wie kan me helpen me 36kaartlegging te duiden.

Gestart door shiningstar, januari 21, 2014, 13:57:36 PM

shiningstar

Hoihoi, Leuk dat je ff komt kijken (A)

Ik heb een 36kaartlegging gedaan alleen weet absoluut niet hoe ik de deck met elkaar moet verbinden of wat het eigenlijk inhoud,  :-[ Ik heb eigenlijk nog geen ervaring in de lenormand, vind het alleen wel super intressant.
Nu vroeg ik me af of iemand voor mij de kaarten kon duiden ,

Deze kaarten heb ik gelegt,

29 De dame - 26 Het boek - 3 Het schip - 17 De ooievaar - 24 Het hart - 9 De ruiker - 32 De maan - 22 De weg - 15 De beer
12 De vogels - 30 De lelie - 5 De boom - 36 Het kruis - 20 De tuin - 19 De toren - 7 De slang - 6 De wolken - 10 De zeis
25 De ring - 16 De sterren - 13 Het kind - 1 De ruiter - 31 De zon - 4 Het huis - 35 Het anker - 8 De doodskist - 23 De muizen
18  De hond - 11 De roede - 34 De vissen - 14 De vos - 27 De brief - 21 De berg - 2 De klaveren - 28 De heer - 33 De sleutel.

Ik hoop dat iemand me der verder mee kan helpen :$ ..

Groetjes, en een fyne dag nog =) Lisa.

Eva_84

Hoi Lisa,

Ik heb je legging bekeken en dit is wat ik er in zie:
Je staat helemaal in het begin van de legging, er komt een heel nieuwe periode voor je aan. Ook veel onder controle, aangezien je bovenaan staat. Dat wil zeggen dat je toekomst ook een beetje afhangt van de beslissingen die je nu gaat nemen (kan dus nog veranderen).
Onder jou ligt het heden, er wordt veel gepraat en gepiekert over een relatie, en dan voornamelijk over het vertrouwen binnen de relatie. En ook misschien een kinderwens? (ring-ster-kind) Denk dat je in een moeilijke periode zit met een heer, (kaartjes boven de heer, weg-wolken-kist) een keuze maken, nog niet duidelijk voor jou of je iets afsluit met een heer. Maar de kist belooft ook een nieuw begin, en naast de heer liggen de klavers (geluk) en een oplossing (sleutel). De heer zelf ligt op de plaats van het Anker (stabiliteit en zekerheid). Een moeilijke periode waar jullie wel uitkomen. (Als je een relatie hebt natuurlijk, anders zit ik er wel compleet naast ;) )
In de lijn van de toekomst: een verhuis (schip-ooievaar, de ooievaar ligt ook op de 4e plaats, het huis van het Huis) naar een nieuwe streek (schip), kan zelfs het buitenland betekenen. Maar je twijfelt erover, hangt het misschien samen met een studie of iets dat je nog gaat ontdekken (boek). In elk geval zijn de kaartjes na de verhuis heel positief (hart-ruiker), het gaat juist voelen (hart). Misschien samenwonen met een vriendin (ruiker) of anders ga je je rust (ruiker) terugvinden. Het heeft ook te maken met het werkvlak (maan), waar je voor een beslissing (weg) gaat staan. Je moet wel in je kracht staan (beer) om een goede beslissing te kunnen maken, laat je niet beïnvloeden door anderen.
In je karmalijn, wantrouwen (vos) naar de vader van je kind (lelie-kind) toe (als je een kind hebt?), voorzichtig zijn in het contact met deze persoon.
De kaartjes in het midden van je legging, tuin-zon, goede afspraken die gemaakt worden, een mooie vriendenkring.
De hoekkaartjes: dame-beer-hond-sleutel. Een vriend die je steun geeft, die je helpt om kracht te vinden en die je een oplossing aanbiedt. Kan om een oudere vriendin gaan (dame-beer-hond)
Ik zal er later nog eens verder naar kijken.
Liefs, Eva