36legging

Gestart door yasdniL, januari 15, 2014, 09:55:59 AM

yasdniL

Hallo iedereen !

De laatste tijd lukt het me niet om mijn kaarten te lezen, ofja dat denk ik in ieder geval.. Ik ben bang dat ik niet objectief genoeg ben en zie wat ik wil zien. Vandaar dat ik om jullie hulp wil vragen.

Zou iemand zo lief willen zijn om me te helpen deze legging te begrijpen ?

Weg - boek -  Berg - Roede -  Vogels  - Klaveren  -  Ruiter -  Muizen  - Slang

Maan - zon   - Heer  - Beer  -   Anker  -  Vissen   -  Ooievaar -  Kind  - Hart

Brief  - Ring - Wolken -Doodskist - Sleutel -Tuin  -   Ster   -   Ruiker   - Lelie

Dame- schip -  Hond  -  Zeis   - Toren   -  Boom   -  Vos   -   Kruis   -  Huis

Heel erg bedankt !

X

Eva_84

Dag Lindsay,

Welkom op het forum! Ik wil wel een poging wagen :)
Je staat helemaal in het begin, je hebt het verleden achter jou gelaten en kijkt nu uit naar de toekomst. Ook sta je onderaan, wat wil zeggen dat er vanalles boven je hoofd hangt, waar je zelf geen impact op hebt.
In het heden, weg-maan-brief: Je zei dat je studeert, heb je soms een baantje naast je studie? Maan kan voor een baan staan, maar ik ga er even van uit dat je niet werkt. Dan staat maan ook voor een droom die je hebt, waarbij je de keuze hebt gemaakt om aan die droom te werken, en je gaat hier binnenkort ook officieel nieuws rond krijgen.
In je karmalijn ligt een relatie met een man die wat moeilijk verloopt, aangezien de roede er bij ligt. Moeilijkheden, een ruzie.
In je toekomst ga je een heel andere weg uit (schip) in verband met vriendschappen (hond). Misschien breken met een bepaalde vriend(in) (hond-zeis). Je gaat ook enorm groeien, naar aanleiding van die verandering op je levenspad (toren en boom). Dat kan jaloezie opwekken bij anderen, die je niet zo goed gezind zijn als ze doen uitschijnen (vos) maar met het kruis erachter ga je dat waarschijnlijk wel inzien en er letterlijk een kruis over zetten. Het gaat om een vriend/vrienden die echt in je naaste omgeving zijn (huis).
De middenste kaartjes: anker - sleutel: je gaat een manier vinden om meer stabiliteit, zekerheid te krijgen in je leven.
Hoekkaartjes: Weg-Slang-Dame-Huis, een keuze maken, een beslissing ivm een listige dame in huis. Heb je soms een zus, of schoonzus waar je niet heel goed mee overeenkomt?
Ergens in de toekomst ligt er ook een zwangerschap (ooievaar-kind-hart), maar ik kan hier geen tijd op plakken.
Je hebt een studie gekozen die niet makkelijk is (weg-boek-berg), maar de kaartjes die onder het boek (studie) liggen zijn positief. Ik denk dat je de studie goed gaat afronden (zon) en dat dit op termijn misschien zelfs leidt tot een contract (ring) ergens niet zo dicht bij huis (schip).

Liefs Eva

yasdniL

Hallo eva,

Ontzettend bedankt voor je hulp.
De dingen die je zegt kloppen, ruzie met vriend, over mn studie, daarby ben ik de laatste tyd erg op zoek naar die zekerheid en stabiliteit waar je het over had dus het is fyn om te horen dat ik er uit ga komen.
Nu vroeg ik me af of de  listige dame ook mn moeder zou kunnen zyn ?
En de zwangerschap, zou dat myn zwangerschap zyn of iemand in mn omgeving ? We zyn aan het proberen maar daarbij hebben we afgelopen week te horen gekregen dat mn nicht zwanger is

Super dat je de tyd hebt genomen om me te helpen!
X

Eva_84

Het zou kunnen om je moeder gaan alhoewel ik eerder aan iemand van jouw generatie dacht. Die niet zoveel scheelt met jou qua leeftijd (vb max 10j ouder). Nu, heb je ook moeilijkheden met je moeder? Want rond de beer (moederfiguur) liggen ook nogal zware kaartjes.
En die zwangerschap is van jou hoor, niet voor nu meteen maar in de toekomst. En ik heb geen idee welke termijn.
Liefs

yasdniL