Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

Goeiemorgen  :)

Mijn LeNormand kaarten voor 19-5-2014:
Berg + Klaverblad + Muizen = Zeisen / mc= Ring
    Muizen - Ring - Sleutel
        Vogels - Wegen
              Vissen

Verzoening en het afnemen van problemen waardoor er weer lol en plezier gemaakt kan worden. Voor de kleine ergenissen in de relatie zullen nu oplossingen gevonden worden. Samen een nieuwe weg inslaan welke naar vooruitgang en vreugde zal leiden..

@ Knoekie, ja het is echt een fijne site.. Het helpt mij vooral om de kaarten naar mijn eigen inzicht te duiden en niet zozeer de "vaste" regels..

@ Sas, Ook een leuke site, ga ik vanavond eens lekker doorspitten.. Dank je voor je inzichten bij mijn kaartjes... Zielsbestemde liefde, zo voelt mijn relatie ook echt..

Fijne dag allen..

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 21-5-2014:
Ooievaar + Boom + Zeisen = Maantje / mc= Slang
    Wegen - Beer - Wolken
         Ruiter - Berg
            Wegen

Hmmmmmm Veranderingen waardoor we weer kunnen groeien en bepaalde knopen doorgehakt kunnen worden mbt gedachten en transformatie. Onzekerheden of onderzoek mbt financiele steun en hulp. Piekeren en/of treurige gedachten over de gekozen weg of over de te kiezen weg.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

waterman

Mooie duiding Thea. Bij sommigen gaat het duiden makkelijk af terwijl ik het soms wel en soms compleet niet zie. Nou ja we blijven oefenen met mijn dagkaartjes.
Groetjes Waterman

Moonskin

Hoi Waterman,

Dank je voor het leuke compliment.. Soms zie ik het ook even niet hoor, dan laat ik het heel even bezinken en dan komt er vanzelf wat naar boven drijven... Soms bekijk ik dan eerst ook even de kaartjes appart, wat ze me zeggen en waar ze voor staan.. Vaak als het eerste kaartje een positieve kaart is, probeer ik de naast liggende kaarten ook positief daarop aan te sluiten.. Ik ben al een tijdje bezig en oefening baart kunst zeggen ze... Just keep on going en je zal zien dat het je steeds beter af gaat.

Liefs Thea  :-*

waterman

Graag gedaan hoor. Je bent voor mij in ieder geval heel duidelijk. Mocht je een keertje extra willen oefenen dan bied ik mijn leggingen hier op dit forum graag aan hoor  ;D.

Lfs

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 22-5-2014:
Zonne + Ster + Ruiter = Vogels / mc= Ruiter
     Roede - Ooievaar - Kindje
            Heer - Lelie
               Wegen

Onverwachts goed nieuws en positieve gedachten gangen, (intieme) gesprekken zullen komen. Door grenzen te stellen zullen blijde gebeurtenissen weer plaats kunnen vinden. Met m'n partner een gelukkig nieuw avontuur beginnen op de nieuwe weg die we hebben gekozen.

Fijne dag allen...

Liefs Thea  :-*

Kristalletje

Goed gevoel van binnen waardoor je zin hebt om er op uit te gaan, makkelijk contact krijgt/legt met mensen vandaag.

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 23-5-2014:
Lelie + Beer + Wolken = Beer / mc= Ruiker
    Ruiker - Berg - Berg
        Lelie - Wolken
            Kruis

Gelukkige tijden worden toch wat overschaduwd door financiele problemen of de hulp hierbij, maar wolken zullen ook weer voorbij drijven, nog niet alles is verloren. Positieve ontwikkeling komt langzaam, maar het zal me zeker sterker maken omdat ik zelf een oplossing probeer te vinden. Verdriet in de relatie zal me aanzetten tot dieper inzicht te verschaffen in mezelf waardoor ik waarschijnlijk een andere weg ga vinden...

@ Kristalletje, dank je voor het meekijken..  :)

Fijne dag allen..

Liefs Thea  :-*

Kristalletje

Een dag om goed bij jezelf te blijven en geen (grote) beslissingen te nemen.

