lenormand hulp gevraagd

Gestart door kleurig krijtje, januari 13, 2014, 20:13:21 PM

kleurig krijtje

Nieuw is lenormand voor mij en had graag wat hulp bij deze vragen gehad

1 :  iemand die ik pas leerde kennen wat verwacht die persoon van mij

ik trok : kist ( 8  ) dame  (29) en sleutel 33  ?? Wie weet het antwoord en hoe kom jij erop?

vraag 2 : Een vraag op waarom een persoon zo afstandelijk en kort reageerd nu ( terwijl er vroeger een goede communicatie was

ik trok :  lelie (30 ) beer (15) en zon ( 31)

Bedankt alvast

Lief

Hoi krijtje,

Ik zie iets in de tekst wat elkaar tegenspreekt. Je hebt pas iemand leren kennen en wil weten wat hij/zij van je wil?
Daarnaast zeg je dat het contact vroeger beter was en nu kortaf. Wat staat dan voor pas leren kennen en vroeger? Over welk tijdsbestek praat je dan. En gaat het hier om een hij of een zij? Belangrijk wat betreft de damekaart.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kleurig krijtje

Een hij

en pas  jaartje (voor mij is dat niet lang om iemand te kennen )

en voor vraag twee paar maandjes

Eva_84

Gaat het in beide vragen over dezelfde persoon?

Lief

Hoi,
ik zal morgen de kaartjes voor je doortellen en kijken wat daar in staat. De drielegging zegt niet zoveel op de vragen.

Kist staat voor een einde van iets en een nieuw begin voor de dame. Ze lost dingen op of pakt de sleutel op om nieuwe deuren te openen. Zegt niet zoveel op jouw vraag.....

Lelie staat voor iemand die beschermt of een oudere heer/leraar. Die steun en geluk brengt.

Misschien komt er in de doortelling meer uit.

Fijne avond!

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

kleurig krijtje

Eva_84

Wat verwacht die man van jou?
Kist-dame-sleutel
Die man is nog iets aan het verwerken (kist) ivm een dame waarbij hij mss denkt dat jij de oplossing (sleutel) zou kunnen zijn, om over verdriet van het verleden (aangezien kist links staat) te geraken.

Waarom is hij nu afstandelijker?
Lelie-beer-zon
Kan het zijn dat je deze persoon kent via werk,of een andere plaats die met geld te maken heeft? Ik denk dat hij een soort leidinggevende is van jou (lelie) die in tweestrijd (beer) zit ivm een kwestie van normen (als jullie dichter bij elkaar komen,brengt dat misschien een soort dreiging voor zn maatschappelijke functie mee?) Of een tweestrijd,vindt hij wel het geluk (zon) met jou?

Grtjs Eva

kleurig krijtje

lieve Eva

berichtje gezonden ;)