Dagkaart

Gestart door Woodmum, januari 20, 2014, 22:13:00 PM

Woodmum

zoals ik beloofd had was ik aan het oefenen gegaan, ik was een beetje in de war omdat ik
met deze manier twee dezelfde kaarten heb.

En hoe moet je dat duiden dan?

In ieder geval kwam ik op het volgende.

Boom - Ruiker - Wolken = Tuin   / MC = Toren

Vos    -    Beer    -  Boek

Dame    -    Boom

Vissen

groet,
Woodmum

Sweetie

Hallo Wood ,
Is niet nodig om telkens een ander topic te openen  :D

Je kan duiden per rij , je kan duiden naar je gevoel , je kan duiden per 3 bv boom - ruiker komt ui bij de boom wat betekend , een vriendin zou geveld kunnen zijn van en plaagje ( een grieperig iets of zo ) , een moederfiguur die het wat moeilijk heeft ( beer - ruiker - wolken ) iets in de omgeving kan een afspraak zijn ( boek ) ( wolken - tuin - boek ) , iets naar een openbaar gebouw ( tuin - toren ) , Een dame die je uit je kracht neemt vos - beer - dame ) , iets wat men zal horen ( is nog niet geweten of je zal een onderzoek laten doen ivm je gezondheid , de beer staat dan voor de buik ) ( beer - boek - boom ), de dame moet op haar gezondheid letten en is aangeraden dat ze veel water drinkt .. zoiets .. OF rij per rij

Suzy

Woodmum

Hoi Suzy,

Hahahaha, ja weet ik veel...  Ben bang dat de discussies anders zo door elkaar gaan lopen ;-)

Ik moet zeggen, ik vind het nog erg lastig allemaal. 
Ik zie wel wat verbanden in de kaarten, die ik kan uitleggen, maar ze slaan eigenlijk niet op de bijbehorende vraag...  ;-)

Fijne dag!

Sweetie

Wood
hahaha maar .. oo maar ze gaan hun weg wel vinden en jij ook , kunt eigenlijk nooit mis doen !
kunt ze ook van verticaal gaan duiden en diagonaal, wat jij het leukste vind maar hou rekening met de 1ste 3 kaarten deze zijn de belangrijkste
Hangt ervan af wat de vraag is natuurlijk .. er staat een boom dus deze heeft al aan dat er een groei is bv ..

Suzy