Uitleg gevraagd a.u.b. .

Gestart door tejo, februari 19, 2014, 23:47:53 PM

tejo

Ik droom de laatste tijd erg veel, met name over de kleur wit, treinen, motoren, auto's en gebouwen.
Mijn laatste droom ging als volgd.
Ik zie een snelle witte sportauto rijden (Lambourghini) en de bestuurder heeft zijn deur open terwijl hij rijd.
Hij rijd op een verharde weg.
Vervolgens loop ik op een zandpad in het bos, links van me, aan de andere kant van een stuk heide dat midden in het bos ligt, zie ik de zelfde auto rijden die achtervolgd word door een amerikaanse politie auto omdat hij te snel rijd. De bestuurder stuurt zijn auto het bos in om de politie te ontkomen en parkeerd zijn wagen in een doodlopend zijpad van het zandpad waar ik op loop. Ik kom aan bij zijn wagen en de bestuurder wil weer instappen waarop ik zeg dat ik wil rijden. Ik stap achter het stuur, de eigenaar/bestuurder gaat naast me zitten en ik rij de wagen achteruit het pad uit. Wanneer ik vooruit wil rijden moet ik een paar zeer dure sportwagens ontwijken ( die grijs van kleur zijn ), wat me lukt en vervolg mijn weg. En daar houd de droom op.

Ik begrijp de "aardse" uitleg van deze droom, maar ik wil graag weten wat de spirituele uitleg hiervan is.
Wie kan mij helpen ?

Thanks,
Chris (Tejo).

Eveningstar

Hallo Chris,

die is mooi... "Ik begrijp de "aardse" uitleg van deze droom, maar ik wil graag weten wat de spirituele uitleg hiervan is."

Wat is voor jou "aards" en wat is voor jou "spiritueel"?

Liefs,
Eveningstar

tejo

Hallo eveningstar,

Het aardse : je psyche, dagelijks gevoel, het verwerken van emoties ( d.m.v. dromen ) en het spirituele dat wat de geesten wereld je wil vertellen, .voorspellende dromen.
Zo ongeveer  :)

dameblanche

komt er veel wit voor in je droom dan betekend dit dat je je herboren voelt, of je hebt een nieuwe frisse kijk op het leven gekregen, waarbij je zelf het heft in handen wilt hebben en ook houden.
je hebt weer grip op je leven gekregen en kan op die manier depressies, angst  en verwarring ontwijken.