dag kaartjes

Gestart door kleurig krijtje, januari 18, 2014, 12:43:48 PM

kleurig krijtje

  (mijn vraag gaat over  het gevoel innerlijk )

weg huis tuin  = zeis
boek  zeis  lelie

kruis  huis

huis   


(ik weet nu niet of het correct is doorgeteld?)  dankje voor het antwoord en fijn weekend allen



Eva_84

krijtje,

Heb ze even doorgeteld voor jou:

22/weg - 4/huis - 20/tuin = 10/Zeisen
      26/boek - 24/hart - 30/lelie
                 14/vos - 18/hond
                         32/maan

Er is een keuze gemaakt (weg) om een andere richting uit te gaan ivm het gezin/huis (huis). Iets dat is weggemaaid uit je omgeving, er is een afspraak niet doorgegaan (tuin-zeis) of je hebt gebroken met een bepaalde oudere man (lelie). Toch zijn er nog gevoelens (hart) naar deze persoon toe (lelie) die je wel zo diep mogelijk wegstopt (boek).
Wantrouwen (vos) tov een collega of studiegenoot(hond-maan)
Grtjs eva

kleurig krijtje

Hoi Eva   

Er is een keuze gemaakt ( ik zou indd heel graag willen verhuizen )maar dat is voor de latere toekomst . Die afspraak die niet is door gegaan daar weet ik niets van , en had niets van afspraken ook.
Gebroken met een oudere man of gevoelens naar die toe ook niet. er is namelijk geen oudere man in mijn leven.

Toch enorm dankje wel
Altijd aangenaam om bij te leren :)

Eva_84

Wel ik leer ook nog hé  :)
Met die oudere man bedoel ik niet perse op romantisch vlak, kan vb ook een vader(figuur) zijn ofzo.
Fijne zondag! Xxx

kreeft

22/weg - 4/huis - 20/tuin = 10/Zeisen
      26/boek - 24/hart - 30/lelie
                 14/vos - 18/hond
                         32/maan
mc/tuin,

iemand die niet geheel te vertrouwen is, (vos , hond), gaat om iemand uit je sociale kring,
er valt plots iets of iemand weg uit je vriendenkring (sociale kring)

grtj  :)

kleurig krijtje

 Ai ai dat is minder leuk om te horen natuurlijk , en kan je te weten komen wie die persoon is die te wantrouwen is? Of kan dit niet gevraagd worden aan de lenormand?



Alvast enorm dankje wel hoor allen  :-*

kreeft

Citaat van: kleurig krijtje op januari 19, 2014, 10:09:05 AM
Ai ai dat is minder leuk om te horen natuurlijk , en kan je te weten komen wie die persoon is die te wantrouwen is? Of kan dit niet gevraagd worden aan de lenormand?



Alvast enorm dankje wel hoor allen  :-*
er staan geen namen op de kaarten hé  :P
iemand die als vertrouwd persoon overkomt (hond)
kennis, vrienden, een ouder iemand, iemand op werk

grtj

kleurig krijtje

Weet ik lieve kreeft  ::)
Maar ik dacht de kaartjes ook uiterlijk iets  konden vertonen? bv een beer is dan meer een harig of volslank typ etc...; ;D