speelkaarten 3kaartjes

Gestart door kleurig krijtje, januari 23, 2014, 17:21:46 PM

kleurig krijtje

Ik wist niet waar het te plaatsen dus vandaar bij de lenormand

Zonder vraagstelling trok ik drie kaartjes uit een pakje gewone speelkaartjes

ruiten dame   harten heer   en klaveren dame

Weet iemand hier iets meer over en kan me uitleg geven? XXX :-*

Sweetie

Hallo Krijtje ,
Dat zijn allemaal persoonskaarten ..

De ruitendame is de dame die u plannen doorkruist  , een blonde dame die een harde werker is

De harten heer is een zeer goed mens , hij doet goed en steunt je , een gezinsman 

De klaver dame  is de slang in de lenormand en zowel als in de speelkaarten als in de lenormand staat ze voor een dame met temperament , een ondernemende vrouw waar je toch mee moet opletten , ze zou de kaas van tussen u boterhammetjes pikken .

Suzy

kleurig krijtje

Potjandorie ongeloofelijk
Dit is nu al de derde keer er een jaloerse of beter gezegt een dame me vijandig gezind is in mijn kaartjes voorkomt! Maar wie is die toch ? Ik weet er geen namen op komt te kunnen staan ,maar ik zou nu toch echt eens willen weten wie of beter waarom ze dit doet? Indien er daarvoor layouts bestaan??

Lief

Kun je wel personen plaatsen dan voor jezelf? Ruitendame is? Jijzelf....

Hartenheer is?. Partner.....

En invulling 3e weet je niet....

Apart dat het iedere keer weer terugkomt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kleurig krijtje

Heb alvast om op de vraagstelling  waarom ze dit doet 3speelkaartjes getrokken en drie lenormand  kaartjes

speelkaartjes antwoord:  schoppen 8  harten 5 en ruiten 7

lenormand kaartjes zeggen : schip   brief tuin

Eva_84

Je kan ook kaartjes leggen met vb de vraag vanwaar je deze persoon kent, of op welk vlak ze je wilt dwarsbomen. Misschien helpt je dat verder.

kleurig krijtje

Ow dankje Eva

Kan je me dan een spread voorstellen? Dan probeer ik die morgen eens uit

goedeavond

Eva_84

Hmm je kan alle mogelijke leggingen doen, maar hou het simpel, dat geeft vaak een duidelijker antwoord.
Vb 1 à 2 kaartjes op een concrete vraag: vanwaar ken ik deze persoon?
Als je dan vb maan trekt, via werk; boek,via studie; huis, iemand vd familie of een buur, ..  Is het niet duidelijk dan trek je er een of twee bij.

kleurig krijtje

Goedemorgen ,alvast eens uitgetest en ik trok de volgende kaartjes

dame en ring op de vraag van waar ik ze zou kennen

en twee bijkomende kaartjes kindt en zon

= alvast een dame waar ik een verbinding mee heb ( kan zus zijn ,maar dan zou ik eerder vogels bij leggen want die vertegenwoordigen vaak broer en zus )  .  Het kan ook iemand uit  vriendschap zijn ( maar dan zou er eerder toch de hond bij moeten komen liggen? )  Dus kan het iemand zijn van netwerken ? Door het contact die ik heb met iemand die zij enorm graag heeft en een dichte band mee heeft?     Jeetje wat moeilijk

Eva_84

Hmmm vind ik ook niet makkelijk!

Dame - ring - kind - zon

De ring kan ook een vriendschappelijke relatie betekenen. Of iemand die je kent via een job.
Met het kind erbij zou ik denken dat het om een jongere persoon gaat, en met de zon, iemand vanuit het buitenland, een warme zonnige streek??
Of, een dame die een relatie heeft met een persoon die jonger is dan jou?

Grtjs  :)

kleurig krijtje

Tjah in ieder geval, jaloerse mensen zal je altijd in je leven hebben, ook al ben jijzelf niet diegene die iets misdaan heeft ! Nouja over laten waaien dus :) 

alvast dankje wel hoor voor de uitleg