dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

Sas-8314

trouw zijn naar jezelf is loyaal zijn naar jezelf,
en dus betrouwbaar zijn en dus kunnen vertrouwen Knoekie ;)

de hond en slang en ring in mijn legging staan ook nog voor een telefoontje van mijn beste vriendin, bij wie ik mij zeer op mijn gemak (huis) voel
de slang staat voor Aziatisch en ook slang-beer voor boa/opsporingsbeambte ;)
het was maar een kort (kind) gesprekje aangezien ze in haar kist zat en teveel werd afgeleid :) slang-zon

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 26, 2014, 20:45:57 PM
pppfffff ik heb vandaag weer zo n dagje van ik leer het noooiiittt,
Knoekie, leren doe je echt alleen maar door te doen hoor ..
wat /wie houd je tegen ?

Knoekie

soms idd wat te onzeker van mezelf idd! ik vind het soms wat moeilijker worden doordat ik meer betekenissen van de kaarten leer en dus niet precies weet wat ik wanneer moet interpreteren, zoals slang, de ene keer is het metamorfose, de andere keer spiritualiteit, en dan kan het ook weer de andere vrouw betekenen heb ik gelezen... dus weet het allemaal niet meer soms.. maaaarrr ik blijf proberen, kan ik overigens nu alweer een 36 kaart legging voor juni doen?? (dat topic en jouw uitleg was ik vandaag weer eens door aan het lezen)

Sas-8314

ik begrijp wat je schrijft Knoekie
probeer te begrijpen dat alles wat er naar boven komt datgeen is wat er bewust wordt.
dus alle duidingen kloppen, op verschillende niveaus
dat is de werking van de kaartjes.
Probeer die verschillende niveaus te begrijpen ..
lastig uit leggen maar hoop dat je me begrijpt ..

Knoekie

Ja idd, ik moet wat meer naar mn innerlijk luisteren, heb bij vriendinnen al redelijk juist gezeten met wat leggingen (een ruzie gezien in de kaartjes bijvoorbeeld) maar hier is zoveel kennis dat ik me soms wat geïntimideerd voel, dat ligt absoluut niet aan jullie hoor! Maar vind het fantastisch om zoveel te leren en op deze manier ook meer naar mezelf te leren luisteren ;D ;D

Sas-8314

misschien moet je mijn eerste topics eens lezen Knoekie ;)
nogmaals gewoon doen,
het enige dat een ander kan zeggen is dat hij/zij zich ergens niet (bewust) in herkend.
Dan nog is het de vraag of hij/zij haar/zijn diepere waarheid spreekt of dat het gewoon nog niet bewust is op dat moment ..

Je mag mijn kaartjes in ieder geval graag duiden Knoekie
vind ik alleen maar leuk en leerzaam :)
samen weten we altijd meer ...

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 26, 2014, 21:59:59 PM
kan ik overigens nu alweer een 36 kaart legging voor juni doen?? (dat topic en jouw uitleg was ik vandaag weer eens door aan het lezen)

een vraag die je aan jezelf moet/mag stellen Knoekie ..
wat houd je tegen, ik leg zoveel kaartjes als ik wil ...
alleen maar leerzaam toch
lekker verdiepen in en met jezelf  :-*

Sas-8314

goede morgen ;)

kaartjes voor de dinsdag

kruis  brief   heer  =  toren
   brief    toren   roede
        zeis    lelie
            huis
MC=zon

in ieder geval geen signaal van de/een heer vandaag ;)

iets om over na te denken
een blik op de feiten werpen
bewust afstand nemen

tja ... ::) wordt vervolgd ..
fijne dag allemaal  :-*

kreeft

waterman

Twijfels die steeds weer je gedachten in beslag nemen. Tweestrijd in je hoofd. Nieuws waardoor er een zaak met een instantie kan worden afgehandeld. Maar je krijgt plotseling hulp waardoor het zonnetje in je weer gaat schijnen en je het overzicht weer terugkrijgt.

Moonskin

Hoi Sas,

kruis  brief   heer  =  toren
   brief    toren   roede
        zeis    lelie
            huis
MC=zon

Een minder leuk bericht wat te maken heeft met jezelf (eventueel van een instantie), toch zal het bericht je toch gelukkig stemmen. Bericht of telefoontje welke uit kan monden in een woordenwisseling (dit zou met een erfenis oid te maken kunnen hebben of rechtzaak?). Door bepaalde zaken af te kappen of knopen door te hakken ga je toch weer geluk thuis ervaren danwel innerlijk..

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

dank voor de duidingen dames :)

kruis zie ik ergens als een doel, hoop (kruis-toren als kerk) dat er iets uit het verleden wordt afgehandeld.
een hoge verwachting ergens van hebben
roede als actie dus, wellicht iets opruimen uit het verleden dat me in de weg staat
zeis als tijd en als delen

en de rest zal er later wel uitkomen ...

is brief-roede niet ook feedback krijgen of geven ?
toren iets belangrijks mededelen en natuurlijk als ziel  :)

fijne dag allemaal  :-*

Sas-8314

hallo dames :)

@thea vandaag een berichtje terug van de buurman waarbij hij schrijft over een rechtszaak idd
en over andere ontwikkelingen zoals bewustwording nav en terugkomend op een eerder gesprek.

maar ik kan je duiding ook nog anders plaatsen wanneer ik er een beetje aan sleutel  :)

fijne avond iedereen  :-*

Sas-8314

Goede morgen allemaal  :)

dagkaartjes voor de woensdag :)

kruis  slang   klaveren  =  ruiker
   slang    ruiker   roede
          ster    tuin
              kruis
MC=ruiker

ik bespeur een beproeving  ::)

fijne (werk)dag allemaal  :-*

waterman

ontmoeting met vrouw vanuit lotsbestemming kan ook geloof ik. Waardoor je geluk mag gaan ervaren. Maar dat geluk is nog een klein beetje onzeker (ruiker-roede) en daarom ben je daarin behoedzaam (slang-ruiker-ster).  Tot inzichten komen of misschien juist moeite om je aan te passen aan een nieuwe situatie (ster-tuin-kruis). Dus inderdaad dan misschien ook een beproeving voor je ;). Maar met 3x een ruiker in je legging denk ik wel dat er iets moois aankomt.