dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

Sas-8314

nieuwe kaartjes voor alweer de laatste dag van deze (grr) week ;)

BOEK  HUIS  HART = HOND

ik heb weer het een en ander geleerd over mezelf ..
maar dat is in theorie denk ik dan, ik zal het me eerst nog eigen moeten maken.
Het voelt nog niet helemaal vertrouwd, loyaal zijn aan mezelf is niet mijn sterkste kant ;)

fijne (werk)dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hoi sas

Je zegd dat loyaal zijn aan jezelf niet je sterkste kant is.
Je kaarten zeggen dat je dat tich echt eerst zal moeten zijn wil je verder kunnen aan een nieuw hoofdstuk.
Je weet het maar doen is wat anders.

Fijne dag

Sas-8314

dank voor je duiding Waterdame :)
Het klopt wat je zegt ... theoretisch heb ik het onder de knie, de praktijk zal zich nog moeten uitwijzen,
maar ik heb er (ergens) wel vertrouwen in ;)

nu ik de legging achteraf zie heb ik ook het idee dat het te maken heeft met dat ik iemand op een andere wijze ben gaan zien. Soms stellen mensen ons teleur, verwacht je er dus niet zo veel meer van,
en soms gaan we mensen toch ook weer anders zien.
Ik neig erna om dingen nog al eens zwart / wit te zien, deuren te sluiten om me niet nog eens te hoeven stoten, maar alles is een moment opname uiteindelijk.
Het was een pittig maar leerzaam weekend ..;)

een nieuwe legging voor mij :)
eerst maar een snuifje salie ;)

KLAVEREN  HART  ROEDE = RUITER

klaver-roede kan staan voor een geslaagde actie ..
  echter de wens op vooruitgang brengt ook wat gevoelsmatige twijfels met zich mee.
  de ruiter staat ook voor gedachtegang en zelfvertrouwen
  de klaver is mooi maar ook kwetsbaar, staat ook voor de eigenschappen van een boogschutter.
  Doet me dan ook denken aan dat ik mijn doel niet voorbij moet schieten ..
  maar wat is het doel ...
  waarschijnlijk is het enige doel dat ik nu heb om van tegenstrijdige gevoelens af te geraken, het type onrust   waar ik slecht tegen kan :(

Ben benieuwd of iemand er nog wat anders van kan maken :)

een vraagje heb ik ..
Ik leg regelmatig een grote legging, 2 kaarten die eigenlijk altijd bij elkaar liggen zijn de maan en de berg,
zelf zie ik het steeds als verdriet verwerken en/of emotionele problemen of zonder emoties / ergens niet gevoelig voor zijn.
Heeft iemand nog een ander duiding voor deze combi ??

:-*

yoga

jouw kaartjes

klaveren    hart    roede  = ruiter

alweer het hart voor jouw...doet me steeds denken aan de stem van je hart volgen, niet steeds in een innerlijk conflict gaan met jezelf
de ruiter erbij doet me dan wel denken dat je positief bent ingesteld en dat je weet waar je aan wilt werken

de maan en de berg
wat is er in zie...
de maan als je emoties die zich af en toe willen verschuilen achter die enorme berg, lekker veilig daar, maar het brengt uiteindelijk niks om.  die berg staat vast en stevig, je kan je emoties niet vastzetten of verschuilen...
het moet eerst verwerkt worden, op zoek naar jezelf niet achter maar op die berg, neem de tijd die je nodig hebt

liefs
yoga

Sas-8314

dank voor je duiding Yoga,
een positieve aard heb ik wel, deze kant van mij komt idd nogal eens in conflict met de pessimist in mij die ook graag serieus genomen wil worden ;)

na het lezen van jouw uitleg tav de maan en de berg bedacht ik me dat het ook kan staan voor emotioneel sterker worden. De maan staat ook voor creativiteit. Wellicht het erkennen dat mijn creativiteit me toch eigenlijk altijd weer over mijn bergjes helpt :)

nieuwe kaartjes ...
SCHIP  RUIKER  ZEIS

het leven zit vol verrassingen is het eerste dat er bij me opkomt :)

eens zien wat de dagteller er van maakt ..

SCHIP  RUIKER ZEIS  = WEG
      VOGELS  TOREN  MAAN
               ZON   BEER
                   ZEIS
MC= TOREN

denk dat het iets te maken heeft met werk,
heb wat advertenties gezet en ook al wat reacties maar nog geen definitieve keuze gemaakt.
Later nog maar eens naar kijken.
De ruiker staat ook voor geduld,
voor alles is er een juiste tijd ..

waterman

Goedemorgen Sas

Jou kaartjes geven mij het idee dat je op een soort van fijne reis gaat. Niet zozeer echt letterlijk op reis maar meer dat er wat dingen gaan veranderen die wat rust/moois gaan brengen. Een soort van opkikkertje. En voor mij heeft de zeis dan meer met het oogsten te maken. iets oogsten door hard werk.

De combinatie maan-berg die je iedere keer legt in een GT is voor mij meer een omschrijving van een isolement.
En dan door deze combi geeft het mij het idee dat je jezelf in dat isolement plaatst. En dat deze kaartencombinatie iedere keer terugkomt o je erop te wijzen .

Die aparte combi's ken ik ook wel, ik heb iets met de wolken. Deze kaart ligt altijd wel dichtbij de PK (vaak met nog 1 kaart ertussenin. Of ik lig als PK in het huis van de wolken. Of hij ligt i de karmakaartjes onderaan. Deze zal me vast ook iets willen zeggen al ben ik er nog niet achter waarom. Vind de wolken sowiezo al moeilijk ook als eventuele persoonskaart.

