dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

waterman

Goedemorgen Sas

wat je kaartjes mijn vandaag zeggen op deze zonnige zondag

Ik heb ineens het gevoel dat een dame je iets probeert te ontfutselen, iets duidelijk probeert te krijgen. Het idee van je krijgt een vraag waarop je antwoord geeft maar waarop doorgevraagd wordt.
Je staat op een soort van kruispuntje de weg ligt open.
Een positieve verandering in werk brengt financiële vooruitgang.

Beetje vreemd die laatste voor een vrije zondag maar iets zegt me gezien je verhaal over de spullen die je hebt aangeboden dat je misschien vandaag nog een bod krijgt of dat vandaag je daarvoor geld ontvangt.

Veel plezier :-*

Sas-8314

heej waterdame :)
helemaal niet zo gek wat je schrijft ;)
Ik ga zo meteen met 2 dames naar een markt toe waar zij willen gaan venten en zat net nog in overweging of ik zelf ook wat handel mee ga nemen :) Ben zelf niet zo van het venten ga meer voor de fun mee, maar door jouw reactie ga ik toch maar wat demootjes meenemen dan :)
Thanks  :-*
wordt vervolgd zeg ik dan ;)
fijne zondag waterdame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

@waterdame, mijn handeltje voor een groot deel verkocht vandaag  ;D
Ben nu nog benieuwd of er een dame gaat komen die info wil ontfutselen ;)
:-*

what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

goede morgen :)
@waterdame geen dame die me iets wilde ontfutselen, wel zojuist een dame die me een berichtje sturen om mij een foto te laten zien waarvan ik vermoed dat ik die niet wil zien, welke ik dus ook niet bekeken heb. Moest daarbij aan je duiding denken dus heb het gevoel dat het daarover ging ;)

nieuwe kaartjes ..

  STER  WEG  BOOM  =  SLANG
   KLAVER BRIEF  VOGEL
        DAME   SCHIP
              MAAN
MC= ROEDE

brief-vogel zie ik als meerdere berichten, aangezien er meerdere werkkaarten liggen vermoed ik dat deze dus met werk te maken hebben.
boom-slang kan staan voor een verminderde weerstand, maw een verleiding die moeilijk te weerstaan is ..
wellicht enige twijfel maar ik blijf standvastig denk ik.
Later nog maar eens kijken merk dat er van alles in mijn koppie komt nu ;)

fijne (werk)dag allemaal  :-*
     
what defines us is how well we rise after falling

yoga


  STER  WEG  BOOM  =  SLANG
   KLAVER BRIEF  VOGEL
        DAME   SCHIP
              MAAN
MC= ROEDE

Een beslissing in je dat wel goed is dat geluk met zich meebrengt
Je hebt een idee maar zoekt nog naar de juiste weg dat je wil nemen, oppassen voor een verkeerde beslissing
Het geeft me het gevoel dat het ook om je werk gaat

Liefs
Yoga

waterman

Goedemorgen sas

Fijn dat mijn duiding grotendeels klopte, bedankt voor de feedback. ;D
Straks na mijn werk eens kijken wat je nieuwe kaartjes me zeggen.

Fijne dag

waterman

Nog even kijken wat je kaartjes me zeggen

Ergens bescherm je jezelf  tegen beslissingen die moeilijk zijn (of e schermt jezelf er vanaf) omdat je er anders niet zo goed tegen bestand bent.
Er komt een bericht naar buiten/wordt gecommuniceerd, ergens misschien iets werkgerelateerd. In ieder geval is het wel positief nieuws wat iets in beweging gaat zetten.

Hoop dat je er nog iets van herkent.

Sas-8314

#1192
thanks voor de duidingen dames :)
vandaag stond idd in het teken van werk en was positief, zoals het nu uitziet ben ik mijn handeltje kwijt en voor de prijs die ik er voor wilde hebben :) Het voordeel was dat ik er niet perse vanaf hoefde dus dat maakte mijn positie sterker, geduld is een schone zaak :)

@ waterdame
Ik wilde mezelf beschermen tegen iets, maar dat bleek onnodig, een misverstand van mijn kant.
Maar ook dat was leerzaam voor mij, omdat ik wel gemerkt heb dat mijn nieuwsgierigheid het niet kon winnen van de wens om mezelf iets te besparen :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#1193
goede morgen :)

nieuwe kaartjes ...

  SLEUTEL  ZON  HOND  =  ZEIS
            HEER   KIND   HEER
                 BOOM BOOM
                      ZEIS
MC=RUITER

sleutel - zeis een beslissing met nog een zeis kan het ook wijzen op dat het hier tijd voor wordt  ???
of wellicht wil (zon) ik een besluit ergens over gaan nemen of bij een besluit blijven  ::)
Tis al laat of vroeg op dit moment, tis maar hoe ik het bekijk   ;D
Het lijkt in ieder geval om iets persoonlijks te gaan, zie er verder geen werkkaarten in liggen ..
Ik kan er even niets van maken, later nog maar eens naar kijken ..

fijne (werk)dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

SLEUTEL  ZON  HOND  =  ZEIS
            HEER   KIND   HEER
                 BOOM BOOM
                      ZEIS
MC=RUITER

sleutel naast de zon zie ik als een verheldering van je intuïtie, de zeis erbij doet me denken dat je er tijd voor moet maken en laten gebeuren, je bent je jong van geest en stelt je open voor...
beetje onzekerheid voel ik er ook in, weet niet of je daar iets mee kan

liefs
yoga

Sas-8314

jong van geest ben en blijf ik zeker Yoga ;)
verheldering van intuïtie  ::) denk wel dat die er is maar moet er nog wat aan wennen denk ik om er op te vertrouwen :)
'het laten gebeuren' is ook altijd de wijze waarop mijn coach zich uitdrukt naar mij, grappig ;)
fijne dag verder lieve dame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

ik ben er nog steeds niet uit waar de boom-boom combi voor staan, wellicht is het ook het brainstormen erover ;)

nieuwe kaartjes ..

ROEDE KIND RUITER=RING
         HART  VOS   BOEK
            KLAVER HUIS
                 WOLKEN
MC=HOND

ik zie er even helemaal niets in  >:(
wellicht wordt het op een later moment helder

fijne avond  :-*


what defines us is how well we rise after falling

waterman

Zodra ik ook wat helderder ben zal ik eens kijken of ik er iets uit kan halen sas.
Fijne avond

Sas-8314

@ Waterdame, jouw duiding is altijd meer dan welkom als het voor jou goed voelt lieve dame 
ook voor jou een hele fijne avond :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Boom boom
Heb ik gelezen dat meerdere bomen bij elkaar, teken zijn van blijheid, meerdere bomen bij elkaar kunnen ook communiceren. Bomen zijn wezens die met energie gevuld zijn, die energie uitstralen,
Misschien eens boswandeling doen en even
Een boom
Knuffelen? Klinkt misschien banaal maar het is soort van therapie
Wist je dat bomen eigenlijk op
Hun
Hoofd staan? Of eet jij misschien met je voeten?  :)
Daarom ligt het bewustzijn van bomen ongeveer op de hoogte van het begin van de wortels

Fijne avond sas