dagkaartjes :)

Gestart door kleurig krijtje, januari 14, 2014, 09:06:39 AM

kleurig krijtje

Vraag op hoe iemand het stelt ( hoe het met haar gaat )

kist  wolk  slang   

dank jullie ^^    ps : iemand raad voor beginners? Want uit boeken lezen word ik warrig van doordat er zoveel verschillende leggingen en ook uitleg over een kart als symbool betekend! alle advies is welkom  :-*

Lief

hoihoi,

Ik zag dat Eva je kaartjes al geduid had.

Hoe iemand het stelt in de zin van gezondheid?
Look for the answer inside your question...

kleurig krijtje

Lief

De kist-slang verteld dat er een einde is van een ziekte. De wolken houden dit nog even onduidelijk, maar het einde van iets is wel in zicht....

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

kleurig krijtje

OW dan hoeft men niet altijd van links naar rechts de kaartjes lezen maar door elkaar mag ook om er een verhaal uit te maken?

Mijn dank alvast voor het antwoord op de dagkaartjes  :-*

Eva_84

@ Lief; had al een poging gewaagd ivm de andere kaartjes , maar misschien is het wel handig als je ook eens kijkt, hoe meer hoe beter toch :) Want het klopte niet helemaal ;)

@ Krijtje:
Raad... ja, probeer zoveel mogelijk uit, schrijf je leggingen op zodat je nadien kan zien of het juist is, en hoe meer je er mee bezig bent, hoe makkelijker het gaat. In het begin neemt het wat tijd in beslag om de betekenissen te leren maar het is de moeite waard om door te bijten ;)

kist-wolken-slang
De slang staat qua gezondheid vaak voor de darmen, ik denk dan aan problemen met lucht (wolken) in de darmen (slang). Misschien moet zij eerst iets veranderen (kist) aan haar levenswijze eer er verbetering komt?

Groetjes

kleurig krijtje

Dankje wel , ik kan mij voor haar in het antwoord vinden  :D

En dankje, ik zal geduldig te werk gaan , al is het niet eenvoudig als je twijfelt of je wel bij het juiste eind zit of totaal ernaast . liefs en succes allemaal  :-*