Auteur Topic: kan iemand hier een kaart legging voor mij doen  (gelezen 4052 keer)

licaga

• Gast
kan iemand hier een kaart legging voor mij doen
« Gepost op: februari 04, 2014, 18:18:23 pm »
Het zit zo ik heb een dame ontmoet die me raakt geen verliefdheid maar dieper gevoel,
Lijkt wel ontbrekende stukje puzzel is.
Nu loopt alles moeizaam afstoten en aantrekken nu is de fase van afstoten weer we hebben veel gepraat verder is er niets gebeurd.
Weet het gewoon niet meer op dit moment de ene keer zegt ze dit en lichaamstaal tegen over gesteld.
Kan iemand een legging doen hoe ik er voor sta of dit wat nu gebeurd nodig was om mij zelf weer te laten stromen, om weer te ontdekken dat ik nog gevoel heb na overlijden vrouw.
Vindt het heel moeilijk dit weet niet wat ik er mee aan moet.

Dankjewel

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
Re: kan iemand hier een kaart legging voor mij doen
« Reactie #1 Gepost op: februari 05, 2014, 18:33:14 pm »
hallo ligica,

hier een relatie legging

er worden 8 kaarten getrokken,
kaart 1 geeft de kern weer, kaart 2 datgene wat er niet is, wat ontbreekt.

kaart 3,4, en 5 geven aan hoe jij in die relatie staat.
kaart 6,7, en 8 geven aan hoe de ander in deze relatie staat.

de volgende kaarten verschenen;
kaart 1; kelken 6
kaart 2 zwaarden 9
kaart 3 de duivel op de kop
kaart 4 ridder van kelken op de kop
kaart 5 de hp op de kop
kaart 6 kelken 7op de kop
kaart 7 ridder van staven op de kop
kaart 8 staven 8

de kern van de relatie is dat er een gelijkwaardige relatie zou moeten zijn. beide moeten zich gelijkwaardig aan alkaar kunnen voelen, maar wat is er niet, wat ontbreekt, de zwaarden 9 men weet zich geen raad met deze relatie.

je wil je eigen vrijheid kunnen behouden, de ridder van kelken ligt hier op zijn kop, er is geen gevoel van verliefdheid.
je hebt de band met je overleden vrouw nog niet kunnen losmaken, je vergelijkt deze relatie met de relatie wat je vroeger hebt gehad, maar weet dat geen enkele relatie hetzelfde is.
dit is voor jou een geheel andere relatie, voor de ander namelijk ook!

bij haar zie is dat zij ook teveel in de fantasie leeft, het plaatje moet dan ook kloppen, de ridder van staven ligt naast de ridder van kelken ook bij haar op de kop.
toch blijft zij hopen op veranderingen.

maar veranderingen durf je eigenlijk niet of nauwelijks aan, ligica, de hoge priesteres ligt voor jou op de kop, dit betekend dat er vijanden in je persoonlijkheid huizen.
deze zul je eerst moeten kunnen gaan verjagen, kom met beide benen op de grond, kijk naar wat je hebt, niet [meer] naar wat je niet hebt.
maak je los van hetgeen je steeds wilt vasthouden, wat is er nog over van hetgeen je wilt vasthouden?

gr. marianne

licaga

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 05, 2014, 19:24:38 pm »
Bewust is er niets dat mij vasthoud aan het verleden, gevoel matig dacht ik dat het een plek had.
Misschien onbewust wat mij verbind met verleden, dat zal heel goed kunnen.
Verandering heeft  wel plaats gevonden in vorm van verhuizing, ben 2x verhuist laatste keer nieuw huis gekocht.
Woon nog steeds in een plaats wat gevoelsmatig niet mijn eind bestemming is, er is dus wel verandering maar binnen veilige kader als ik het zo bekijk.

De relatie tja we weten echt niet wat we ermee aan moeten mede leeftijd verschil ze is toch stuk jonger dan mij.
We stonden binnen elkaars muren dat gaf een ervaring die we niet konden en zeker niet verwacht hadden, en nu beide eigenlijk willen weg lopen hiervan ..

