of het middenpad nemen. Schrijven is voor jouw heel belangrijk. Het geeft je de mogelijkheid verschillende gevoelens te uiten. Gevoelens van een kind, het onbevangen zijn. Maar ook de instinctieve gevoelens van de moederbeer te mogen gebruiken. De weg is voor mij ook de spirituele weg, die je bent ingeslagen, door hier op het forum te laten zien wie je bent in alle open en eerlijkheid en op jouw eigen wijze de kaarten te duiden.

Heleen

Sas-8314

mijn dank voor deze heldere (h)erkenning en duiding lieve Heleen  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

wow, die was echt sterk heleen.... ik sluit me bij je aan geloof ik ;)

Sas-8314

;D ;D
Knoekie gelooft weer  ;D ;D
dat is weer net zoiets als de ooievaar die weer wacht totdat de visjes in haar bek jumpen
happy meal  ;D ;D
maar niet heus  ;)

Knoekie

nou die ooievaar is anders verrekt vaak in mn leggingen te vinden de laatste tijd, volgens mij heeft die de vos opgevroten :o

Sas-8314

misschien een idee om je eens te verdiepen in de ooievaar lieve dame  :-*
dus even de vos er weer  bij halen maar dan anders misschien  ;D

Knoekie

zit in de buik van die ooievaar, dus is er indirect toch bij vermoed ik

Sas-8314

net als dat hartje en dat vosje in mijn kistje zekers  ;D ;D

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D volgens mij zit die ooievaar daar ook achter

Sas-8314

je geef anderen maar weer de schuld, lekker makkelijk
hou die poot maar stijf  ;D ;D

Knoekie

Sas-8314

ja weer zo'n dag waarop alles mag  ;D ;D

noekey

Hoooooi Sas!

Na de drukke bedoening van gisteravond nu weer even de rust gevonden om met de kaartjes bezig te zijn :)
Ik heb je dagkaartjes gelijk copy/paste gedaan en niet gelezen wat anderen hebben gereageerd, dus wie weet zijn er overeenkomsten of misschien compleet iets anders  8) :)

BEER   VOGELS    WEG   =  KIND
       BRIEF   VISSEN     ANKER
              RING   SLEUTEL
                    WEG
MC=WEG

Keuzes, keuzes, keuzes...links, rechts, rechtdoor, het kan allemaal. Er fladdert en zwemt van alles om je heen en tis een kwestie van kiezen welke kant jij zelf op wilt fladderen of zwemmen. Jij draagt daarin zelf de sleutel en maak je niet druk om wat anderen er van vinden.
Het geluk is aan je zijde, de dame wilt genieten.
Een prille liefde die in aantocht is wellicht?

Vlinders en bloemen (dit moet jou genoeg zeggen)
Er komt een persoon op je pad
Je bent aan het creëren, het is niet half leef maar half vol, zwart gat verdwijnt er komt een invulling in die leegte.

Die laatste dingen komen zomaar weer even "binnen"  :-*

Sas-8314

ben dol op dingen die van binnen komen Noekey ;)
Citaat van: noekey op juni 19, 2014, 23:19:21 PM

Vlinders en bloemen (dit moet jou genoeg zeggen)

ik vat 'm voor nu voldoende ;)

dank voor je duiding Noekey, hij sluit wel aan op eerder en ook mijn eigen gevoel erbij.
Ik ben benieuwd wat de dag gaat brengen, laat maar weer komen :)

:-*

noekey

hahaha die reacties weer! geweldig!  ;D ;D ;D
Ben blij dat ik ze niet eerst heb gelezen, want dan had ik hier weer zitten schuddebuiken en was er natuurlijk nix terecht gekomen van een serieuze heldere blik  ;D

En indd Heleen, wow! Echt goed, helder beschreven zeg :)

Knoekie, die ooievaars ken ik ook maar als te goed hoor, en laten we wel wezen, het is best een kunst om de hele tijd op dat beentje te blijven staan zonder om te vallen  ;D ;D
Zo maar es mijn eigen dagkaartjes erin gooien en kijken of daar weer slangen, ooievaars en beren in zitten ;)