Wie wil mij helpen met mijn 13-legging

Gestart door Kabouter, februari 09, 2014, 18:07:04 PM

Kabouter

Hallo,
Ik heb een legging gedaan voor mezelf met de vraag wat ik de komende tijd kan verwachten.
Het volgende legde ik:

Kruis
         Ring-brief-ruiter
Zon-lelie- Vrouw/schip -heer-wolken
         Sleutel-hond-huis
                 Boek

Zoals ik het lees heeft de komende tijd veel met een heer te maken. Berichten waardoor ik een andere kijk op de dingen krijg. En ik moet trouw blijven aan mijn innerlijke huis. Leren mijn gevoel te vertrouwen.

Kan iemand mij toelichting geven? Kan zijn dat ik het lees zoals ik het wil lezen  ???
Alvast bedankt.

Groetjes en nog een fijne avond.

kreeft

Kruis
         Ring-brief-ruiter
         Sleutel-hond-huis
                 Boek

onduidelijkheden ivm een heer,
er is ook iets met een vertrouwd persoon die bij je thuis komt,
en waarvan er dingen zijn die je niet weet,
grtj

Kabouter

Dankjewel Kreeft,
Zou het ook kunnen zijn dat die heer en vertrouwd persoon een en dezelfde zijn?
Groetjes, Carla

Citaat van: kreeft op februari 09, 2014, 18:24:57 PM
              Kruis
         Ring-brief-ruiter
         Sleutel-hond-huis
                 Boek

onduidelijkheden ivm een heer,
er is ook iets met een vertrouwd persoon die bij je thuis komt,
en waarvan er dingen zijn die je niet weet,
grtj

Sweetie

Hallo Kaboutertje

Eindelijk aangeland  ;)

Kruis
         Ring-      brief-        ruiter
Zon  -lelie-   Vrouw/schip -heer - wolken
         Sleutel-   hond-         huis
                       Boek
De lelie .. een oudere man waar je mee in verbinding staat daar komt een bericht van , zal een belangrijk bericht , communicatie is op komst met de heer , de heer moet heel wat in beweging zetten om daartoe te komen .. een bericht / communicatie waar veel verdriet aan vast hangt , de heer moet terug vertrouwen opbouwen en zichzelf zijn daar ligt ook de sleutel ..de heer zal terug naar huis komen ( harten 10 is de huwelijkskaart ) .. in het verleden is de lelie ( staat voor oudere man ) die een oplossing had en een overeenkomst wou sluiten , het leek ook allemaal in de juiste richting te gaan .. jij zal een andere koers varen met de heer , wat boven je hoofd hangt is een belangrijk bericht , iets wat zo moet zijn .. het verdriet die daaraan vast hangt , alles doet pijn en je moet dit verwerken ..
Wat onder controle is dat je teveel in je hoofd bezig bent .. ook staat er iemand ( een kennis ) die je raad geeft om oplossingen te zoeken / vinden .. de heer krijgt in e toekomst nog wel te maken met onzekerheden , lijkt op zware gedachten waar hij mee te kampen zal hebben .

Suus