dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-* lekker heb ik wel nodig na een dag als vandaag!!!! eeeennn hoe is jouw dag aant verlopen?? ;)

Knoekie

Vraagje, hoe zie jij de slang eigenlijk??

Sas-8314

@Knoekie
mijn dag verloopt vooralsnog rustig, geen spectaculaire gebeurtenissen.
huisje gepoetst en daarna weer eens een siƫsta ingelast, best lekker soms ;)
de avond is nog jong, de nacht kan wederom ook nog wel eens lang zijn dus ik laat me verassen  8)

de slang zie ik in eerste instantie als iets dat verleidelijk is, maar wel op een natuurlijke wijze,
dus moeilijk te weerstaan en ook gerelateerd aan het spirituele, soms ook als angstige of onzekere vrouw, een behulpzame vrouw. Spanning, mysterieus
een slang dus ook als pas op, hier wordt wijsheid gevraagd ... 

en jij Knoekie, hoe zie jij de slang ?
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Ik zie de slang inderdaad als behoedzaamheid, ik lees eigenlijk alleen maar negatieve duidingen terwijl jij vaak  hele positieve kanten ziet aan kaarten, vandaar dat ik graag jouw visie erop wilde weten!!! ik heb een tijdje geleden een legging gedaan voor mijn liefdesleven de komende 2 maanden, en daar lag de slang nogal centraal, ook de MC was een slang! terwijl volgens mij de rest best redelijk was :

Berg ooievaar boek = heer / MC slang
  Klaver Slang Hond
    Ruiker Ring
        Vissen

Dat was dus de legging, de slang staat zo centraal en is met zoveel kaarten verbonden.... en ik zag dus vrijwel alleen negatieve duidingen voor de slang..

Knoekie

Siestas overigens zijn geweldig, ik ben de laatste tijd alleen maar aant werk, om de week gewoon een hele week........... en overuren of op zaterdag werken niet betaald, hoort bij het leven van een account manager zeggen ze dan................... Ik kijk al uit naar een weekend zonder werk en siestas!! genieten zolang het kan......

Sas-8314

dus je bent een account manager Knoekie ... zegt mij dat je graag overzicht wilt krijgen en houden ;)

de slang in jouw legging ligt inderdaad centraal, maw vraagt aandacht
gevoelens, wensen, vertrouwen, veranderingen, problemen kracht, een heer en ervaringen
heer-slang
op je hoede voor de gevoelens die een heer bij je losmaakt
sterk willen zijn, naar je verstand willen luisteren en je niet laten verleiden door aantrekkingskracht
Mogelijk heeft dit je eerder problemen gebracht, was de relatie met de heer wel aantrekkelijk maar miste er wellicht diepgang en/of vertrouwen. wellicht de wens voor meer stabiliteit in de relatie.
Je hebt in ieder geval iets geleerd uit de relatie en dit heeft je sterker gemaakt en een verandering gebracht in de wijze waarop je een relatie wilt aangaan.

dat is wat ik er een beetje uithaal.

De kaartjes laten mij zowel het negatieve als ook het positieve zien,
net als in het leven en in ons zelf,
waar we de aandacht aan willen geven is uiteindelijk een keuze ...
Kijken we naar dat wat we willen en dus kunnen bereiken
of laten we ons leiden/lijden door onze angsten en zien we alleen de bergen
Ik zie problemen liever als uitdagingen ...
als er geen kansen zouden zijn dan zouden ze ook niet zichtbaar zijn  8)

fijne avond  :-*   

Knoekie

bedankt voor de uitleg, soms vind ik het idd heel moeilijk, ben zelf een superoptimistisch persoon eigenlijk maar ik merk dat ik idd soms nog wat angstig ben voor de leggingen en dan vanuit het negatieve uitga, vandaar dat ik dan jouw positieve benadering erg verhelderend vind! idd je moet je ogen niet sluiten voor het negatieve.. maar wel het beste toch blijven zien?? ;D Jij ook hele fijne avond, ik schenk weer es een wijntje in denk ik zo, heb het verdient!! cheers

Sas-8314

zo is dat Knoekie  :)
alles is er zo ook de vrije wil  8)

geniet lekker van je wijntje Knoekie
en als je daarna weer zin hebt om te oefenen dan heb ik nog een 36 legging gedaan voor de maand mei vanmiddag ;)

:-*

Knoekie

oh leuk!!! zekers.. anders morgen lol!!! heb jij eigenlijk een eigen deck of trek je online??

Sas-8314

36 doe ik altijd met een eigen deck,
andere leggingen doe ik afwisselend Knoekie

Knoekie

Heb je hiervoor met tarot kaarten gewerkt of nu pas sinds maart lenormand?? ik vind namelijk je duidingen zo goed voor iemand die er net sinds maart mee bezig is :o

Sas-8314

@Knoekie, heb geen ervaringen met andere kaartjes, maar wel altijd al een hele grote fantasie gehad ;)

Sas-8314

kaartjes voor de zondag ...
gelegd na een onrustig begin deze dag, dus kan alleen maar beter worden ;)

lelie   vrouw   vissen   berg
  muizen   brief    toren
         vos     zeis
             hart
MC=beer

beetje onrust vandaag
moeite om rustig te blijven om dat dingen niet lopen zoals ik dat wil
oud gedrag / irritaties die naar boven komen,
niet lekker in mijn vel zitten.

zal vast wel weer goed komen na de berg  ;)

fijne zondag  :-*

Knoekie

nog bedankt voor de link voor die engelse lenormand site!!! ben er druk op aan het lezen, wil vanavond eens een maandspread gaan doen of in ieder geval proberen

Audrey

Hoi Sas,

Een vrouwspersoon heeft een akkefietje met een (oudere) man over geld of de emoties lopen even hoog op.
Een besluit creeert afstand en gepieker of officieel bericht over geld.
Iemand stelt zich afwachtend op, maar wil het eigenlijk niet.

Groet,
Audrey