Bedankt voor de kaart legging Marianne misschien wordt het voor je duidelijker met mijn antwoord

In mij is er iets gebeurd wat ik dacht dat ik het mee had begraven, heb men gevoelens ontdekt heel verwarrend

marianne

• Master lid
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2014, 19:12:30 pm »
veranderingen liggen niet in verhuizingen, ligica, veranderingen in inzichten.
je zit in een voor jou verwarrende periode, daar ligt net de kern van je probleem, je kunt de uitleg pas verwelkomen als je het hoe en waarom hebt begrepen, maar duw je dit niet steeds voor je uit?

gr. marianne

licaga

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: februari 06, 2014, 19:37:34 pm »
Geloof ook niet dat het toeval is, maar Denk dat ze op men pad is om me wakker te schudden.
Wil niet zeggen dat het wat wordt maar is wel verwarrend, ben erg op haar gesteld

licaga

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: februari 06, 2014, 21:09:13 pm »
Duw Niet voor mij uit, Denk dat ze op men pad kwam
Om mij wakker teschudden.
Toevoel bestaat niet en we hadden dat ook.besproken ook van misschien dat iemand soms even met je meeloopt.

Voor even of langere periode dat dat het leer moment van het leven is.
Ik ben van mijn stuk.gebracht van het idee dat ik.alleen over zou blijven, had daar berusting in gevonden.
Maar nu is alles op zen.kop, dat maakt het zo moeilijk vooral dat ik.haar voel.

marianne

• Master lid
« Reactie #6 Gepost op: februari 07, 2014, 14:19:41 pm »
berusting in het feit dat je voor altijd alleen zou blijven zit net in dat niet kunnen of ook willen veranderen.
verandering heeft van buiten uit plaatsgevonden...

ik kijk verder..

1 de situatie; de omgekeerde duivel
2 wat blokkeerd, of begeleidt; ridder van staven
3 komende vanuit; staven 4 omgekeerd
4 heden; kracht
5 bewust nivo; ridder van zwaarden
6nabije toekomst; de dood opgekeerd
7 jij; pentakels 5 omgekeerd
8 invloeden vanuit je omgeving; de dood omgekeerd
9 hoop en vrees; staven 10 omgekeerd
10 uitkomst; pentakels 3

kijk daar verschijnt alweer de duivel op zijn kop..je legt jezelf te veel op, je wil als het ware leven als een kluizenaar, je weet je niet uit deze onderdrukking te bevrijden.
 ALS JE WEER VAN JEZELF KUNT HOUDEN, KUN JE OOK WEER LIEFDE TOELATEN.
je ondervindt dat je weer gevoelens hebt, je vecht er nog steeds tegen, hoe dan ook, kijk naar de kaart kracht, hoe krachtig zijn deze gevoelens, je bent er als het ware bang voor...loopt ervan weg?
geen enkele relatie is met een ander te vergelijken, deze dame is op je pad gekomen, ja, maar wil je ook wakker geschud worden, je voelt je schuldig, maar waarom, denk je dat je faalt als je niet aan je opgelegde maatregelen kunt voldoen?
je bent hetzelf die je deze maatregel heeft opgelegd, kom weer back to earth.
het mag......

gr. marianne

licaga

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: februari 07, 2014, 17:52:05 pm »
Nee voel me niet schuldig, doordat ze steeds afduwt blokkeer ik.
De dood omgekeerd Was ook men dag kaart vandaag, past wel bij hoe we nu verwijderd zijn van elkaar al dagen geen contact meer.
Ja Denk dat er een.kern.van waarheid in zit dat ik nog genoeg van.mijzelf houd en.me dit zelf heb opgelegd.
Nu zal.ik het zelf eerst het opgelegde moeten.loslaten

Dankje marianne

marianne

• Master lid
« Reactie #8 Gepost op: februari 07, 2014, 18:05:44 pm »
de dood omgekeerd betekend dat er sprake is van stagnatie, omdat je niet openstaat voor verandering en of vernieuwing.
durf de dingen echt af te sluiten, die niet meer bij je passen.

gr. marianne