Kaartjes Eva 2014

Gestart door Eva_84, januari 11, 2014, 11:45:54 AM

Eva_84

Mn kaartjes voor dit weekend:

Anker - Vogels - Sleutel = Kist / Mc= Ruiter
         Roede - Ruiker - Boom
                   Tuin - Vos
                       Vissen
Gesprekken die iets in mij losmaken, zodat ik de kist van het verleden eindelijk op slot kan doen en het achter mij laten.
Werken aan geluk en groei. Oneerlijkheid in mijn omgeving,wat me emotioneel kan maken.
Fijn weekend iedereen!

Lief

Hoi Eva,

Inderdaad pittig gesprekje waardoor je een periode af kan sluiten en er nieuwe deuren openen.
Geluk een groei dienen zich aan.
Oneerlijkheid in vriendenkring waardoor er wat emoties loskomen.

fijn weekend!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

LoveAngels

Hallo Eva,

Jouw kaartjes van 11 januari
35 12 33 = 08 (1)
11 09 05
20 14
34

Gesprek dat de opening is tot iets nieuws. Het heeft met jou zekerheden te maken, misschien is het goed eindelijk eens schoon schip te maken en je rug recht te houden in de gesprekken...hiermee bedoel ik dat je moet staan voor hetgeen jij wilt...niet zonder meer toegeven aan de grillen van de ander. Ontspan je, spreek je zorgen uit en je zult zien dat dit wel vaart.....er liggen goede vooruitzichten en vermeerdering in het verschiet, meer ontspannen sfeer....

liefs, LA

kreeft

Sweetie

Hallo Evake

Alles goed ?

Anker - Vogels - Sleutel = Kist / Mc= Ruiter
         Roede - Ruiker - Boom
                   Tuin - Vos
                       Vissen
Beetje zaken die stil lijken te vallen maar er is iets op komst die voor een einde of een nieuw begin zal zorgen en die een succes zal worden , het lijkt een verassing maar je moet er voorzichtig mee omspringen , in je naaste omgeving wordt je door iemand in de gaten gehouden . iemand ( een oudere heer ) hij zal niets doen hoor maar hij kijkt de kat uit de boom .. misschien wil hij wel toenadering zoeken

Suus  :-*

Eva_84

@Lief: bij vriendinnen geweest gisteren,was een leuke avond. Veel gebabbeld, ook wat geroddel over een andere persoon dus dat zou de vos wel kunnen zijn. Had hen ook een tijdje niet gezien,wat wrevel in het verleden maar dat hebben we kunnen afsluiten.
Geluk en groei klopt wel,elke dag wat vooruit :)
@LA: klopt wat je zegt, een discussie gehad waarbij ik opkwam voor mn mening,ook al was ik de enige die er zo over dacht ;) bedankt voor de raad :)
@kreeftje: thx,jij ook een fijn weekend/zondagavond!
@suus:alles goed hoor! Met jou? brrr word ik in de gaten gehouden? ;) geen idee over wie het zou kunnen gaan, zal wel zien als hij toenadering zoekt..
Dank dames  :-*
Fijne avond !

Eva_84

Voor vandaag had ik:
Zeisen - weg - zon
Onverwacht een keuze moeten maken die positief uitdraait..

Fijn weekend iedereen!

Sweetie

Evake ,

Een onverwachte beslissing op iets dat onverwacht op je pad komt maar het zal een goede keuze zijn die je neemt !

Suus  :-*

Eva_84

Klopt Suuske, ik heb gisteren een belangrijke beslissing genomen die waarschijnlijk nogal wat impact zal hebben.
Thanks  :-*

kleurig krijtje

Hoi Eva

Met iemand breken waardoor je  met tijd zal inzien dat je de juiste beslissing hebt  gemaakt ?

Eva_84

Dank je krijtje, ik heb niet met iemand gebroken, maar wel een belangrijke beslissing genomen om een nieuwe weg uit te gaan.
Contacten gelegd naar hulpverlening ivm met mn zoontje,en dat voelt goed aan.
Grtjs   :)

kleurig krijtje

Dankje wel voor de feedback ,wie niet probeert leert het nooit :)