dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

heleen

Citaat van: Sas-8314 op augustus 13, 2014, 21:33:52 PM
ik zie een berg-slang
denk aan een opluchting ..

dat doet het mij denken aan een ventiel (slang). het leeglopen. Alle lucht eruit. Maar dan zit ik te denken Sas is helemaal niet blij met een slappe band, het laatste waar zij op zit te wachten. Hmmm. is geen positieve duiding. Maar toch voel ik het leeglopen van lucht. Wat me ook doet denken aan opblaas badjes waar de lucht uit kunt laten lopen. Je moet het ventiel dan op een bepaalde manier indrukken, zodat hij open gaat. Ik vind dit altijd fascinerend op een bepaalde manier, en vraag mij niet waarom. Daarna het badje zodanig bij elkaar frommelen, zodat er een prop lucht naar het ventiel gaat. En dan gaat het weer. Je hoort en voelt het lucht dan lopen.

Maar wat het met jouw dagkaartjes te maken heeft, ik weet het niet Sas. Toch voel ik ontluchting bij jouw, vooral op verstandelijk nivo. Het lucht moet eruit. ruimte geven aan het water, want dat gebeurd als je het badje opruimt. De luchtbegrenzing erom heen wordt opgeheven.

liefs
Heleen.

Sas-8314

ik volg 'm Heleen en ergens ook niet, maar dat is zeker niet onbekend ;)
Het verstand regeert even maar dat is ook even nodig en heeft meer met het zakelijke te maken denk ik zelf.
Maar mocht het water z'n doorgang willen vinden dan zal ik het zeker niet (meer) tegenhouden,
nu al helemaal niet meer ;)

dank voor je duiding  :-*

@yoga
denk dat de dame idd wijs gehandeld heeft waardoor bepaalde zaken idd wel goed zullen gaan komen
en zo niet dan toch  :P
gevoelens en emoties daar is nu even wat minder ruimte voor, althans om ze al te serieus te nemen ;)
Bij de juiste gevoelens zal de dame er ook naar handelen,
bij de 7 laat ik het gebeuren zoals het komt
daarna mag de 8 komen om alles te bekrachtigen en uiteindelijk te voltooien :)
dank voor je duiding  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hey lieve Sas

gevoelens en emoties opgesloten voor heel even en tijd voor je verstand. Even blind varen op wat je weet en handelen uit gewoonte. (klinkt herkenbaar ;-))

de opheldering die jij niet ziet zie ik dan weer wel in je kaartjes terug. Doordat je je nu focust op je verstand bestaat er een grote kans dat als je over een tijdje je emoties weer toelaat je bedenkt dat deze emoties ook veranderd zijn. Misschien dat je er dan ook wel gelijk achterkomt dat je eigenlijk andere wensen hebt of hebt gekregen. Heldere momenten.

Of in ieder geval dat is mijn beleving bij je kaartjes  :-*

yoga

ken dat gevoel ook
soms wil je niet echt zien of voelen wat de kaartjes willen zeggen
daarvoor zijn jullie er om me toch even met mijn neus in tes toppen

:)

Sas-8314

vandaag idd een rustig dagje voor mij, beetje op mijn energie gelet aangezien het een en ander zich lichamelijk aan het vertalen is en gelukkig wordt ik daar ook steeds wijzer in :)
Ook een leuke uitnodiging voor morgen met meerdere dames waarvan eentje via werk verbonden is met mijn ex ;) dus de slang is daarmee ook weer geduid ;)

nieuwe kaartjes :)

KRUIS   BOEK   HOND  = KIST
            BOEK   KIST   BOEK
             VISSEN  VISSEN
                    MAANTJE
MC= MAANTJE

getal 4
harten en ruiten
investeren en ontwikkeling op gevoelsmatig vlak,
ook de spiegel die wordt voorgehouden waardoor gevoel wat meer geordend wordt ipv alle kanten op zwemt ;)
kist centraal

fijne dag allemaal  :-*

yoga

of niet alles uit je kist vertellen roept het bij mij
vissen kist doet me ook denken aan niet te klein denken, niet re klein blijven zwemmen in dat kistje
verruim je blik, meer aandacht aan geven...

fijne dag met de dames
;)

waterman

hey lieve sas

eens kijken wat ik bij jou kan duiden.

inderdaad heel veel rode kaartjes een legging die verband houdt met je gevoelens. Gevoelens en emoties die je voorlopig even wegstopt. Boek-Hond-maan als nieuwe vriendschappen waarin je wil gaan investeren. Grote dromen die wegstopt zijn en nu zijn overgegaan in andere dromen (wens voor liefde mett iemand is overgegaan in wens voor vriendschap met iemand)

geen idee waarom ik dat zeg maar heb het idee dat jij er wel wat mee kan.
Ga ik mijn eigen kaartjes nog eens bekijken ;D

fijne dag sas.

