Dagkaartjes LoveAngel

Gestart door LoveAngels, januari 11, 2014, 14:02:34 PM

LoveAngels

Hallo lieve mensen,

Ik heb nog maar eens kaartjes getrokken.
27 brief  14 vosjes 17 ooievaar

27 14 17 = 22
05 31 03
36 34
34

Een verontrustend bericht, dat voor verandering zorgt....lijkt wel dat de verandering goed zal zijn en tot vermeerdering leid....

Bedankt alvast voor jullie inbreng.

grtjs LA

kreeft

27 14 17 = 22 , mc/7
05 31 03
36 34
34

brief, vos, ooievaar = weg , mc/slang
boom, zon, schip
kruis, vissen,
vissen

een bericht dat je niet echt vertrouwd, je moet een keuze maken in iets dat al langer aansleept,
iets dat met geld te maken heeft? het brengt iets op  ;)

fijne zondag  :-*

LoveAngels

Dank je wel Kreeft. Ik denk dat dit op mijn werk slaat...dat heeft immers ook met geld te maken. Ik wil eigenlijk heel wat anders, maar weet niet of het juist is nu te beslissen omdat ik in een burnout zit, en daardoor mss een verkeerde beslissing neem...dus ik wacht af....eerst herstellen en wil ik dan nog iets anders, dan doe ik dat....
Maar het liefst zou ik nu iets anders gaan doen...

Bedankt voor je visie.
LA

Sweetie

Hallo Lovely,

brief, vos, ooievaar = weg , mc/slang
boom, zon, schip
kruis, vissen,
vissen
berichtjes , lijkt alsof je je niet erg lekker zal voelen , er staat ook een ziektebriefje in , er staan veranderingen voor de deur , een nieuwe aanpak zal nodig zijn maar je twijfelt , .. maak je wel een keuze is het nu wel de moment ervoor . vragen die je erbij stelt , toch zal er iets komen waar geld bij nodig is en je zal nog het een en ander moeten uitwerken

Suus  :-*

Sweetie

Nu lees ik je feedback dat je aan Kreeft hebt gegeven .. doen meid het ziet er goed uit , wel genoeg informatie nemen en dat zal de uitwerking zijn van iets , het uitzoeken van bepaalde zaken

Suus

LoveAngels

Hallo Lieve mensen,

Intussen is weer heel wat gebeurd, dus nu leg ik nog maar eens de kaartjes wat dit voor de komende tijd gaat betekenen. Helpen jullie me mee met duiden? Dank je wel alvast.

28.heer   29.dame  33.sleutel = 18.hond
21.berg   26.boek   15.beer
11.roede 05.boom
16.ster 

Hmmm...zelf maak ik ervan:
Ik heb mijn mannetje gestaan. Me niet in een keurslijf gevangen laten houden....de sleutel is omgedraaid, nu een kwestie van vertrouwen. Deze berg is een leerproces, ik zal d'r sterker uitkomen. Nu ben ik nog de beer, die het rustig aan doet (winterslaap), maar als de winter voorbij is, kom ik krachtiger dan ooit naar buiten....dan maak ik schoon schip, veeg de vloer aan en recht m'n rug....de toekomst ziet er succesvol uit....
Qua gezondheid, zie ik mijn ledematen en rug er nog wel in staan...maar met het sterretje erbij, gaat dat de goed richting op.

Wat zien jullie, mijn beeld zal vast een beetje gekleurd zijn.
Alvast hartelijk dank dat je meekijkt.

grtjs, LA

kreeft

roede, boom
ster,
je energie die het wat liet afweten, maar (ster) komt goed
28.heer   29.dame  33.sleutel = 18.hond
21.berg   26.boek   15.beer
11.roede 05.boom
16.ster 
mc/weg
er komt een oplossing , je moet er vertrouwen in hebben , je bent op de goede weg

:-*