wie kan me helpen met een legging?

Gestart door Justme85, februari 09, 2014, 18:07:26 PM

Justme85

Hoi allemaal,

Ik heb laatst een verleden heden toekomst legging gedaan. Dat was naar aanleiding van mijn verbroken relatie, ik heb nml zelf het gevoel dat het wel de ware was alleen op het verkeerde moment.  Het is lastig voor mij om het verband te leggen tussen de kaarten. Ik had voor het verleden de kaart de hogepriesteres, het heden was de kaart de wereld en voor de toekomst de Hierofant.

dameblanche

geestelijk waren jullie met elkaar verbonden, de band was zeer sterk, heden ben je in een nieuwe fase belandt, je hebt het achter je gelaten en gaat nu verder op je pad.
de toekomst laat je duidelijk het hoe en waarom zien, wat dit voor leerproces is geweest.
deze persoon is niet voor niks op je pad gekomen, de juiste persoon op de juiste tijd, echter ben je nu een fase verder...

Justme85

Dank je wel voor je uitleg! Jammer dat ik nog niet echt het gevoel heb dat ik het heb losgelaten.

Mazzelles

Loslaten is denk ik één van de moeilijkste dingen in het leven.
Maar wie zegt dat je het MOET loslaten? Als jouw ex-partner een plekje in jouw hart bezit, kan je het onmogelijk loslaten. Alleen er mee om leren gaan..
Ik ken wat dat betreft wel de klappen van de zweep, het helpt mij ook om te weten wat het WEZENLIJK belang (voor beide partijen) van mijn relatie was.

dameblanche

hoewel het allemaal positief lijkt, [wereld] maar dit betekend niet dat het allemaal een mislukking is, eigenlijk heb je het gevoel niks te hebben bereikt.
je hebt het gevoel in een impasse je te bevinden.

Justme85

Dat klopt inderdaad. Ik heb een tijd geleden een mental breakdown gehad. En had het gevoel dat ik niks bereikt had. Een totale mislukking. Ik heb de legging zo'n twee maanden geleden gedaan. Het bleef wel bij en wilde er graag een duidelijk antwoord bij hebben.