Weer lekker "helder" vandaag.
Fijne dag  :-*

Mikal

VOGELS  TOREN  MAAN
               ZON   BEER
                   ZEIS
MC= TOREN

Het eerste wat er in me opkomt is dat je het eens helemaal anders gaat doen vandaag.
Tweede wat er in me opkomt is een soort van opruiming of schoonmaak. Je gooit dingen overboord - 'weg' die je niet meer kunt gebruiken of waar een luchtje aan zit (ruiker  ;D). Hihi, misscchien een wat al te letterlijke vertaling van de kaarten maar dat is wat er in mij opkwam. 2 Zeisen: het mes gaat erin vandaag!

Sas-8314

;D ;D
Heb afgelopen weekend een hoop oude handel op marktplaats gezet, dus denk wel dat je goed zit Mikal ;)

yoga

VOGELS  TOREN  MAAN
               ZON   BEER
                   ZEIS
MC= TOREN

even duiden zonder kijken  :D

ohhh wat ga je snel vandaag, dat gevoel ik krijg ik even door... geen zin in rust hoor, vandaag mag alles vlot verlopen; je weet de weg wel niemand hoeft dat jouw te tonen, je hebt zin om juist te handelen
de vogels vliegen nog rond jouw toren, ze proberen je aandacht nog te trekken maar dat lukt hen niet,dat gekir hoeft niet voor vandaag, je wil zelf je eigen ding doen en even niet aan anderen denken

liefs
yoga

Sas-8314

@ Yoga en Mikal
ik krijg sterk het idee dat beide duidingen zich de komende dagen gaan afspelen,
maar ik krijg er nu al zin in als ik het zo lees  ;D ;D
vandaag was zover een rustig dagje, wat dat aangaat verloopt het wel lekker
thanks  :-*

Sas-8314

best een rustig dagje geweest en idd alles liep best lekker.
de ruiker zie ik als het geduldig afwachten,
vogels en toren als verschillende biedingen op mijn handel (schip)
en ik denk dat dit geduld uiteindelijk wel beloond (zeis) wordt.
De ruiker-zeis-weg zie ik ook als een plotselinge uitnodiging van een dame (weegschaal) die ik heb afgeslagen.
en de ruiker voor het geschenkje waarmee ik die dezelfde dame heb verrast.
Op werk gebied (maan) waren er positieve ontwikkelingen vandaag (zon-toren)
de toren als MC zal dan wel staan voor vooruitgang ;)
Met de zeis is het hier in ieder geval wel tijd voor  :)

nieuwe kaartjes ..

TOREN  HART  DAME  =  KRUIS
      SLANG  O'VAAR   DAME
              HART    ZEIS
                  VISSEN
MC=KIND

ik zie er van alles in, maar geloof dat ik er beter later nog even naar kan kijken ;)
fijne (werk)dag allemaal  :-*

yoga

SLANG  O'VAAR   DAME
              HART    ZEIS
                  VISSEN
MC=KIND

De ooievaar is nog fragiel, beetje onzeker van de slang die om dat hoekje komt kijken
Het heeft allemaal zijn tijd nodig, 2 dames om je vrouwelijke intuïtie te laten spreken
Benieuwd of het jouw wat zegt

Liefs

waterman

Wat jouw kaartjes me zeggen vandaag
      SLANG  O'VAAR   DAME
              HART    ZEIS
                  VISSEN
MC=KIND

je voelt je niet zo in vorm, een soort van spanning die in je zit. Er zit je gevoelsmatig even iets in de weg.
Vernieuwingen en verandering zijn er voor je op komst maar je bent een beetje sceptisch, je bent nog teveel met anderen (dingen) bezig.
Je mag je gevoelens delen in plaats van ze weg te stoppen.

Tot zover maar weer, fijne dag  :-*

Sas-8314

dank voor de duiding Waterdame :)
ik kan er op dit moment nog niet op reageren, maar kom er vast op een later moment op terug ;)

Sas-8314

@ Yoga ik ontdek nu pas jouw reactie op mijn legging :-[ :-[
de ooievaar is idd nog niet zo stabiel als dat ze zou willen, maar kan ook voor bepaalde twijfels hebben gestaan :) De slang kan ik plaatsen als het wantrouwen, er kwam vandaag een bod op mijn advertentie dat naar mijn idee te hoog was om serieus te kunnen nemen, ik heb het dan ook verwijderd uiteindelijk.
Geluisterd naar mijn intuïtie dus idd ;)

@ Waterdame
Ik was vandaag idd niet helemaal in vorm .. maar ook niet echt een slecht dagje gehad.
Dat er iets aan zit te komen dat voel ik ook, maar idd ben er ook wel wat sceptisch over, dat ligt ook (nog) wel een beetje in mijn aard denk ik.
Ook was het idd tijd om mijn diepere gevoelens / gedachtes te delen met mijn coach, heb hem dan ook een bericht gestuurd :)

Heldere duidingen dus dames ! bedankt  :-* :-*

mijn nieuwe kaartjes maar eens leggen nu ..

BOEK  SLANG  BERG  =  HOND
       SLEUTEL  HEER  SCHIP
                 RING   ZON
                      TUIN
MC= MAAN

ring-zon-berg voor een positieve instelling :)
de rest later nog maar eens bekijken ..