Raadseltje :)

Gestart door Eva_84, januari 22, 2014, 20:33:47 PM

Eva_84

Iemand zin in een "raadseltje"?  :)

Was gisterenavond mijn gsm kwijt... Vroeg de kaartjes waar ik hem verloren was, en ik kreeg:

Muizen - Ruiter - Huis

Iemand die een poging wil wagen? Hihi
(heb m ondertussen teruggevonden dus ik weet het antwoord al ;) )

kleurig krijtje



hmm A) in uw wagen of kan het dichtbij uw fiets??  OF B)  je bent hem vergeten bij iemand waar je op bezoek bent geweest


LIEFS

Lief

Hoi hoi. Muizen zitten dichter op dingen dan je denkt. Onderzoeken alles van dichtbij. Hij was dus dichterbij dan je dat. Ruiter is bericht, misschien mail? Hij lag bij de computer/laptop in huis.

Groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kleurig krijtje

Hey lief, Je kan ook gelijk hebben maar is dit dan niet met de ster dan samen te zien? Want meestal ster vertegenwoordigd ook de electriciteit dus ook computer etc  (voor mij toch ) groetjes xx 

heleen

in je slaapkamer onder het bed.
23-1-4=28 mc sleutel
24-5-32
29-1
30

Dus:
muizen-ruiter-huis=heer
hart-boom-maan
dame-ruiter
lelie.

muizen is het zoek raken van je mobiel. Mc is sleutel dus er is een oplossing, hij is vindbaar. Het is een plek in huis. Een plek voor dame en heer. Waarbij hart en maan  een rol spelen, en oke boom is minder romantisch maar als je ziek bent dan ga je naar....
de vrouw is de telefoon kwijt, ruiter staat voor communicatie dus telefoon. lelie bescherming van een man. En dan kom ik uit op de slaapkamer. En waar vind ik mijn telefoon meestal, onder het bed.

Heleen.

ps. wat kan ik winnen ;D




Heleen.

Eva_84

Ooh leuke reacties!!  :D

@ Kleurig krijtje: Ja, klopt! Hij lag in mijn wagen, hij moet uit mijn zak gevallen zijn terwijl ik naar huis reed na een bezoekje!

@Lief: Hij lag inderdaad dichterbij dan ik dacht :) En toen ik hem vond had ik een berichtje :)

@ Heleen: Super! Muizen wees idd op het kwijtraken, heb hem teruggevonden, niet in huis maar in mn auto die naast het huis geparkeerd stond. Hart, zal wijzen op de hartpijn toen ik m niet meer vond.. De maan.. ik heb in het maanlicht buiten lopen zoeken  :D Mn auto stond ook naast struiken (boom). hihi
Ruiter staat voor mij ook voor beweging, en ik kwam net van mijn ouders (lelie) terug. :)

Mijn eigen legging was: zoekgeraakt (muizen) terwijl ik aan het rijden (ruiter) was naar huis (huis). Heb eerst als een gek op straat lopen zoeken eer ik dacht aan de auto  ;D

Ah, en de beloning: Ook een kaartje getrokken met als vraag, wat is de beloning voor het raadseltje, en trok de Weg... Een nieuwe auto??  :D

Sweetie

Hij lag in u wagen , hij is uit u zak gevallen en je hebt hem terug hahahahaha zeker de nagel op de kop hé !! :D :D :D

Sweetie

#7
Op de weg bij mij aan de voordeur ligt een hele grote bloem , een hortensia ... dacht dat deze uitgebloeid waren  :D
ik kan deze aan de winnaar overhandigen hihi

Suus

heleen

Goh kleurig krijtje heeft gewonnen. Gefeliciteerd krijtje.
Waar kan ze haar prijzen ophalen? een nieuwe auto van Eva  ;D, en een mooie hortensia van Suus ;D.

liefs
Heleen.

PS. Eva, misschien ligt die nieuwe auto onder je bed?  8) ik zou gewoon even gaan kijken.


Lief

Whoehoehahaha ik
Lig in deuk hier. Eens checken of landal ook auto's onder bedden verstopt :D

In ieder geval wel haan voor de deur die om 4 uur afgaat  :( wens vragen of ze hem anders kunnen afstellen. Daarnaast een balkende ezel :-\

Rest is leuk hier :D met 30 km per uur op een band door glijbaan in zwembad. Ding is overdekt dus niemand die het ziet :)

Congrats krijtje...

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hehe, toevallig lag er een autootje onder het bed! Speelgoed geval van mn zoontje weliswaar..   ;D
Prijs af te halen ter plaatse  ;)

heleen

in pjotterland. ;D, wel zelf benzine meenemen voor het autoooootje.

Heleen.

Lief

Look for the answer inside your question...