wie kan me helpen me 36kaartlegging te duiden.

Gestart door shiningstar, januari 21, 2014, 13:57:36 PM

shiningstar

Hoihoi, Leuk dat je ff komt kijken (A)

Ik heb een 36kaartlegging gedaan alleen weet absoluut niet hoe ik de deck met elkaar moet verbinden of wat het eigenlijk inhoud,  :-[ Ik heb eigenlijk nog geen ervaring in de lenormand, vind het alleen wel super intressant.
Nu vroeg ik me af of iemand voor mij de kaarten kon duiden ,

Deze kaarten heb ik gelegt,

29 De dame - 26 Het boek - 3 Het schip - 17 De ooievaar - 24 Het hart - 9 De ruiker - 32 De maan - 22 De weg - 15 De beer
12 De vogels - 30 De lelie - 5 De boom - 36 Het kruis - 20 De tuin - 19 De toren - 7 De slang - 6 De wolken - 10 De zeis
25 De ring - 16 De sterren - 13 Het kind - 1 De ruiter - 31 De zon - 4 Het huis - 35 Het anker - 8 De doodskist - 23 De muizen
18  De hond - 11 De roede - 34 De vissen - 14 De vos - 27 De brief - 21 De berg - 2 De klaveren - 28 De heer - 33 De sleutel.

Ik hoop dat iemand me der verder mee kan helpen :$ ..

Groetjes, en een fyne dag nog =) Lisa.

Eva_84

Hoi Lisa,

Ik heb je legging bekeken en dit is wat ik er in zie:
Je staat helemaal in het begin van de legging, er komt een heel nieuwe periode voor je aan. Ook veel onder controle, aangezien je bovenaan staat. Dat wil zeggen dat je toekomst ook een beetje afhangt van de beslissingen die je nu gaat nemen (kan dus nog veranderen).