Sas-8314

Citaat van: Moonskin op mei 23, 2014, 09:31:04 AM
hallo Thea :)

jouw LeNormand kaarten voor 23-5-2014 en wat ik er in zie

Lelie + Beer + Wolken = Beer / mc= Ruiker
    Ruiker - Berg - Berg
        Lelie - Wolken
            Kruis


iets zorgt voor vertraging of is lastig waardoor dingen zich opstapelen,
je wordt er soms een beetje moedeloos van, maar hebt ook iemand die jou daarbij weer in de juiste stemming weet te krijgen.
Je hebt hoop en ook al genoeg overwonnen, je onderneemt ook de juiste acties,
je staat er niet alleen voor en je voelt haarfijn aan dat ook deze problemen je/jullie alleen maar sterker zullen maken. berg zie ik in dit geval dus zeker als iets wat je bewust aangaat.

fijn weekend Thea
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Aardig wat obstakels met 2 bergen maar die zie je ook als uitdaging. De bergen zijn ook omringd door dubbele ruiker dus het is meer een klein obstakel dan een groot probleem. Er staat iemand aan je zijde die je er bij steunt en samen komen jullie er wel aan uit.

Fijn weekend.

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

@ Sas, wat kan ontzettend mooi duiden zeg.. Echt ook bij de anderen hier, Subliem hoor!!  ;)
@ Waterman, Dank je voor het meekijken... Fijn die 2x ruiker waardoor het iets minder zwaar is dan het lijkt..

Mijn LeNormand kaarten voor 24-5-2014:
Lelie + Toren + Maantje = Ruiker / mc= Schip
    Kindje - Beer - Boom
         Heer - Tuin
           Vogels

Pasiviteit en naiviteit in intieme relatie, terugtrekking/scheiding waardoor een andere koers gevaren gaat worden. Maar uiteindelijk zal de relatie toch weer stabiliteit gaan vinden en aan kracht winnen. Ergenissen van de heer welke besproken zullen worden.

Fijn weekend allen..

Liefs Thea  :-*


Sas-8314

Citaat van: Moonskin op mei 24, 2014, 10:06:08 AM

@ Sas, wat kan ontzettend mooi duiden zeg.. Echt ook bij de anderen hier, Subliem hoor!!  ;)


dat zijn nou precies mijn gedachtes bij jouw duidingen Thea
dank voor het compliment  en de feedback waardoor ik mocht en mag leren :-*

Citaat van: Moonskin op mei 24, 2014, 10:06:08 AM

jouw LeNormand kaarten voor 24-5-2014 en wat ze mij zeggen ...

Lelie + Toren + Maantje = Ruiker / mc= Schip
    Kindje - Beer - Boom
         Heer - Tuin
           Vogels

de beer staat centraal
kracht scheppen vanuit de geborgenheid die jullie delen
iets minder machtsstrijd tijdens gesprekken is mogelijk hierbij wenselijk
iets luchtiger met bepaalde zaken omgaan wellicht
Genieten van de dingen die er zijn, maar ook de dingen zien zoals ze zijn ..

lekker verder genieten van de goede dingen
zorgen voor de juiste balans, overgave
hard werk wordt beloond !
het schip is al in zicht
dus steek je ruiker maar eens op, je ruikt het al :)
even doorzetten, als jij wil (beer)
dan lukt alles !

:-*


what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

#88
Hallo deze zonnige zondag  8)

Mijn LeNormand kaarten voor 25-5-2014:
Maantje + Lelie + Anker = Ring / mc= Berg
    Boek - Vrouw - Hart
     Toren - Ooievaar
            Kruis

Door goed naar m'n inuitie te luisteren zullen nieuwe inzichten zich openbaren waardoor nog meer stabiliteit in de relatie zal ontstaan.. We kunnen samen bergen overwinnen! We zullen groeien... Door bepaalde geleerde lessen zal mijn zelfvertrouwen en zelfliefde groeien. Stabiliteit mbt hartszaken waardoor positieve veranderingen mogelijk worden, verdieping! Vooruitgang dmv verandering en totale omwenteling komt er eindelijke een einde aan de vervelende punten in de relatie..

@ Sas, Ook jij bedankt voor het compliment.. Wat een mooie duiding weer en zo op z'n plaats. Heb nogal eens de neiging om over te serieus op in te gaan.. Het mag best wat luchtiger.. Ook het genieten van wat we WEL hebben en wat meer balans en overgave.. Heb soms zoveel bevestiging nodig en Waarom?? Het is wellicht beter om me gewoon soms over te geven aan de situatie en daarvan gewoon lekker te genieten.. Dank je voor de duiding  :-*

Fijne zonnige dag allen!!

Liefs Thea  :-*

waterman

mooie duidingen sas en thea.