36 legging lief

Gestart door Lief, januari 07, 2014, 16:50:00 PM

Lief

Vandaag ook maar eens een 36 legging gedaan. Kijken of er dingen verschoven zijn....

Roede-     hart-    maan-     lelie-      berg-      vos-         sleutel-      kind-        ster
Slang-      toren-  beer-       ruiker-   ring-       hond-       klaver-      boek-        boom
Zeis-        Schip-  anker-     Heer-     Kist-       Ooievaar-  tuin-         Huis-        Weg
Muizen-    Brief-   Kruis-      Ruiter-   Zon-       Vrouw-      Vogels-     Wolken-    Vissen

Voor mij geen kaas van te maken ;D

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je ligt onderaan in de legging, dat betekend dat alles eigenlijk op je schouders draagt, het is min of meer een last voor je geworden.
je bent een gevoelige dame, die wel van gezelligheid houdt.
de volgels naast je vertelt me dat je tamelijk nerveus bent, maar ook geblokkeerd bent in communicatie.
vooral emoties vindt je maar moeilijk onder woorden te brengen.
in diagonale lijn, zie ik je een cursus gaan doen die je succesvol zult beeindigen.
let op bij een vriendschap, deze is echter maar schijn.
de heer ligt links, hij heeft een einde gemaakt aan een relatie, maar dit brengt hem mogelijk blokkades.
hij komt echter niet vooruit.
er zullen zich meerdere blokkades gaan voordoen.
kijk naar de slang-roede-hart, een slippertje, waarbij het alleen om seks draait.
vrouw-lelie..hier draait het om een conflikt tussen gevoel en verstand
man-vos....er is een verwijdering ontstaan, echter men probeert toch aan iets te werken.
de hoekkaarten geven tevens aan dat de strijd zal gaan verminderen, maar emoties dienen heel goed uitgepraat te worden.
eidere 6e kaart geeft je nog een boodschap mee van boven;
vos-beer, boom, ooievaar, kruis, vissen
ook hier liggen zware emoties zoals wantrouwen, verwijdering, negatieve gevoelens op de loer, waar met veel gevoel een kruis over getrokken moet gaan worden.

gr. marianne

Lief

Dank Marianne,

Ik ga je vertellen dat ik nog meer ellende en slippertjes niet ga trekken. Ik mag hopen dat dit verleden is? Wanneer dit toekomst zou zijn gaat voor mij het Kruis erover.

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...