Legging

Gestart door Woodmum, februari 24, 2014, 16:08:16 PM

Woodmum

Hoi allemaal,

Door een hoop drukte ben ik even nergens aan toe gekomen, maar er speelt heel veel.
Daarom de kaartjes er weer bijgepakt.

Willen jullie eens meekijken?
Even kijken of mijn interpretatie een beetje overeenkomt.

Schip - Zeisen - Berg - Vissen  MC = Zonnetje

Kindje - Zonnetje - Toren

Kist - Vosje

weg

Groet,

woodmum

dameblanche

je hebt vanalles en nog wat in gang gezet, barst van de energie, maar dat brengt ook twijfel met zich mee.
het gaat je voor de wind, maar op een gegeven moment kom je in de knoop met instanties.

Sweetie

Woody,
Schip - Zeisen - Berg - Vissen  MC = Zonnetje
Kindje - Zonnetje - Toren
Kist - Vosje
weg

Je wil een omwenteling, iets nieuws gaan beginnen maar dit lukt langs geen kanten , je denkt dat alles zal opgelost zijn door iets nieuws te beginnen maar je moet wel eerst andere zaken gaan aanpakken , er ligt iets heel zwaars op je maag, eerst deze zaken aanpakken , ook iets et instanties die tegenwerkingen bezorgt , je wikt en je weegt maar zal toch belangrijke zaken moeten aantonen ivm centjes ,
Na een dode periode zal er zich iets ontluiken , je zal meer inzichten gaan krijgen maar je bent nu nog heel voorzichtig , belangrijke beslissingen nemen maar informeer je eerst goed... al bij al zal het wel goed komen maar zet je trots even opzij !

Suus
emotioneel zal het wel goed

Woodmum

Thanx!

Ik moet inderdaad iets belangrijks aantonen met centjes.
Ik moet iets terug krijgen wat me op een oneerlijke manier afhandig word gemaakt.

Mag ik de vosje - zon diagonaal zien dat de valsheid overwonnen wordt?
De combinatie weg - vosje staat voor mij voor de dame die me dit aandoet.

dameblanche

van de zon kun je uitgaan, met de kaart; de vos dien je rekening te houden, de vos/toren staat hier voor instantie.

Woodmum

Dit is weer een mooie.
Ik had ooievaar -anker - huis gelegd.

Voor mij is ooievaar en anker-huis nogal tegenstrijdig.

Met wat rekenwerk is het

Ooievaar   anker   huis. Tuin. Mc= dame

Sterren. Schip. Hart

Hond. Brief

Ruiker

Wie wil even meekijken ?
Groet, paul

Sweetie

Woody

Ooievaar   anker   huis. Tuin. Mc= dame

Sterren. Schip. Hart

Hond. Brief

Ruiker
Er komen veranderingen aan waar je zal moeten aan werken maar het brengt je wel vooruit , totale omwentelingen dienen zich aan , in je gevoelens , ga je erop uit met een dame ... , je hebt vertrouwen en krijgt een mooi berichtje van een vriendin ..

Suus

Woodmum

Hoi Suus,

Bedankt voor het meekijken.

Ik dacht zelf dat er een grote verandering plaats gaat vinden maar je houd een stabiele thuissituatie.
Het bericht komt, als een geschenk, van een vriend.
Geluk is onderweg.

Eva_84

Dat zijn mooie kaartjes Wood.
Ben je onlangs verhuisd, of zijn er andere veranderingen geweest waardoor je weer meer stabiliteit hebt in je gezin?  Ook het schip wijst op grote veranderingen, werken aan een hartewens waardoor je meer geluk ervaart.
Een mooie attentie of vriendelijk gebaar van een vriend.
Grts Eva

Woodmum

Hoi Eva,

Ja ontwikkelingen genoeg, met mij is het leven nooit saai  :D
Er is inderdaad wel iets schokkends gebeurt en daardoor zijn de vooruitzichten beter.
Dat gebaar is ook gekomen, al beschouw ik die persoon niet als vriend maar meer als kennis.

Ik denk wel dat ik dat het moeilijkste vind.  Ik denk dat ik de kaarten nog te veel naar mijn situatie lees.
En dus niet helemaal blanco interpreteer.
Maar al doende leert men toch?

Eva_84

Al doende leert men inderdaad! Ik vind het ook moeilijk om voor mezelf te lezen, daarom dat ik meer de kaartjes van anderen lees ;)