Legging over de liefde

Gestart door Muluc, maart 01, 2014, 18:23:12 PM

Muluc

Hoi hoi, daar ben ik weer  :) . Even een tijdje niet op het forum geweest.

Ik ben single en op t moment helemaal niet geinteresseerd in een relatie maar ben wel benieuwd naar
wat mijn kansen over een jaar zouden kunnen zijn en of ik er dan wat positiever over denk.
Daarom heb een legging gedaan over hoe ik nu denk over de liefde en wat kansen
kunnen zijn over een jaar.
Het gaat om de middelste kaart en daar heb ik er 2 naast gelegd.
Ben benieuwd naar jullie view en wat jullie er nog meer uit halen dan ik.
Dit haal ik er uit:

Hoe ik er nu over denk en kansen zie:
links: keizerin  midden: staven 2 omgekeerd rechts toren omgekeerd
Hoe ik het over een jaar zie:
links: koning staven midden:magier rechts: de ster

Ik ben er nu niet aan toe. Staven 2 omgekeer zou kunnen aangeven dat ik niet weet of het nou goed of slecht voor me is en dat ik beter  me volgende keer beter moet realiseren waar ik aan begin. Ik heb moeite om de helderheid te krijgen over dit onderwerp (toren omgekeerd) en laat het nog niet toe om de bom te laten barsten. Ik heb namelijk 2 nare relaties achter de rug in 6 jaar. Misschien durf ik nog niet in te zien waar het aan ligt. En ik denk dat de toren ook aangeeft dat ik het nog niet helemaal los heb gelaten (in mijn gedachten spoken die ervaringen nog rond, wat het willen van een liefdesrelatie tegenhoud). Toch staat de keizerin er ook aan de linkerkant. Dus misschien dat ik diep in mn hart misschien wel beter weet en dat het wel mogelijk is? Of misschien zelfs dat ik (onbewust dan wel!) aan het nadenken ben over een familie stichten?

De kaarten voor mijn kansen in de toekomst lijken mij heel erg positief. De magier die voor elkaar krijgt wat hij wilt en de ster die hoop uitbeeld. Ik vraag me wel af of koning staven dan voor mij staat of iemand die ik mogelijk tegen kan komen? Het kan ook zijn dat ik over een jaar doelgerichter te werk ga, aangezien de magier er ligt.

dameblanche

hallo muluc, fijn weer eens iets van je te horen.
maar we kijken hier even verder voor je;

de keizerin- staven 2 op de kop- toren op de kop.

na een toch wat heftige periode heb je je proberen te aarden, maar op dit moment wil je je op geen enkele manier weer binden, je pakt het dan toch weer verkeerd aan, of wel je gaat weer in hetzelfde patroon zitten en dat werkt op den duur toch niet.
je zult dan hoe dan ook  aanmodderen. in de modder, je zit als het ware nog vast, op een gegeven moment en dat zien we ook aan de magier, ga je toch beslissingen nemen die goed zijn voor je zelfvertrouwen en dan is de hoop nog niet opgegeven.
je bent niet bereid om radicaal te veranderen.

Muluc

Hoi Marianne,

Bedankt voor je inzichten!

Citaat van: marianne op maart 02, 2014, 15:14:18 PMna een toch wat heftige periode heb je je proberen te aarden, maar op dit moment wil je je op geen enkele manier weer binden, je pakt het dan toch weer verkeerd aan, of wel je gaat weer in hetzelfde patroon zitten en dat werkt op den duur toch niet.

Dit klopt helemaal. En ik zie op het moment geen uitweg daarin. Heb ook een coach gehad maar die kon ook tot op een bepaalde hoogte helpen. We zijn er namelijk achter gekomen dat het diep zit en dat achtervolgt me ook in liefdesrelaties en keuzes voor mannen. Ik blijf dus maar cirkelen en dus ik heb het voor nu opgegeven en me afgesloten van het onderwerp (in mn dagelijks leven).

Bevestigd koning staven de magier in deze legging, wat betreft zelfvertrouwen? Als de magier hier voor aantrekkingskracht staat hoop ik niet dat het een koning staven persoon is, ik zie koning staven in zulke leggingen vooral als een man die vooral niet te zuinig is met zijn seksuele energie zeg maar.... aangezien de staaf in zn hand waar hij nogal op gefocused is, maar de tijd zal het leren.
Toch denk ik wel dat het positief is aangezien de ster er ook en rechtop naast staat.