Auteur Topic: vraag om een legging  (gelezen 3292 keer)

sunny_day

• Gast
vraag om een legging
« Gepost op: januari 11, 2014, 15:22:13 pm »
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand misschien een legging voor mij zou willen doen.

Situatie schets in het kort: roerig jaar achter de rug nadat een lange relatie uitging. Veel verdriet gehad maar het tij lijkt nu eindelijk te gaan keren. Af en toe nog een dipje, maar over het algemeen voel ik me steeds lekkerder en blijer.
Met name sinds ik afstand heb genomen van een man die mij wel leuk vond, maar eindeloos bleef twijfelen. Mijn gevoelens voor hem gingen best diep, maar ik heb besloten dat ik iemand wil die echt voor mij gaat.

Wie zou eens een kijkje willen nemen voor mij?
- Hoe het me op liefdesgebied zal vergaan (komt die leuke man langs? ik zou best weer een relatie willen)
- Hoe blijf ik op deze positieve manier voorwaarts gaan en laat ik het (verdrietige) verleden achter me

vast enorm bedankt!

lieve groet,
sunny_day

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
Re: vraag om een legging
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2014, 18:33:19 pm »
hallo Sunny day,

ik heb eens gekeken welke krachten er spelen rondom jij...

1 de situatie; rad van fortuin
2 wat begeleidt; de keizer
3 komende vanuit; bekers 10
4 heden; zwaarden 3
5 bewust nivo; bekers 5
6 nabije toekomst; bekers 8
7 jijzelf; zwaarden 9
8 invloeden van de omgeving; page van pentakels
9 hoop en vrees; de dood
10 de uitkomst; oordeel op de kop.

wat mij hierbij opvalt zijn de 2 op de kop liggende kaarten, ook nog eens kaarten van de grote arcana, plus het feite dat er veel kelken zijn gevallen, je bent duidelijk een gevoelsmens.

2 kaarten liggen bij jouw legging op de kop,
het rad en het oordeel
het begin en de uitkomst..

je hebt een nare periode gehad en wil opnieuw gaan beginnen, maar je staat in feite niet open voor verandering.
je wilt hierbij voor jezelf eens alles goed op een rijtje gaan zetten.
komende vanuit de wil om het volledig geluk te willen gaan vinden, zit je te veel in de verliezen, je kijkt te veel naar wat je niet hebt kunnen bereiken, en niet naar hetgeen je in feite al hebt.
de nabije toekomstkaart geeft al aan dat je de verandering al gaat inzien, je gaat niet meer bij de pakken neerzitten en vertrekt...
de verandering heeft hierbij al plaatsgevonden.

je zult echt een streep moeten gaan trekken over je verleden, dan pas kan verandering gaan plaatvinden, je ziet het echter [nog] niet.

ik kan je geen kant en klare legging voorkauwen met een prins op het witte paard, je hebt welliswaar veel  in deze heer geinvesteerd, op dit moment is er ook nog verdriet om hetgeen je erin geinvesteerd hebt.
toch zie ik niet een, twee, drie een nieuwe heer op je pad verschijnen, gezien de kaart het oordeel op de kop.

gr. marianne

sunny_day

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2014, 20:16:16 pm »
Hoi Marianne,

Dank je wel voor deze legging.
Ik vind het eigenlijk best bijzonder dat je dat zomaar voor me wilt doen.

Wat je schrijft is allemaal herkenbaar, spijker op zijn kop eigenlijk.

'je kijkt te veel naar wat je niet hebt kunnen bereiken, en niet naar hetgeen je in feite al hebt.'
Dat is duidelijk. Al vind ik het wel moeilijk om op een moment waarop veel tegen zit en dromen in rook opgaan de focus te verleggen naar wat ik wel heb. Toch een goed advies, wat ik ter harte zal nemen!

'je zult echt een streep moeten gaan trekken over je verleden, dan pas kan verandering gaan plaatvinden, je ziet het echter [nog] niet.'

Zou je me hier nog wat meer inzicht in kunnen geven? Ik wil zo ontzettend graag vooruit en daar nu de goede, juiste stappen voor zetten.
Wat moet ik loslaten? en hoe doe ik dat?

lieve groetjes en dank,

sunny_day

sunny_day

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2014, 11:09:28 am »
Nog een kleine aanvulling: ik leg zelf ook kaarten en de kaart 'de keizer' valt daarbij regelmatig.
Vandaag ook weer als kaart voor 'de huidige situatie'.
Wat zegt dit?

Dat ik meer structuur aan moet brengen? Of gaat dit over de man in kwestie, die wel enigszins 'star' is.
Als je nog een legging voor me zou willen doen, zou je dan willen kijken naar de krachten van 'de keizer' en wat dit mij wil zeggen?

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #4 Gepost op: januari 13, 2014, 16:08:08 pm »
kijken we even terug, nabije toekomst; bekers 8, wanneer er een 8 verschijnt in een legging, staat je een verwarrende periode te wachten,  die je pas zal kunnen afsluiten, wanneer je het hoe en waarom hebt begrepen.

de keizer inspireert je om innerlijke beheersing, dicipline, wilskracht en je behoefte om weer grip op de wereld te krijgen en tevens je je ervan bewust worden hoe je op anderen overkomt.

sunny_day

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 13, 2014, 17:10:26 pm »
Helemaal helder, dank je wel.