dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

Sas-8314

hallo lieve dames,
de legging van afgelopen zondag ..
tja veel dieren ..
vogeltjes in mijn tuin, steeds meer ;)
je beleefd er vaak meer plezier aan als mensen, dankbaar zijn ze zeker ;)

Valkuilen .. de meeste zet ik zelf op Yoga  ;D maar ben me er meestal wel bewust van dat scheelt ;)

Thanks voor de duidingen dames  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

nieuwe kaartjes voor de eerste maandag van deze nieuwe maand en tevens laatste maand alweer ..

3 kaartjes ..
  TUIN  RUIKER  HOND

uitgebreid ...

TUIN  RUIKER  HOND  =  ROEDE
       DAME   BRIEF  DAME
             TUIN   TUIN
                  HUIS
MC= SLANG

3 tuinen zou relaxt moeten zijn, maar aangezien ik het te koud vind buiten blijf ik lekker binnen,
de hond met de roede ernaast, klinkt als mishandeling tenzij je de stok er wordt weggegooid en de hond er achter aan rent, dan is het leuk, dan doet het me denken aan een spel.
Spelletjes spelen is leuk, maar ook spelletjes kunnen te fanatiek gespeeld worden.
De kaartjes doen vriendelijk aan, maar het roept toch twijfel op, waarschijnlijk is er teveel wantrouwen, weet ik beter en laat ik me niet misleiden, dus ook niet door mijn eigen gedachtes ;)

benieuwd wat jullie er in zien ;)
fijne avond allemaal !
:-*

yoga

TUIN  RUIKER  HOND  =  ROEDE
       DAME   BRIEF  DAME
             TUIN   TUIN
                  HUIS
MC= SLANG

die brief ligt daar tussen die 2 dames... communicatie tussen elkaar...een goede rustige communicatie, je blijft misschien wel thuis maar ik denk wel dat iedereen bij jouw wil komen voor een babbel...
hond roede doet me dan weer denken aan je valkuilen die je af en toe zet, de slang voelt het al aankomen ;)

fijne dag

waterman

Goedenavond sas

Eens kijken of ik er nog iets uit kan aflezen

Inderdaad veel tuintjes maar in plaats van dat het "open" en uitnodigend voelt krijg ik een beetje het gevoel opgesloten te zitten. Ik heb het idee dat 1 van je tuntjes dan ook meer voor je eigen innerlijk staat. Heb het gevoel dat je wat meer ruimte nodig hebt een soort van verandering van omgeving. Je staat goed geaard maar om iets nieuws op te kunnen starten moet je er eerst zelf volledig achter staan.

Hoop dat je toch iets ervan herkent ;-)

Sas-8314

dank voor de duidingen dames :)
@yoga   tja die slang .. de stille hoop tegen beter weten in denk ik in deze, mijn valkuil, maar toch ..  ::)
communicatie, die was er inderdaad met verschillende mensen, altijd fijn om te 'babbelen'
wie wordt er niet wijzer van :)
@waterdame ..
helder gevoeld, ik (h)erken het zeker, thanks voor de input !

ik leg maar eens een paar nieuwe kaartjes voordat ik zo ga slapen ..

KLAVER  SLEUTEL  BOOM  = HUIS
         ANKER  KLAVER  RUIKER
              RUITER  ROEDE
                      VOGELS
MC= WOLKEN

huis wolken doet me denken aan iets onverwachts ..
de klavers doen me denken aan verbetering,
de ruiter zegt me dat ik wat minder somber mag zijn in bepaalde zaken,
wat meer zelfvertrouwen mag hebben, het geluk ligt immers in mijn eigen handen :)
de vogels, gedachtes, feedback, ..

fijne (werk)dag  :-* en slaap lekker voor de nachtbrakers onder ons  ;)

yoga

KLAVER  SLEUTEL  BOOM  = HUIS
         ANKER  KLAVER  RUIKER
              RUITER  ROEDE
                      VOGELS
MC= WOLKEN

de klavertjes bloemen, je ruiker geurt heerlijk, en je staat er met beide voeten in, heerlijk denk ik zo
de ruiter laat je meer vertrouwd geraken met alles, dynamische krachtige persoonlijk komt naar voor, je bent zoals je bent sas en dat laat je stralen

liefs
yoga

Audrey

Goedemorgen Sas,

Komt er vandaag misschien een monteur langs om in huis wat te fixen.
Je lijkt vandaag wat passief te zijn; je laat de dingen op je afkomen en kijkt ernaar.
Een bericht haalt je echter even kort uit je doen.

