Terug van lang weggeweest.

Gestart door LoveAngels, januari 06, 2014, 23:06:40 PM

LoveAngels

Hallo iedereen,

Ik ben lang niet meer hier geweest, maar een onverwacht mailtje, bracht mij zojuist terug hier.
Misschien mag ik meteen een legging plaatsen. Half december heb ik die gelegd, maar vind het momenteel moeilijk mijn eigen kaarten te lezen.
Misschien willen jullie meekijken? Alvast bedankt.

De 10.Zeis viel eruit toen ik de kaarten schudde.
Daarna trok ik:.

28.heer   5.boom   29.vrouw

De 10.Zeis geeft wel al direct aan dat dingen afgekapt worden, afgesloten/achter me gelaten. Dat ik me moet losmaken.
De 5.boom wijst naar mijn gezondheid....

Alvast bedankt voor het meekijken en duiden.

Liefs, LoveAngels

Eva_84

Dag Engeltje,
Welkom terug!

Zeis
Heer-boom-vrouw

Er is iets afgekapt, je hebt iets achter jou gelaten. Kan het zijn dat dit ivm met een relatie is?
De boom staat tussen de man en de vrouw, jullie hebben lessen te leren van elkaar. Dit gaat niet altijd van een leien dakje. Het kan ook zijn dat een ziekte tussen jullie komt te staan, jullie misschien wat van elkaar wegduwt?
Liefs, Eva

LoveAngels

Citaat van: Eva_84 op januari 07, 2014, 11:31:20 AM
Dag Engeltje,
Welkom terug!

Zeis
Heer-boom-vrouw

Er is iets afgekapt, je hebt iets achter jou gelaten. Kan het zijn dat dit ivm met een relatie is?
De boom staat tussen de man en de vrouw, jullie hebben lessen te leren van elkaar. Dit gaat niet altijd van een leien dakje. Het kan ook zijn dat een ziekte tussen jullie komt te staan, jullie misschien wat van elkaar wegduwt?
Liefs, Eva

Hallo Eva,
Dank je wel voor je welkom.
Er is idd iets afgekapt...ik zit plots ziek thuis, hetgeen ook langer gaat duren. Dus het zal werkrelatie zijn dat je ziet....
De ziekte is dus mijn burnout....

Dank je wel voor het duiden.

kreeft

LoveAngels

Lief

Zo een burnout, das niet niks.

Veel sterkte ermee. Ik hoop dat je er snel weer overheen komt.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

LoveAngels

Dank je wel Lief.....is idd geen prettige fase waarin ik zit, en het gaat wrsch ook lang duren....heb het ook lang volgehoude/lang opgebouwd...

Maar het komt wel weer goed. Hierdoor ook weer meer op het spirituele teruggekomen, en de Lenormandkaarten...blijkbaar hoort het toch een beetje bij me.

Eva_84

Veel sterkte LoveAngels, ik hoop dat je de kracht vindt om de weg uit te gaan waar je je zelf het beste bij voelt. En positief alvast, dat het je terug dichter bij je spiritualiteit heeft gebracht :)
Liefs

Sweetie

Hallo Lovely,

Zeis
Heer-boom-vrouw

De zeis , je bent knopen aan het doorhakken , je werkt hard aan iets .. heb je een breuk gehad of een snee ofzo ?

ik zal het me even permitteren om ze uit te leggen ..

28) Heer + 05) Boom + 29) Vrouw = 26) Boek / mc= 18) Hond
33) Sleutel - 34) Vissen - 19) Toren
31) Zonne - 17) Ooievaar
12) Vogels
Boom sleutel = je kropt aken op , je uit je niet waardoor je mannelijke energie verstoord is geraakt , je moet meer zeggen wat er scheelt , ook meer water  drinken om je wat te zuiveren , moet je op onderzoek ( boek - toren = onderzoek ) of er wordt voor jou iets onderzocht door een instantie , deze brengen veranderingen mee , door meer te communiceren , meer te spreken zal er een positieve verandering plaats vinden

Suus  :-*

LoveAngels

Citaat van: Suzy op januari 10, 2014, 07:00:59 AM
Hallo Lovely,

Zeis
Heer-boom-vrouw

De zeis , je bent knopen aan het doorhakken , je werkt hard aan iets .. heb je een breuk gehad of een snee ofzo ?

ik zal het me even permitteren om ze uit te leggen ..

28) Heer + 05) Boom + 29) Vrouw = 26) Boek / mc= 18) Hond
33) Sleutel - 34) Vissen - 19) Toren
31) Zonne - 17) Ooievaar
12) Vogels
Boom sleutel = je kropt aken op , je uit je niet waardoor je mannelijke energie verstoord is geraakt , je moet meer zeggen wat er scheelt , ook meer water  drinken om je wat te zuiveren , moet je op onderzoek ( boek - toren = onderzoek ) of er wordt voor jou iets onderzocht door een instantie , deze brengen veranderingen mee , door meer te communiceren , meer te spreken zal er een positieve verandering plaats vinden

Suus  :-*

De breuk die je ziet, is dat ik ineens niets meer kon...de burnout had me knock out geslagen zeg maar....Ik ben geen makkelijke prater, uit me idd niet voldoende.
Onderzoek mss wel, want ik blijf heftige klachten in nek behouden, blokkeert iets...dus zal wrsch verder onderzocht moeten worden

Dank je wel voor je duiding en sorry voor mijn late reactie