advies legging

Gestart door kleurig krijtje, januari 18, 2014, 17:57:05 PM

kleurig krijtje

Voor mijn zus die zich afvraagt of hij weer contact met haar zal opnemen en hoe dit zal verlopen

antwoord brief en man =  ja, hij neemt contact terug op

+ verloop:  slang  vogels  berg tuin kist   =  er is een derde persoon( een dame/rivale ) in het spel die nog moeilijk  zal doen en zich  tegen het terug  contact tussen hen zal  verzetten ?

advies : hoe kan mijn zus dit tot een goed eind brengen : huis  slang boom =   (dit weet ik het antwoord niet op , wegens boom hier niet bedoeld zou zijn als gezondheid maar als advies )

dankje alvast en twijfel zeker niet jullie eigen mening te geven, want ik heb zoveel te leren hierover :)

Luijz

Hoi,
Ik denk zelf verloop bedrog van hem met 3de vrouw levert haar zorgen en verdriet op is een berg aan problemen maar ze komt er boven op
Zullen. Terug sociale contacten komen en dan van daaruit een nare periode afsluiten/nieuwe start maken

Advies dat je zus zich op haar eigen moet richten familie en vrienden waar ze met liefde word omringd
Slang kan ook voor zelfbedrog zijn (hopen dat het goed komt) terwijl ze beter weet
De boom vind ik vaak voor groei staan er sterker uitkomen

Ik denk niet dat het wat gaat worden met deze man te ingewikkeld
Die andere vrouw zou ook de boel kunnen verzieken

Eva_84

Dag krijtje,
Hij gaat contact opnemen,kan een mailtje of sms zijn.
Maar dat gaat verder niet zo goed verlopen. Er is een andere vrouw in het spel die alles zal doen om te zorgen dat hij breekt met haar. Via roddels problemen creƫren om te zorgen dat hun contact stopt.
Om dit tot een goed einde te brengen moet ze zich op zichzelf (huis, het innerlijke) concentreren. Zorgen dat ze dit bedrog ontgroeit, dat ze iets leert uit deze situatie.
Grtjs xxx

kleurig krijtje

dank jullie beiden

Hoop nu dat ik dit goed aanpak om mee te delen met haar  ::)