Sas-8314

thanks voor de duidingen dames :)
@yoga het is idd wat het is ..
@ Audrey, geen monteur, staat wel iets op de planning maar dat zie ik voorlopig nog niet snel gebeuren ;)
Passief ben ik wellicht op een bepaalde wijze al heb ik vandaag best 'hard' gewerkt ;)
ik zou het wel onder een bepaalde gelatenheid kunnen vertalen ..
Nog geen bericht gehad dat me uit mijn doen bracht, maar de avond is nog jong dus wie weet of ook binnenkort, de leggingen gaan vaker verder als deze dag, tis maar net hoe ver er vooruit wordt 'gekeken/gevoeld'

Audrey

Nee nee nee, laat mijn bericht over het bericht maar lekker waaien..... :)

Sas-8314

@ Audrey, heb inmiddels idd een berichtje gehad, een uitnodiging die ik heb laten waaien ;)
Niet zo twijfelen aan je gevoel/duiding dus :)

Sas-8314

goede morgen allemaal :)

nog even kaartjes voordat ik naar dromenland vertrek ;)

SLANG  ZEIS  RING  = WOLKEN
     O'VAAR  ANKER ZON
            STER  LELIE
                 ZEIS
MC= SLANG

de slangen verwarren me een beetje  ::)
2 x de zeis geeft me ook geen beter gevoel, maar zonder de zeis kan er ook niets veranderen ..
de slang zeis kunnen staan voor een gespannen dame  ::)
Loslaten komt er ook bij me op, maar wat een zeis kapt is slecht tijdelijk, gedeeltelijk ..

later nog maar eens kijken ..
Benieuwd wat jullie er in zien :)

fijne (werk)dag :-*

Audrey

Goedemorgen Sas,

Thnks voor je feedback.

Je krtjs:

Je lijkt vandaag iets of iemand af te houden.
Het bekrachtigd je in je gevoel.
Een onverwachts/spontaan gesprek met een ouder persoon.

yoga

SLANG  ZEIS  RING  = WOLKEN
     O'VAAR  ANKER ZON
            STER  LELIE
                 ZEIS
MC= SLANG

met die slang maak je direct een knoopje van, je voelt je standvastig, je zou een gunstige verandering kunnen teweeg brengen, maar je wikt en weegt het nog af omdat je al veel geleerd hebt in het verleden.
toch doe je het...
beetje onduidelijk
hoop dat je er iets mee kan
liefs yoga

waterman

Hoi Sas

nog even kijken wat ik van jouw kaartjes kan maken ;D

De combi slang-zeis roept in dit geval bij mij gelijk op dat er een einde komt aan bedrog. En in dit geval niet echt iemand die je bedriegt maar meer een soort bedriegen van jezelf. Dat heeft met een verbinding te maken (en met de wolken erbij heb ik het gevoel dat dat over een oude relatie gaat)
Er zijn veranderingen onderweg die je weer vaste grond onder je voeten geeft. Je weet het allemaal wel (ster-lelie als een soort van waarnemen) maar je zal het toch zelf moeten "afhakken".

Volgens mij een hoop geraaskal maar you know me ;D

Sas-8314

goede morgen :)
thanks voor de duidingen dames  :-*
@ Yoga,  ik kan het nog niet helemaal plaatsen, met name het knoopje niet, maar wat niet is kan nog komen :)
ben wel standvastig gebleven tav een eerder besluit (uitnodiging), kennis door het verleden speelt daar op een bepaalde wel een rol in.
@ Audrey, idd weer een uitnodiging gehad maar bij mijn besluit gebleven en het af gehouden.
Ook idd een telefoon gesprek met een oudere dame, niet geheel onverwachts. meende het zelf al te zien in de slang-ring combi, een lang telefoongesprek :)
@ waterdame, veranderingen voel ik wel aankomen, maar vrees ook dat het bij wishful thinking blijft ..
dus wellicht zou het wijzer zijn om die gedachtes af te kappen, maar verder als ze niet serieus te nemen kom ik nog niet, alles op z'n tijd ..

nieuwe kaartjes .. de week is alweer bijna om pff

MUIZEN  BRIEF  KIND  =  BRIEF
           VOS     HUIS    HUIS
               HOND   KIST
                     BOEK
MC= TUIN

de vos kist geeft me het gevoel dat ik geen risico's wil nemen ..
hou het liever bij mezelf en dat wat vertrouwd is, dicht bij mezelf blijven dus.
Daardoor zal er ook weinig (kunnen) veranderen, daar ben ik dan ook weer realistisch in ;)
Een spontaan bezoekje of een berichtje van een vriend(in) misschien ook wel de tuinman.
De kist zou kunnen staan voor een pakketje, wellicht komt er iets retour ..

wordt vervolgd ;)
fijne (werk)dag allemaal  :-*