wie kan me helpen duiden

Gestart door yuklom, februari 17, 2014, 21:33:49 PM

yuklom

ik heb een vraag of mijn verbroken relatie terug hersteld wordt
ik heb beide pk gebruikt om mijn legging te doen
kan iemand me helpen met de duiding aub?

huis

tuin                      zon                      ruiter

toren             kindje              2pk, kruis                  weg            schip

muizen                 hart                       sleutel

vissen

Shiver

ik ben helaas niet bekend met deze legging nog. Ik ben lerende in de grote leggingen dus kijk mooi ff mee met wat de bevindingen zullen zijn van anderen om er miss ook wat van te leren. :)

Eva_84

huis

tuin                      zon                      ruiter

toren             kindje              2pk, kruis                  weg            schip

muizen                 hart                       sleutel

vissen

Het kruis op de PK's is geen goed teken. Het staat voor een einde en een moeilijke periode.
In je toekomst liggen veranderingskaarten. Je gaat een belangrijke keuze moeten maken om voor jezelf nieuwe deuren te openen, maar er ligt verandering op jouw pad. Het kan best zijn dat daar een nieuwe partner bij komt te kijken (ruiter).
Wat je onder controle hebt (wat onder jou ligt), zijn het hart en de vissen, je gevoelens en emoties heb je zelf in de hand. Ook op financieel vlak kan je het best alleen af.
Dus om op je vraag te antwoorden of je verbroken relatie terug goed komt, ik denk eerlijk gezegd van niet.
Misschien kan iemand anders er ook eens naar kijken.
Liefs en veel sterkte Yuklom