Sas-8314

heej lieve dames :)

idd niet alles uit de kist willen halen Yoga ;)

geen wens voor liefde waterdame en de dromen die ik had waren meer een illusie en zijn ook zeker niet in een vriendschapswens overgegaan, eerder loyaal zijn aan mezelf en meer vertrouwen in mezelf omdat ik de kist dicht laat  ;)

dank voor jullie duidingen en een fijne dag gewenst  :-*

dameblanche

openheid naar een vriendin brengt duidelijkheid, maar ook meteen een einde.

Sas-8314

da's dan jammer, maar zeker beter want ik geloof alleen in openheid ;)
ik ben benieuwd, voelt een beetje als een test ondertussen  ;)
dank voor je duiding :)

Sas-8314

nieuwe kaartjes na een erg leuke avond met 3 lieftallige dames :)
en weer een smakelijke kilo erbij ;)

RING  VOGELS  WOLKEN = SLANG
       RUITER     HOND     KIND
             TOREN     ZON
                      VOS
MC= KLAVERTJE

getal 9
ruiten 2 en klaveren 7 - een investering die de moeite waard is ;)
hond centraal - vertrouwen en loyaliteit
Dat kan alleen een investering in mijzelf zijn ;)
slang-klavertje een gelukkige dame  :)

vos voor mijn intuïtie, de toren met de zon als handelen en bekijken vanuit een hoger bewustzijn,

Getal 9 is de vervulling, de verzameling en de oogst. In getal 9 komt alles samen in een totaalbeeld, Het geeft de uitkomsten en resultaten van een doorlopen proces. De resultaten die je oogst van ervaringen en beslissingen zijn zowel positief als negatief. Als je alle ervaringen hebt kunnen plaatsen is dit een getal van één en al rijkdom en vervulling.
:-*

yoga

RUITER     HOND     KIND
             TOREN     ZON
                      VOS
MC= KLAVERTJE

hond zie ik alweer bij je sas

vrolijk en lief :)
leuke vrienschappen maar er mort nog aangewerkt worden want de toren staat nog onderaan...
laat die vrouwelijke gevoelens maar eens spreken.

ring vogels  wolken

kleine probleempjes die snel worden opgelost, het geeft je inspiratie,
de wolken drijven snel voorbij,
wees mild voor jezelf
zie het,
kijk naar het,
voel het
en hou het vast met vrijheid

liefs

Darianne

Goeiemorgen Sas,

Zal ik mijn (ongetraind) oog eens naar jouw kaartjes laten kijken ;)

RUITER     HOND     KIND
             TOREN     ZON
                      VOS
MC= KLAVERTJE

Hond ligt hier centraal. Vriendschap, trouw, een trouwe vriend...
De ruiter brengt een bericht (misschien van een trouwe vriend?) en dat brengt vernieuwing.
Vanuit je toren zie je de zon, een verlangen naar geluk? Je zal in ieder geval slagen in hetgeen je doet.
De ring kan hier ook staan voor een verbinding, een telefoongesprek aangezien vogels en toren daarop wijzen...

Kan e er iets mee Sas?
Fijne dag  :)

Darianne
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

dameblanche

aangaande een contract ontstaan moeilijkheden, die communicatief niet op te lossen zijn.

Sas-8314

dank voor de duidingen dames :)
idd een telefoontje met de uitnodiging om een eitje te komen eten :)
en nog even op pad geweest om een boodschapje te doen.
De vos zie ik als wijs omgaan met mijn energie, zelfbescherming en de toren als het terug trekken in stilte.
Ben dus ook pas weer net wakker ;)
fijne zondag  :-*