Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Diesel.

Gestart door heleen, januari 09, 2014, 09:55:20 AM

heleen

Ik woon op een boven etage, met mijn gezin? Ik weet niet met wie daar woonde. Er wordt een tafel gedekt om te gaan eten, er wordt mij bestek getoond, mes en vork en bord elke keer 3 stuks. Iemand vraagt (terwijl ik niemand zie) of dit goed is. Ik zeg dat het goed is. We gaan brood eten, maar we gaan niet aan tafel zitten. Ik zie alleen de boterhammen. En ik weet dat er op de boterhammen 3 lagen verschillend beleg zal  liggen, de 1e laag weet ik niet, dit kan kaas of vlees zijn, (ik vraag mij dat ook af in mijn droom) de 2e laag komkommer en er worden nog tomaten gesneden voor de 3de laag. Dan draai ik mij om, achter mij staat onze hond Diesel. Ik begin hem te aaien, en hij kwispelt blij. Dan word ik wakker.

Heleen.

libram

Hallo Heleen, ik heb beide dromen even samengenomen en daaruit de naar mijn inziens belangrijkste symbolieken en onderlinge samenhang bekeken.
Allereerst lijkt mij dat deze dromen een aspect in je leven benadrukken welke al eerder onder de aandacht bij jou  zijn gebracht. Wellicht heeft het te maken  met . Allereerst hebben wij het hier over de drie-eenheid, in jouw verband lijkt dat mij de vrouw-man-kind ofwel jouw gezinssituatie. Wellicht vraag jij je af of je de juiste stappen in het verleden hebt gezet. Misschien is er  een verlangen bij jou om weer te komen tot een intieme/sexuele relatie.  Je tafel is al gedekt  wat erop duidt dat je al voorbereidt bent  op ontvangst van gasten.Processen tot verandering zijn al door jou in het verleden in gang gezet.  Het brood geeft aan dat je leven weer zin krijgt en je je meer verbonden voelt  met de ander.   De glijbaan geeft welliswaar aan dat er een instabiliteit ervaren wordt gezien wellicht teleurstellingen uit het verleden, echter de kleur geel  geeft ook aan dat je eigen kracht je leven verlicht en harmonie en wijsheid in zich draagt. De dolfijn tenslotte geeft aan dat er contact is tussen je onbewust en bewustzijn welke jou verder op weg helpt .
Dit in het kort even wat er bij mij oppopte

Liefs,

libram

heleen

Hoi Libram

Citaat van: libram op januari 09, 2014, 11:21:20 AM
Allereerst hebben wij het hier over de drie-eenheid, in jouw verband lijkt dat mij de vrouw-man-kind ofwel jouw gezinssituatie.

De betrekking tot mijn gezinssituatie kan, maar ik zelf heb meer bij drie-eenheid meer het gevoel moeder (verleden) ik en mijn dochter (s). gezien mijn dochter niet het kind is van mijn man. En op de glijbaan ontmoet ik de dochter van mijn broer, dus een stuk van mijn verleden (zij is/was in mijn ogen mijn 1e dochter, ik heb haar altijd gezien als mijn kind).

Misschien is er  een verlangen bij jou om weer te komen tot een intieme/sexuele relatie.  Je tafel is al gedekt  wat erop duidt dat je al voorbereidt bent  op ontvangst van gasten.Processen tot verandering zijn al door jou in het verleden in gang gezet.  Het brood geeft aan dat je leven weer zin krijgt en je je meer verbonden voelt  met de ander. 

Dit herken ik wel, maar of het nu gaat om meer intimiteiten, het meer verbonden zijn is vooral belangrijk.

De glijbaan geeft welliswaar aan dat er een instabiliteit ervaren wordt gezien wellicht teleurstellingen uit het verleden, echter de kleur geel  geeft ook aan dat je eigen kracht je leven verlicht en harmonie en wijsheid in zich draagt.

dit herken ik. onzekerheden maar iedere de kracht voelen om verder te gaan.

De dolfijn tenslotte geeft aan dat er contact is tussen je onbewust en bewustzijn welke jou verder op weg helpt .

Daar vertrouw ik op.

liefs
Heleen.