Auteur Topic: ......  (gelezen 3988 keer)

wondertje

• Volledig lid
......
« Gepost op: januari 10, 2014, 11:28:20 am »
............
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:04:38 am door wondertje »

wondertje

• Volledig lid
......
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2014, 11:43:35 am »
.......
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:04:49 am door wondertje »

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
Re: wie kan 3 kaarten legging voor me duiden?
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2014, 13:20:53 pm »
de 9 van bokalen ligt onderste boven, deze gevoelige persoon zit zelf met zijn emoties wat vast, hoop hierbij op veranderingen, maar ib niet in staat je gevoelens te delen.
hij heeft tijd voor zichzelf nodig om te kunnen herstellen, waarbij hij nieuw evenwicht zal moeten zien te vinden.

gr. marianne

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #3 Gepost op: januari 10, 2014, 14:26:35 pm »
oke dankje wel

wondertje

• Volledig lid
......
« Reactie #4 Gepost op: januari 10, 2014, 15:46:17 pm »
.......
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:05:02 am door wondertje »

heleen

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 10, 2014, 18:21:23 pm »
lief wondertje.

Je blijft standvastig een poging wagen om  (misschien) niet al te makkelijke  kaarten te draaien naar het positieven.

kaart 1 de zwaarden 4 de prins in rust. Het is wachten tot Doornroosje komt om hem wakker te kussen. Gelukkig leven we in de moderne tijd.
Kaart 2 En daar is Doornroosje, de zwaarden 2, maar ik denk dat ze nog wel even bezig is uit te zoeken wel zwaard ze zal moeten gebruiken.
onze hoop is gevestigd op kaart 3. De pentakels 3, en mijn inziens niet de prins op het witte paard. Maar zoals ik al vaker heb aangegeven de meeste prinsen komen niet langs op het witte paard, dus met het zwarte knol van de pentakels ridders kan ik best leven. Het is een hardwerkende knol. Hoewel hij niet in een weelderig landschap staat, is de lucht magisch geel gekleurd.

Als jij perse een relatie wil met deze man, ga ervoor. Ben niet te afhankelijk van de kaarten. Relatie's bouwen wij zelf op.

Heleen

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #6 Gepost op: januari 10, 2014, 19:12:56 pm »
......
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:05:14 am door wondertje »

heleen

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: januari 10, 2014, 20:49:04 pm »
het zal geen makkelijke relatie worden. Er zal heel hard en veel in gewerkt/ge├»nvesteerd  moeten worden. Het landschap is niet weelderig, dus moeizame groei, geen garantie van wat er uit gaat komen.  Maar daarin tegen is de lucht geel en dat is positief, de kleur van warmte en de zon. Er zijn  mogelijkheden, maar gezien Doornroosje het druk heeft met haar zwaarden, zwaarden 2 kaart is een zware kaart, en de prins ligt te slapen, hoe kom je dan tot de Hardwerkende ridder? Dat word investeren tot het hoogste niveau. En niet alleen in het begin, de hele relatie lang. De keuze aan jouw.

Heleen